مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word دارای 6 صفحه می باشـدو دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله توسعه مدل مقدار متوسط موتور بر اساس زمان بندی متغیر فاز دریچه ها با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: 6

چکیده:

امروزه استفاده از نرم افزارها برای شبیه سازی عملکرد موتور های احتراقـی در شرایط کاری مختلف رواج زیادی یافته است، اما انجام محاسبات توسط آنهـا زمان بر بوده و قویترین سخت افزارهـا نیـز قـادر نیـستند در زمـان واقعـی 1 پاسخگوی سیستمهای کنترلی باشند . بنـابراین بـرای توسـعه الگوریتمهـای کنترلی نیاز به مدل ساده ای از موتور بـا دقـت مناسـب مـی باشـد . تـاکنون مدلهای گوناگونی شامل زیر مدل دینامیک سیستم تعویض گاز 2 ، دینامیـک سوخت آمایی 3 و دینامیک دورانی ارائه شده اند تا بتوانند رفتار واقعی موتـور را در تمامی محدوده عملکرد پیش بینی نمایند و کمترین حجم محاسبات را داشته باشند . در این مقاله یک مدل مقدار متوسـط توسـعه یافتـه در مـورد موتوری مجهز به مکانیزم زمان بندی متغیر فاز دریچه های تنفس و تخلیه 4 ( یا میل بادامک ) ارائه شده است . بطوریکه با استفاده از سرعت دورانی موتـور و فشار مطلق مانیفولد هوا و زاویه فاز زمان بندی میل بادامک، مقـدار هـوای تنفسی موتور را با دقت نسبت اً خوبی محاسبه کـرده کـه بـه منظـور کنتـرل دقیق نسبت هوا به سوخت مورد استفاده قرار می گیرد . درضـمن بـه منظـور تحقیق دقت محاسبات از طریق مدل مذکور ، نتایج آن در مورد یـک نمونـه موتور بنزینی پیاده سازی شده کـه مقایـسه نتـایج حاصـل از آن بـا مقـادیر واقعی خطای ناچیزی را نشان می دهد .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.