مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی وضعیت تهویه و میزان غلظت ذرات در کارگاههای سنگبری وسنگ کوبی در استان همدان در سال 1385 با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی وضعیت تهویه و میزان غلظت ذرات در کارگاههای سنگبری وسنگ کوبی در استان همدان در سال 1385 با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی وضعیت تهویه و میزان غلظت ذرات در کارگاههای سنگبری وسنگ کوبی در استان همدان در سال 1385 با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی وضعیت تهویه و میزان غلظت ذرات در کارگاههای سنگبری وسنگ کوبی در استان همدان در سال 1385 با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی وضعیت تهویه و میزان غلظت ذرات در کارگاههای سنگبری وسنگ کوبی در استان همدان در سال 1385 با word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: اولین همایش تخصصی مهندسی محیط زیست

تعداد صفحات: 5

نویسنده(ها):

حسن احمدی – کارشناس ارشد بهداشت حرفه ای
شیما لیاقتی – کارشناس بهداشت حرفه ای

چکیده:

شاغلین در محیط های کار درمعرض انواع عوامل مخاطره انداز سلامتی هستند ، سیلیس یکی از مهمترین ذرات می باشد به نحوی که این آلاینده ذره ای جز خطرناکترین آلاینده های هوای استنشاقی می باشد و این ماده عامل ایجاد بیماری سیلیکوزیس می باشد. هدف از این مطالعه بررسی رابطه وضعیت سیستم تهویه ومقدارغلظت ذرات در هوای استنشاقی کارگران کارگاههای سنگ کوبی می باشد. در این مطالعه 32 کارگاه سنگ کوبی مورد بررسی قرار گرفته است که بالغ بر 350 نفر کارگر مشغول کار می باشند. از چک لیست که حاوی مشخصات اجزاء سیستم تهویه صنعتیاز نظر ساختاری وعملکرد ظاهریبود استفاده شد و برای تعیین میزان غلظت کلی ذرات گردوغبار در هوای استنشاقی کارگران در هر یک از کارگاهها از یک پمپ نمونه برداری فردی مدل SKC30 – 224 با رعایت اصول کالیبراسیون در تمام مراحل اندازه گیری استفاده گردید. نتایج اولیه حاصل از این مطالعه نشان داد کلیه کارگاهها سنگ کوبی سیستم تهویه صنعتی ناقص دارند و پس از انجام تغییرات در سیستم هاتهویه مقدار انتشار گردو غبار تا حد مجاز کنتر ل گردید.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.