مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود رابطه ی بین استانداردهای تفکر انتقادی و کیفیت مهارت خواندن و درکمطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر دبیرستان های فرزانگ


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود رابطه ی بین استانداردهای تفکر انتقادی و کیفیت مهارت خواندن و درکمطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر دبیرستان های فرزانگان با word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود رابطه ی بین استانداردهای تفکر انتقادی و کیفیت مهارت خواندن و درکمطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر دبیرستان های فرزانگان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود رابطه ی بین استانداردهای تفکر انتقادی و کیفیت مهارت خواندن و درکمطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر دبیرستان های فرزانگان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود رابطه ی بین استانداردهای تفکر انتقادی و کیفیت مهارت خواندن و درکمطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر دبیرستان های فرزانگان با word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب های اجتماعی ایران

تعداد صفحات : 15

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه ی بین استانداردهای تفکر انتقادی و کیفیت مهارت خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر دبیرستان های فرزانگان 1 و 6 منطقه ی 6 شهر تهران در سال تحصیلی 94-1393 بوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه ی آماری پژوهش شامل 487 نفر دانش آموز دختر پایه ی اولبود در دو دبیرستان فرزانگان 1 و 6 که 200 نفر به عنوان نمونه ی پژوهش به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای نتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش یک پرسش نامه تفکر انتقادی شامل 30 گویه مشتق شده از پرسش نامه 70 گویه ای تفکر انتقادی دانشگاه کالیفرنیا و یک آزمون مهارت خواندن و درک مطلب شامل 4 متن مستقل درکمطلب زبان انگلیسی و همچنین یک جزوه ی آموزش خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی شامل سیزده تکنیک کلیدی مهارت خواندن بود. روایی پرسش نامه توسط 10 نفر از کارشناسان ارشد برنامه ریزی درسی مورد تایید قرار گرفت و پایایی آن با استفاده از آزمون ضریب آلفای کرونباخ 0.85 برآورد گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها علاوه بر شاخصهای آمار توصیفی، از آمار استنباطی شامل ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتیجه پژوهش نشان داد که هرچه استانداردهای تفکر انتقادی دانش آموزان پایه اول دبیرستان های فرزانگان منطقه ی 6 شهر تهران بیشتر باشد ، افزایش مهارت خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی آنان را بهمراه خواهد داشت.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.