مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری بر عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری بر عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه با word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری بر عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری بر عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری بر عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه با word :

دانلود مقاله بررسی اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری بر عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1387 در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه 115 تا 129 منتشر شده است.
نام: بررسی اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری بر عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه
این مقاله دارای 15 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مسوولیت پذیری
مقاله عزت نفس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف پژوهش حاضر، اثربخشی آموزش مسوولیت پذیری (به شیوه گلاسر) بر عزت نفس دانش آموز پسر مقطع متوسطه شهر باغملک بود.
جامعه آماری این پژوهش را، کلیه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر باغملک تشکیل می داد و نمونه آن 30 نفر از این دانش آموزان بود که به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شده و در دو گروه آزمایش و کنترل گمارده شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش؛ پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت و پرسشنامه اطلاعات فردی (دموگرافیک) بود. طرح پژوهش تجربی واز نوع پیش آزمون ـ پس آزمون با گروه گواه بوده که پس از انتخاب تصادفی گروه های آزمایشی و گواه، ابتدا بر روی هر دو گروه پیش آزمون اجرا گردید، سپس مداخلات آزمایشی به مدت ده جلسه 90 دقیقه ای یک بار در هفته، روی گروه آزمایشی اجرا گردید و پس از اتمام برنامه آموزشی، از هر دو گروه پس آزمون به عمل آمد. در این پژوهش برای تحلیل داده ها روش تحلیل کوواریانس یک راهه (آنکوا) و تحلیل کوواریانس چندمتغیری (مانکوا) به کار بسته شد. نتایج به دست آمده نشان داد که آموزش مسوولیت پذیری به شیوه گلاسرباعث افزایش عزت نفس در گروه آزمایش می شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.