مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات در برنامه ریزی فضایی (مورد مطالعه : هندوستان) با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات در برنامه ریزی فضایی (مورد مطالعه : هندوستان) با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات در برنامه ریزی فضایی (مورد مطالعه : هندوستان) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات در برنامه ریزی فضایی (مورد مطالعه : هندوستان) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات در برنامه ریزی فضایی (مورد مطالعه : هندوستان) با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: اولین همایش GIS شهری

تعداد صفحات: 10

نویسنده(ها):

ساندیپ کوماروت – موسسه تکنولوژی دهلی نو
رحیم بردی آنامرادنژاد – استادیار گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهرِی دانشگاه مازندران [مترجم]

چکیده:

این مقاله تلاش می کند تا ماهیت تغییرات برنامه ریزی در عصر اطلاعات در هند و اثرات آن را در ساختار شهری و مفهوم برنامه ریزی تحلیل نماید. این هدف دست یافتنی استن خست با این بحث که چگونه عمل برنامه ریزی شهری و منطقه ای در هند تغییر می کند سپس با بحث سیاستهای هند در خصوص توسعه فناوری اطلاعات ادامه پیدا می کند. پس این مقاله به طرح خط مشی کنونی در هند در IT اثرات فناوری اطلاعات را در ساختار شهر، حول ونقل، آموزش و پرورش شهری روشن می سازد. روابط متقابل میان ذهن انسان ، فناوری اطلاعات، سیستم کامپیوتر و شبکه ارتباطات راه دور موجب هدایت پویایی، ساختار شهر، رفتار حرکتی، الگوی کار و شیوه زندگی خواهد شد. مرزهای عملکردی اطلاعاتی شهرها احتمالا از بین خواهد رفت. اما برنامه ریزی شهری از طریق فناوری اطلاعات، مرز شهرها را برای آماده سازی طرح های توسعه مشخص خواهد سافت و به سمت خدمت به موضوعات اصلی طرح های برنامه ریزی شده ، توسعه و تداوم خواهد بخشید.
بنابراین IT، با حذف عامل زمان و فاصلا و با خلق فضای ارتباطی (Cyber Space) فضا را کوچک خواهد کرد اما در واقع IT فعالیتهای شهری را به سمت گسترده نشینی و پراکنش درحومه شهر نشینی بعدی آماده خواهد ساخت که چالشی برای برنامه ریزان به منظور طراحی فضای واقعی در فضای ارتباطی است. بنابراین، IT ممکن است شهر را منفجر نماید.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.