مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله معرفی فلور، اشکال زیستی و پراکنش جغرافیایی گیاهان مراتع شهرستان دامغان با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله معرفی فلور، اشکال زیستی و پراکنش جغرافیایی گیاهان مراتع شهرستان دامغان با word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله معرفی فلور، اشکال زیستی و پراکنش جغرافیایی گیاهان مراتع شهرستان دامغان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله معرفی فلور، اشکال زیستی و پراکنش جغرافیایی گیاهان مراتع شهرستان دامغان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله معرفی فلور، اشکال زیستی و پراکنش جغرافیایی گیاهان مراتع شهرستان دامغان با word :

دانلود مقاله معرفی فلور، اشکال زیستی و پراکنش جغرافیایی گیاهان مراتع شهرستان دامغان با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در علوم کشاورزی و منابع طبیعی از صفحه 186 تا 200 منتشر شده است.
نام: معرفی فلور، اشکال زیستی و پراکنش جغرافیایی گیاهان مراتع شهرستان دامغان
این مقاله دارای 15 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فلور
مقاله اشکال زیستی
مقاله پراکنش جغرافیایی
مقاله گیاهان نادر
مقاله دامغان

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: کریمی زهره

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این پژوهش گیاهان دارویی و علوفه ای – مرتعی در حال انقراض مراتع آستانه میان بند که در شهرستان دامغان واقع شده، مورد بررسی قرار گرفت. فلور منطقه نشان داد که 242 گونه گیاهی متعلق به 38 تیره وجود دارد که 93 گونه گیاه دارویی و 149 گونه علوفه ای- مرتعی می باشند که به صورت اشکال زیستی 30 گونه کامفیت 141 گونه همی کرپیتوفیت و ژئوفیت، 40 گونه تروفیت و 31 گونه فانروفیت و نانوفانروفیت دیده می شوند. از نظر عناصر رویشی (کوروتیپ) گیاهان به طور عمده به چندین سرزمین گیاهی تعلق دارند. 8/3 درصد گونه ها عنصر جهان وطنی، 17 درصد عنصر اروپا- سیبری و مدیترانه ای و ایرانی- تورانی، 45/1 درصد گونه ها عنصر رویشی اروپا- سیبری و صحارا سندی و یا ایرانی- تورانی و 7/9 درصد عنصر مدیترانه ای و ایرانی- تورانی، 2/10 درصد عنصر صحاری سندی و ایرانی – تورانی، 42/2 درصد عنصر اروپا – سیبری، صحاری سندی و ایرانی – تورانی و مدیترانه ای و 8/3 درصد عنصر صحارا سندی و ایرانی- تورانی و مدیترانه ای، 4/19 درصد عنصر اروپا – سیبری و ایرانی – تورانی و 6/28 درصد عنصر ایرانی – تورانی، 1 درصد عنصر اروپا – سیبری، 63/1 درصد عنصر صحارا سندی و 1 درصد عنصر مدیترانه ای می باشند. علاوه بر این گونه های تهدید شده منطقه نام برده بر اساس معیارهای IUCN بررسی گردید و 4 رسته گونه های در معرض انقراض، آسیب پذیر، با خطر کمتر و کمبود داده در منطقه مورد مطالعه تعیین، و فهرست نام های گونه های یاد شده ارایه گردید. این مطالعه نشان داد که 47 گونه گیاهی در رسته گونه های تهدید شده وجود دارند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.