مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله آسیب شناسی درس«بررسی وضعیت سلامت» دوره کارشناسی پرستاری با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله آسیب شناسی درس«بررسی وضعیت سلامت» دوره کارشناسی پرستاری با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله آسیب شناسی درس«بررسی وضعیت سلامت» دوره کارشناسی پرستاری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله آسیب شناسی درس«بررسی وضعیت سلامت» دوره کارشناسی پرستاری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله آسیب شناسی درس«بررسی وضعیت سلامت» دوره کارشناسی پرستاری با word :

دانلود مقاله آسیب شناسی درس«بررسی وضعیت سلامت» دوره کارشناسی پرستاری با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در شهریور 1389 در نشریه پرستاری ایران از صفحه 33 تا 41 منتشر شده است.
نام: آسیب شناسی درس«بررسی وضعیت سلامت» دوره کارشناسی پرستاری
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بررسی وضعیت سلامت
مقاله کارشناسی پرستاری
مقاله آسیب شناسی درس
مقاله تحلیل محتوی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: آموزش فرآیندی مستمر و پویاست. آسیب شناسی برنامه های آموزشی هر رشته می تواند در شناسایی مشکلات و موانع و ارایه راهبردهای عملیاتی برای مرتفع کردن آن‌ها کمک کننده باشد مطالعه حاضر با هدف تعیین عوامل آسیب رساننده در آموزش درس “بررسی وضعیت سلامت” دوره کارشناسی پرستاری انجام شده است.
روش بررسی: این پژوهش یک مطالعه کیفی با روش آنالیز محتوی است . تجارب 17 نفر شامل 14 دانشجوی کارشناسی و 3 نفر از مربیان پرستاری دانشکده پرستاری بقیه اله (عج) به روش نمونه گیری مبتنی بر هدف انتخاب شدند و داده ها با مصاحبه نیمه ساختار چهره به چهره و گروه متمرکز جمع آوری گردید. محتوی مصاحبه ها نسخه برداری و با روش تحلیل محتوی، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته ها: عوامل آسیب رسان در ارایه درس “بررسی وضعیت سلامت” در زمینه های برنامه ریزی آموزشی، محیط، مربی پرستاری و ارزشیابی می باشد. مشکلات جانبی نظیر عدم به کارگیری توانمندی های آموزشی کسب شده در محیط واقعی (محیط های درمانی) و ابهام در شرح وظایف پرستاران از جمله عوامل آسیب رسان دیگر می باشند.
نتیجه گیری کلی: با توجه به یافته ها، به منظور کاربردی نمودن آموخته های درس “بررسی وضعیت سلامت”، بایستی به طور همزمان نگاهی جامع به وظایف پرستاران در محیط های درمانی داشت و همچنین با تقویت نظام آموزشی فعلی و تداوم آموزش مربیان و پرستاران بالینی علاوه بر تقویت امکانات به کارگیری آموخته ها مشکلات را به حداقل ممکن رساند.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.