مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word دارای 6 صفحه می باشـدو دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: 6

چکیده:

امروزه استفاده از نرم افزارها برای شبیه سازی عملکرد موتور های احتراقـی در شرایط کاری مختلف رواج زیادی یافته است، اما انجام محاسبات توسط آنهـا زمان بر بوده و قویترین سخت افزارهـا نیـز قـادر نیـستند در زمـان واقعـی 1 پاسخگوی سیستمهای کنترلی باشند . بنـابراین بـرای توسـعه الگوریتمهـای کنترلی نیاز به مدل ساده ای از موتور بـا دقـت مناسـب مـی باشـد . تـاکنون مدلهای گوناگونی شامل زیر مدل دینامیک سیستم تعویض گاز 2 ، دینامیـک سوخت آمایی 3 و دینامیک دورانی ارائه شده اند تا بتوانند رفتار واقعی موتـور را در تمامی محدوده عملکرد پیش بینی نمایند و کمترین حجم محاسبات را داشته باشند . در این مقاله یک مدل مقدار متوسـط توسـعه یافتـه در مـورد موتوری مجهز به مکانیزم زمان بندی متغیر فاز دریچه های تنفس و تخلیه 4 ( یا میل بادامک ) ارائه شده است . بطوریکه با استفاده از سرعت دورانی موتـور و فشار مطلق مانیفولد هوا و زاویه فاز زمان بندی میل بادامک، مقـدار هـوای تنفسی موتور را با دقت نسبت اً خوبی محاسبه کـرده کـه بـه منظـور کنتـرل دقیق نسبت هوا به سوخت مورد استفاده قرار می گیرد . درضـمن بـه منظـور تحقیق دقت محاسبات از طریق مدل مذکور ، نتایج آن در مورد یـک نمونـه موتور بنزینی پیاده سازی شده کـه مقایـسه نتـایج حاصـل از آن بـا مقـادیر واقعی خطای ناچیزی را نشان می دهد .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تخمین عمر باقیمانده قطعه Compressor Disk موتور جت با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تخمین عمر باقیمانده قطعه Compressor Disk موتور جت با word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تخمین عمر باقیمانده قطعه Compressor Disk موتور جت با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تخمین عمر باقیمانده قطعه Compressor Disk موتور جت با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تخمین عمر باقیمانده قطعه Compressor Disk موتور جت با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش بین المللی و هفتمین همایش مشترک انجمن مهندسی متالورژی ایران و انجمن ریخته گری ایران
تعداد صفحات: 4
چکیده:
در این تحقیق تخمین عمر باقیمانده قطعهCompressor Disk یکی ازموتورهای جت بررسی شده است. به این منظور ابتدا تعداد انبوهی از این نوع قطعات تحت بررسی های غیر مخرب قرار گرفت که مشکل خاصی رویتنگردید . سپس در ادامه با استفاده از نرم افزار مدل سازی یونیگرافیکس ، مدل سه بعدی تهیه گردید و پس از وارد کردن آن در محیط نرم افزار تحلیلی ANSYSو گذراندن مراحل مش گذاری ، اعمال سرعت دورانی ، قیود موردنیاز بر اساس شرایط جانمایی موتور و خواص مواد مطابق با آلیاژAMS6305تحلیل تنشی انجام گرفت و نقاط بحرانی مشخص گردید و از نتایج تحلیلمشخص گردید که دیسک با ضریب ایمنی1/76از لحاظ استاتیکی می تواند بارهای وارده را تحمل نماید. سپس چند نمونه از بدترین این قطعات(از لحاظ ظاهری) به منظور انجام تست های مخرب انتخاب گردیدند و آزمون هایمتالورژیکی، شیمیایی و مکانیکی مشخص بر روی آنها صورت پذیرفت . طبق داده های بدست آمده مشخص گردید که دیسک از لحاظ سختی سطح، ساختار میکروسکوپی ، ترکیب شیمیایی و استحکام کششی در دمای مورد نظروضعیت قابل قبولی دارد. بخش حائز اهمیت کار مربوط به آزمون های غیر مخرب بود که طی تست های Eddy Currentاز سالم بودن قطعات از لحاظ نداشتن ترک و خوردگی اطمینان حاصل گردید . برای تخمین عمر باقیمانده قطعه تحلیل های تئوریک و نرم افزاری رشد ترک صورت پذیرفت . یکی از خروجی های تحلیل انجام شده، نمودار ضریب شدت تنش برحسب طول ترکبود که در آنالیز رشد ترک خستگی مورد استفاده قرار گرفت . با استفاده ازروابط حاکم بر شکست نرم، چقرمگی شکست قطعهMPam 70 بدست آمد. و با استفاده از نمودار های ضریب شدت تنش مشخص گردید که قطعه میتواند حداکثر ترک هایی به طول4/1میلیمتر را تحمل نماید. و در نهایت با توجه به اطلاعات ارائه شده، حداکثر سیکل کاری قطعه برابر 0733 ساعت محاسبه گردید که با در نظر گرفتن ضریب ایمنی 0، دوره بازبینی قطعه 1033 ساعت تخمین زده شد. در ادامه ، جهت صحه گذاری نتایج تحلیل های نرم افزاری آزمون رشد ترکبرروی نمونه هایCT جدا شده از دیسک صورت پذیرفت. عمر تخمین زده شده توسط روش تست 1033 ساعت بود که جهت بالاتر بردن ایمنی عمر باقی مانده قطعه 1033 ساعت مطابق روش های تحلیلی برآورد شد . تعداد زیادی از این قطعات با عمر 1033 ساعت در حال سرویس دهی می باشند


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صیبیت اتصال ساده تیروستون در قابهای با مهاربندی همگرا با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صیبیت اتصال ساده تیروستون در قابهای با مهاربندی همگرا با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صیبیت اتصال ساده تیروستون در قابهای با مهاربندی همگرا با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صیبیت اتصال ساده تیروستون در قابهای با مهاربندی همگرا با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تاثیر ورق اتصال بادبند بر صیبیت اتصال ساده تیروستون در قابهای با مهاربندی همگرا با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 7
چکیده:
قاب فولادی بامهاربندی همگراواتصال ساده تیربه ستون یک سیستم متداول درایین نامه می باشد دراین سیستم برای اتصال مهاربند به قاب ازورق استفاده میگردد و اتصال تیروستون فقط برای انتقال نیروی برشی طرح میگردد بصورت ایده آل فرض میشود که هیچگونه لنگر خمشی دراتصال ظاهر نمی شود این پژوهش به بررسی و مطالعه تاثیر ورق اتصال انتهای بادبند همگرا برصلبیت جانبی قاب و اتصال تیربه ستون می پردازدبه همین منظور بااستفاده ازنرم افزار اجزا محدود مدل یک قاب دارای مهاربند همگرا صحت سنجی میگردد سپس سازه نمونه در5حالت مختلف مدلسازی و شاخصهایی نظیر مقادیرتنش و نحوه توزیع آنها نمودارهیسترزیس نمودار مقاومت قاب انرژی جذب شده و تغییر شکل زاویه ای اتصال تیر به ستون موردمطالعه قرارمیگیرد نتایج این بررسی نشان میدهد که ورق اتصال مهاربند بصورت چشمگیری سبب ایجادسختی جانبی درقاب و صلبیت اتصال تیر به ستون میگردد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اهمیت دانش بومی و ضرورت بکارگیری آن در عرصه ی توسعه پایدار روستایی با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اهمیت دانش بومی و ضرورت بکارگیری آن در عرصه ی توسعه پایدار روستایی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اهمیت دانش بومی و ضرورت بکارگیری آن در عرصه ی توسعه پایدار روستایی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اهمیت دانش بومی و ضرورت بکارگیری آن در عرصه ی توسعه پایدار روستایی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اهمیت دانش بومی و ضرورت بکارگیری آن در عرصه ی توسعه پایدار روستایی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین همایش ملی توسعه پایدار روستایی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در چند صد سال اخیر یعنی از آغاز دوره رنسانس تا زمان حال هر مقدار که انسان به پیشرفت های بیشتری نائل شده به همان مقدار بر میزان برخوردها و تضادها در دنیای پیرامون خود افزوده است. اگرچه استفاده از دانش رسمی موجب پیدایش فناوری های جدید و کارآمد در جوامع روستایی شده و تحولات چشمگیری را در فرآیند تولید و زندگی روستایی به وجود آورده است، اما شکست برنامه ی توسعه و بروز معضلاتی در عرصه های زیست محیطی، تولیدی و اجتماعی، جامعه ی بشری را متوجه نقاط ضعف دانش رسمی و تکنولوژی مدرن کرده است. یکی از مهمترین راهکارهای حل این مسئله توجه به دانش تجربی گذشتگان یا همان دانش بومی می باشد. تجربه نشان داده است که بسیاری از تکنیک ها و روش های بومی در زمینه تولید، فرهنگ و اجتماع در جامعه ی محلی، به دلیل سازگاری و تطابق با زیست بوم این جوامع، همان روش هایی هستند که امروزه معرف روش های رسیدن به توسعه پایدار می باشند. دانش بومی با شناخت روابط بین اجزای طبیعت به صورت همه جانبه نیروهای طبیعی کره زمین را بهتر به ما می شناساند و راه را برای تعامل با طبیعت هموار می کند. هر چند بین دانش بومی و دانش رسمی از بعد ماهیت و کاربرد تفاوت هایی وجود دارد، اما این تفاوت به معنی تقابل و ستیز آنها با هم نیست، بلکه آنها مکمل یکدیگرند و از تلفیق آنها می توان به موفقیت هایی رسید که برای هیچ کدام به تنهایی امکان پذیر نیست. این تحقیق به شیوه کتابخانه ای و تحلیلی – توصیفی به دنبال آن است که اهمیت دانش بومی و نقش آن در توسعه پایدار روستایی را بررسی کرده و بیان کند که توسعه پایدار بدون بهره گیری از دانش بومی و مشارکت بومیان امکان پذیر نمی باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید