مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود ارزیابی اجرای مدیریت ارتباط بامشتری crm درشرکت بهارنارنج بااستفاده ازتکنیک Sem با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود ارزیابی اجرای مدیریت ارتباط بامشتری crm درشرکت بهارنارنج بااستفاده ازتکنیک Sem با word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود ارزیابی اجرای مدیریت ارتباط بامشتری crm درشرکت بهارنارنج بااستفاده ازتکنیک Sem با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود ارزیابی اجرای مدیریت ارتباط بامشتری crm درشرکت بهارنارنج بااستفاده ازتکنیک Sem با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود ارزیابی اجرای مدیریت ارتباط بامشتری crm درشرکت بهارنارنج بااستفاده ازتکنیک Sem با word :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت

تعداد صفحات : 19

چکیده مقاله:

درروندهای کسب وکاری جدید به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی دراهداف سازمان ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی میدانند موفقیت آنها درراه رسیدن به اهداف کلان سازمان درگرو جلب رضایت مشتریان است یکی ازابزارهای دستیابی به چنین موفقیتی پیاده سازی صحیح مدیریت ارتباط با مشتری است مساله ای که دراین پژوهش کاربردی و به کمک روش علی ـ مقایسه ای محقق به دنبال بررسی آن است تامعلوم کند که جایگاه هرکدام یک ازابعاد این مفهوم دردوجایگاه موجود و مطلوب چگونه می باشد دراین مقاله این کاربراساس مدل گارتنر 2001 صورت گرفته است که شامل 8بعد می باشد محقق به کمک نظرات مدیران شرکت پرسشنامه ای را طراحی نمود و آن را دربین 97نفر نمونه تحقیق که ازبین نمایندگان شرکت بهارنارنج بودند توزیع کرد نتایج این تحقیق نشان داد که درهنگام تدوین برنامه مدیریت ارتباط با مشتری جایگاه مطلوب به ترتیب تدوین چشم انداز تدوین استراتژی اطلاعات مشتری و میسرساختن همکاریهای سازمانی دارای بیشترین توجه و اهمیت می باشد


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.