مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی تولید پروتئاز قلیایی در محیط کشت صنعتی توسط باکتری Salinivibrio sp. Strain AF 2004 با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تولید پروتئاز قلیایی در محیط کشت صنعتی توسط باکتری Salinivibrio sp. Strain AF 2004 با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تولید پروتئاز قلیایی در محیط کشت صنعتی توسط باکتری Salinivibrio sp. Strain AF 2004 با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تولید پروتئاز قلیایی در محیط کشت صنعتی توسط باکتری Salinivibrio sp. Strain AF 2004 با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تولید پروتئاز قلیایی در محیط کشت صنعتی توسط باکتری Salinivibrio sp. Strain AF 2004 با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: هفتمین همایش بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران

تعداد صفحات: 7

نویسنده(ها):

ساناز گلجانیان تبریزی – گروه میکروبیولوژی کاربردی، پژوهشکده بیوتکنولوژی تهران، جهاد دانشگاهی واحد تهران، تهران
مصطفی زحمت کش – گروه میکروبیولوژی کاربردی، پژوهشکده بیوتکنولوژی تهران، جهاد دانشگاهی واحد تهران، تهران
علی حیدر زاده وظیفه خوران – گروه میکروبیولوژی کاربردی، پژوهشکده بیوتکنولوژی تهران، جهاد دانشگاهی واحد تهران، تهران
احمد شریفی زاده – گروه میکروبیولوژی کاربردی، پژوهشکده بیوتکنولوژی تهران، جهاد دانشگاهی واحد تهران، تهران

چکیده:

باکتری هالوآلکالوفیل Salinivibrio AF2004 مولد پروتئاز قلیائی، پیش تر از دریاچه بختگان ایران جداسازی شده بود. تولید این آنزیم در محیط حاوی سوبستراهای ارزان قیمت بررسی شد. افزایش قابل توجهی در تولید آنزیم در محیط حاوی 1% پودر گوشت و 7% NaCl، بدون هیچ نیازی به سایر منابع کربن و نیتروژن مشاهده گردید. از میان منابع نیتروژن، تاثیر افزودن دو منبع نیتروژن ارزان قیمت (آمونیوم سولفات و آمونیوم نیترات) در محیط پایه پودر گوشت بررسی گردید. این محیط از دیدگاه اهداف صنعتی برای بررسی تاثیر منابع نیتروژن انتخاب شد. بیشینه فعالیت آنزیمی در محیط حاوی 0/2% آمونیوم سولفات و 0/1% آمونیوم نیترات، حاصل شد که مورد اول رشد باکتریایی کمتری را نیز به همراه داشت. غلظت پایین بیومس حاصله به همراه تولید بیشینه آنزیم می تواند انجام فرایندهای پایین دستی را مقرون به صرفه تر سازد. مقدار بالای تولید پروتئاز در پودر گوشت حاوی 0/2% آمونیوم سولفات به عنوان یک محیط کشت به آسانی دسترس پذیر و بسیار ارزان قیمت، SalinivibrioAF 2004 را یک کاندیدای برجسته با امتیازات ویژه در تولید پروتئاز در مقیاس صنعتی می سازد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.