مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله ارزیابی میزان تاثیر انعطاف پذیری دیافراگم در بهسازی لرزه ای سازه های با سقف مرکب از تیر و تاوه با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی میزان تاثیر انعطاف پذیری دیافراگم در بهسازی لرزه ای سازه های با سقف مرکب از تیر و تاوه با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی میزان تاثیر انعطاف پذیری دیافراگم در بهسازی لرزه ای سازه های با سقف مرکب از تیر و تاوه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی میزان تاثیر انعطاف پذیری دیافراگم در بهسازی لرزه ای سازه های با سقف مرکب از تیر و تاوه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی میزان تاثیر انعطاف پذیری دیافراگم در بهسازی لرزه ای سازه های با سقف مرکب از تیر و تاوه با word :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: همایش ملی مقاوم سازی ایران

تعداد صفحات: 11

نویسنده(ها):

مرتضی معینی – کارشناس ارشد سازه، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی سهند تبریز
بهزاد رافضی – استادیار دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی سهند تبریز
محمدرضا چناقلو – دانشیار دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی سهند تبریز

چکیده:

داشتن اطلاعات مناسب و دقیق از وضعیت سازه، نحوه پیکربندی و سایر مشخصات کمک شایانی در ارائه شیوه مناسب مقاوم سازی ارائه می نماید و ارزیابی مقاومت سازه ها یکی از مهم ترین مسائلی است که مهندسین سازه باید بیاندیشند. یکی از اجزای تاثیر گذار سازه در توزیعنیروی جانبی و همچنین موثر در تخمین مقاومت سازه دیافراگم کف می باشد. صلب یا انعطاف پذیر فرض نمودن دیافراگم کف در میزان نیروی جذب شده توسط اجرای باربر قائم بسیار تاثیرگذار بوده و نحوه عملکرد سازه را تحت الشعاع قرار می دهد. یکی از انواع سقف ها، سقف های مرکز از تیر و تاوه می باشند که سقف های تیرچه بلوک نمونه بارزی ای این نوع سقف ها بوده و استفاد ه از انها در ایران بسیار معمول میباشد. در این مقاله سعی شده تا میزان تاثیر تیرچه ها بر صلبیت دیافراگم کف در سازه های بتن آرمه با سقف مرکب از تیر و تاوه به طور کمی و باارائه روابطی مورد بررسی قرار گیرد. این بررسی می تواند در بهسازی دیافراگم کف سازه هایی که عملکرد مناسبی درتوزیعنیروی زلزله بین المان های مقاوم سازه ای نشان نمی دهند، مورد استفاده قرار گیرد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.