مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله مدل های آسیب و شناسایی پارامترهای وابسته در فولاد A533B با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مدل های آسیب و شناسایی پارامترهای وابسته در فولاد A533B با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مدل های آسیب و شناسایی پارامترهای وابسته در فولاد A533B با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مدل های آسیب و شناسایی پارامترهای وابسته در فولاد A533B با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مدل های آسیب و شناسایی پارامترهای وابسته در فولاد A533B با word :

دانلود مقاله مدل های آسیب و شناسایی پارامترهای وابسته در فولاد A533B با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در مکانیک هوا فضا از صفحه 65 تا 75 منتشر شده است.
نام: مدل های آسیب و شناسایی پارامترهای وابسته در فولاد A533B
این مقاله دارای 11 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مکانیک آسیب
مقاله مدل آسیب لمتر
مقاله مدل گرسون
مقاله فولاد A533B

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله، یک روش کارآ برای محاسبه پارامترهای مدل آسیب لمتر به کمک ضرایب مدل گرسون ارایه می شود. در ابتدا، دو مدل آسیب پیوسته لمتر و گرسون معرفی می شوند و در ادامه پلی بین این دو مدل برقرار می شود. به کمک این ارتباط، پارامترهای مدل آسیب لمتر که وابسته به ماده هستند، با استفاده از ضرایب مدل آسیب گرسون، استخراج می شوند. در این تحقیق، با توجه به تاثیر این دو مدل روی سطح تسلیم ماده، پل ارتباطی بین دو مدل برقرار می شود. سپس، با استفاده از روابط رشد آسیب، پارامترهای مدل آسیب لمتر بر حسب ضرایب مدل گرسون محاسبه می شوند. روش ارایه شده به کمک نتایج تجربی در فولاد A533B مورد ارزیابی قرار می گیرد. تطابق مطلوب پارامترهای به دست آمده از روش پیشنهادی با پارامترهای مدل آسیب لمتر که از روش تجربی حاصل شده، کارآیی این روش را نشان می دهد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.