مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران

تعداد صفحات: 10

چکیده:

هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط بین ایجاد برند برتر با محصولات ورزشی است. این پژوهش از نوع توصیفی همبستگی بوده و به روش پیمایشی انجام شده است. نمونه آماری تحقیق 422 نفر بودند. ابزار تحقیق پرسشنامه بود با توجه به این که این تحقیق برای اولین بار در زمینه ی محصولات ورزشی در کشور انجام می شد پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. که پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ 75% بدست آمد و روایی آن 95% بدست آ»د. یافته های پژوهش بیانگر وجود رابطه مثبت و معنی دار بین برند مناسب و قدرتمند و وفاداری مشتریان می باشد. شخصیت نام تجاری قدرتمند و معتبر می تواند مشتریان را به سمت مصرف سوق دهد. همچنین اطلاعات حاصله از آزمون تعقیبی نشان می دهد که دیدگاه فروش در بین کارشناسان و فروشندگان . مصرف کنندگان با مشتریان متفاوت می باشد(p<0.05). اما بین دیدگاه فروشنده و مشتری تفاوت آماری وجود ندارد. به عبارت دیگر خرید لوازم در خصوص رند خاص بصورت تصادفی می باشد. پژوهش حاضر مبتنی بر این است که برند معتبر باعث افزایش فروش محصولات ورزشی می شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.