مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله آنالیز المان محدود و اعتبارسنجی آزمایشگاهی تأثیر نقص ریب در سازه های مشبک کامپوزیتی استوانه ای با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله آنالیز المان محدود و اعتبارسنجی آزمایشگاهی تأثیر نقص ریب در سازه های مشبک کامپوزیتی استوانه ای با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله آنالیز المان محدود و اعتبارسنجی آزمایشگاهی تأثیر نقص ریب در سازه های مشبک کامپوزیتی استوانه ای با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله آنالیز المان محدود و اعتبارسنجی آزمایشگاهی تأثیر نقص ریب در سازه های مشبک کامپوزیتی استوانه ای با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله آنالیز المان محدود و اعتبارسنجی آزمایشگاهی تأثیر نقص ریب در سازه های مشبک کامپوزیتی استوانه ای با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی ساخت و تولید ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

هدف این تحقیق، بررسی اثرات بریدگی ایجاد شده در ریب بر توزیع میدان تنش و رفتار کمانشی سازه های مشبک کامپوزیتی استوانه ای است. آنالیز المان محدود به صورت 3 بعدی با استفاده از مدل صریح در نرمافزار Ansys انجام پذیرفته است. پارامترهای ورودی در این نرمافزار که شامل مشخصات ماده، پیکربندی هندسی و مشخصات ارتوتروپیک پوسته و ریب میباشد ، با استفاده از داده های مدل ساخته شده در نرمافزار اعمال شده است. به منظور تحلیل شرایط مختلف، تاثیر پارامترهایی از قبیل زاویه ریب، ضخامت و استحکام پوسته در توزیع میدان تنش و نیز بار کمانشی پوسته مورد بررسی قرار گرفته است. در بررسیهای بدست آمده مشاهده شده است که اگر بریدگی در نزدیکی نقاط گرهای قرار داشته باشد نمونه در مقایسه با حالتی که بریدگی در وسط ریب قرار گرفته است از استحکام کمانشی کمتری برخوردار میباشد. همچنین مشاهده شده است که با کاهش زاویه ی ریب نیروی بحرانی افزایش می یابد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.