مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله طراحی مدل مفهومی برای شبکه اطلاعات بحران آتش سوزی درجنگلهای شمال ایران مبتنی برWeb GIS با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طراحی مدل مفهومی برای شبکه اطلاعات بحران آتش سوزی درجنگلهای شمال ایران مبتنی برWeb GIS با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طراحی مدل مفهومی برای شبکه اطلاعات بحران آتش سوزی درجنگلهای شمال ایران مبتنی برWeb GIS با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی مدل مفهومی برای شبکه اطلاعات بحران آتش سوزی درجنگلهای شمال ایران مبتنی برWeb GIS با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طراحی مدل مفهومی برای شبکه اطلاعات بحران آتش سوزی درجنگلهای شمال ایران مبتنی برWeb GIS با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش بین المللی بحران های زیست محیطی ایران و راهکارهای بهبود آن
تعداد صفحات: 9
چکیده:
در سالهای اخیر آتش سوزی جنگل های شمال یکی از مهمترین عوامل تخریب منابع طبیعی محسوب شده است. به طوری که خسارات جبران ناپذیری بر پیکره منابع طبیعی کشور وارد نموده است. با توجه به نقش مهممدیریت بحران کارآمد در کاهش این خسارات و اهمیت دسترسی به داده های مناسب در زمان مناسب در اتخاذ تصمیم های مناسب در مدیریت بحران ناشی از آتش سوزی جنگلهای شمال،نقش سامانه ای که بتواند چنین اطلاعاتی را در اختیار عوامل مدیریت بحران در هر زمان و مکان قرار دهد به خوبی آشکار می شود. شبکه اطلاعات بحران آتش سوزی در جنگل های شمال مبتنی بر Web GIS به عنوان ابزاریقدرتمند برای در دسترس قرار دادن اطلاعات مکانی و توصیفی که برای بحران مورد نیاز می باشد تعریف شده است. با توجه به اینکه تقریبا بیش از 07 درصد اطلاعات مربوط به بحرانناشی از آتش سوزی ماهیت مکانی دارند، کارائی این سامانه منوط به چگونگی تبادل و مدیریت اطلاعات مکانی در آنها خواهد بود. در این مقاله سعی می شود تا نسبت به طراحی مدل مفهومیشبکه اطلاعات بحران آتش سوزی در هنگام بحران با استفاده از فناوری Web GIS پرداخته شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.