مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی وضعیت شهرداری الکترونیکی در شهر کازرون با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی وضعیت شهرداری الکترونیکی در شهر کازرون با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی وضعیت شهرداری الکترونیکی در شهر کازرون با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی وضعیت شهرداری الکترونیکی در شهر کازرون با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی وضعیت شهرداری الکترونیکی در شهر کازرون با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی

تعداد صفحات: 8

چکیده:

اینترنت با تاثی رگذاری بر جنبه های مختلف زندگی انسان، تحول عظیمی ایجاد کرده، این تغییرات روند اکثر سازمان ها و نهادها را نیز عوض کرده است و آنها را از روش های سنتی به سوی روش های نوین سوق داده است، (به خصوص در صنعت و تجارت) که اصول آن بر پایه تعامل انسان و ماشین است. البته این امر به برنامه ریزی دقیق و توجه به تمام جزئیات نیاز دارد. تمام انسان ها به دنبال صرف هجویی در وقت و هزینه های زندگی هستند، و اگر این هزینه های مصرفی کاهش یابد می توان از آن در جهت توسعه دیگر فعالیت ها استفاده کرد و در نهایت این صرفه جویی موجب سوددهی بیشتر و رفاه بیشتر خواهد شد.
در این مقاله به شناخت شهر کازرون پرداخته و به بررسی وضعیت شهرداری الکترونیکی این شهر می پردازیم و پیشرفت های این شهر در زمینه ی فناوری اطلاعات را مطرح کرده، و با معیارهای صحیح مقایسه می کنیم و راهکارهایی برای توسعه بیشتر و سریع تر کازرون ارائه داده می شود.
شهرکازرون با راه اندازی، آموزش و اجرای سیستم جامع شهرسازی (نوسازی،درآمد،املاک)، اداری و مالی (پرسنلی، حسابداری، حضور و غیاب،انبار) و راه اندازی وب سایت و سیستم تلفن گویا گامی مناسب بسوی دولت الکترونیکی برداشته است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.