مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و نگرش به مسئولیت اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و نگرش به مسئولیت اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و نگرش به مسئولیت اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و نگرش به مسئولیت اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و نگرش به مسئولیت اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 10
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی پیش بینی پذیری نگرش به مسئولیت اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه به واسطه فرهنگ سازمانی می باشد. به همین منظور پرسشنامه ای کتبی متشکل از 39 گویه با استفاده از سنجه های استاندارد طراحی و 200 پرسشنامه در دانشگاه ارومیه بین اعضای هیئت علمی، توزیع و 195 مورد جمع آوری شد. روایی سازی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی مورد بررسی قرار گرفت و ضریب آلفای بزرگتراز 70/0 برای سازه های مختلف پرسشنامه،پایایی آن را مورد تایید قرار داد. از روش های تحلیل همبستگی پیرسون، الگویابی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیه ها استفاده شد. نتایج پژوهش حاکی ازین بود که نگرش به مسئولیت اجتماعی اعضای هیئت علمی به واسطه فرهنگ سازمانی براساس ابعاد هافستد پیش بینی پذیر است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.