مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله الگوریتمی برای آشکارسازی عیوب تیز کاشی ها با استفاده از عملگرهای ریخت شناسی و الگوریتم های ژنتیکی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله الگوریتمی برای آشکارسازی عیوب تیز کاشی ها با استفاده از عملگرهای ریخت شناسی و الگوریتم های ژنتیکی با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله الگوریتمی برای آشکارسازی عیوب تیز کاشی ها با استفاده از عملگرهای ریخت شناسی و الگوریتم های ژنتیکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله الگوریتمی برای آشکارسازی عیوب تیز کاشی ها با استفاده از عملگرهای ریخت شناسی و الگوریتم های ژنتیکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله الگوریتمی برای آشکارسازی عیوب تیز کاشی ها با استفاده از عملگرهای ریخت شناسی و الگوریتم های ژنتیکی با word :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: دوازدهیمن کنفرانس مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

عیوب تیز از قبیل ترک ها و خال ها، معمولا در تصویر ساختارهایی با عرض کم و کنتراست بالا بوجود می آورند . از این رو، عملگرهای ریخت شناسی ابزاری مناسب برای آشکارسازی آنها هستند . در این مقاله الگوریتمی جدید برای آشکارسازی عیوبِ تیز کاشی ها با استفاده از عملگرهای ریخت شناسی و الگوریتم های ژنتیکی، ارائه شده است. الگوریتم پیشنهادی دارای دو مرحله است . در مرحله استخراج ویژگی یک الگوریتم ژنتیکی سریع با استفاده از تصویر یک یا چند کاشی مرجع بدون عیب ، ماسکی بهینه برای عملگر ریخت شناسی CO پیشنهاد می کند. در مرحله بازرسی عیوب تیز با استفاده از ماسک بهینه ای که در مرحله قبل بدست آمد، استخراج می گردند. با اینکه این الگوریتم از حجم محاسبات کمی برخوردار است ، اما دقت قابل قبولی دارد. شبیه سازی ها نشان می دهند که الگوریتم پیشنهادی در مقایسه با رو ش های کانوولوشنی از دقت و قابلیت انعطاف بیشتری برخوردار است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.