مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان مطالعهی موردی بانک ملی شهرستان مهاباد با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان مطالعهی موردی بانک ملی شهرستان مهاباد با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان مطالعهی موردی بانک ملی شهرستان مهاباد با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان مطالعهی موردی بانک ملی شهرستان مهاباد با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان مطالعهی موردی بانک ملی شهرستان مهاباد با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات: 12
نویسنده(ها):
فواد فرزام – کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
مسعود قهرمانی – استادیار و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

چکیده:
هدف اصلی از تحقیق حاضر بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان میباشد. روش تحقیق حاضر از نوع پیمایشی و توصیفی میباشد. از نظر هدف کاربردی بوده و جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان بانک ملی شهرستان مهاباد میباشد. تعداد افراد جامعه نامحدود و تعداد نمونه 393 نفر با استفاده از فرمول کوکران برآورد گردید به منظور جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد. در تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی و آزمون همبستگی استفاده دردید. نتایج تحقیق نشان داد که بین کیفیت خدمات الکترونیکی و ارتقای سطح ارتباط با مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.