مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود ترکیب اسیدهای چرب و مقاومت اکسیداسیون، Durkex (پوشش دهنده خشکبار) و فرمولاسیون های مختلف پوشش های روغنی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود ترکیب اسیدهای چرب و مقاومت اکسیداسیون، Durkex (پوشش دهنده خشکبار) و فرمولاسیون های مختلف پوشش های روغنی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ترکیب اسیدهای چرب و مقاومت اکسیداسیون، Durkex (پوشش دهنده خشکبار) و فرمولاسیون های مختلف پوشش های روغنی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود ترکیب اسیدهای چرب و مقاومت اکسیداسیون، Durkex (پوشش دهنده خشکبار) و فرمولاسیون های مختلف پوشش های روغنی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود ترکیب اسیدهای چرب و مقاومت اکسیداسیون، Durkex (پوشش دهنده خشکبار) و فرمولاسیون های مختلف پوشش های روغنی با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس جهانی رویکردهای نوین در کشاورزی و محیط زیست در راستای توسعه پایدار و تولید ایمن

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

یکی از معضلات صنعت غذا، حفظ تازگی و بالا بردن زمان ماندگاری محصولاتشان می باشد، از موارد قابل بررسی در این زمینه تولید پوشش خوراکی با کمک مواد طبیعی و بی ضرر برای سلامت انسان است. اسیدهای چرب برای رشد فکری و تکامل سلول های مغزی بسیار مناسب بوده و سوخت و انرژی مورد نیاز را فراهم می کند. هدف از انجام این آزمایش، بررسی ترکیب اسیدهای چرب و مقاومت اکسیداسیون Durkex نمونه مشابه Durkex، مخلوط 50:50 روغن کانولا و روغن زیتون تصفیه شده جهت استفاده به عنوان پوشش خوراکی در خشکبار می باشد. منوگلیسیریدهای استیله شده به همراه مواد فعال سطح به منظور جلوگیری از فرسایش سطحی میوه ها و سبزی ها طی جابجایی و انبارداری به کار برده شده اند. با توجه به بررسی این آزمایش و غنی بودن تیمارهای آزمایش از نظر دارا بودن اسیدهای چرب، منوگلیسریدهای استیله شده و همچنین پایداری نسبت به اکسیداسیون به ترتیب روغن زیتون تصفیه شده، مخلوط 50:50 روغن کانولا و جایگزین Durkex، نمونه وارداتی و سپس تیمار جایگزین نمونه وارداتی می توان این نوع ترکیبات روغنی را به عنوان جایگزینی پوشش دهنده خشکبار وارداتی (Durkex) انتخاب کرد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.