مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله ارزیابی وضعیت گردشگری شهرستان نوشهر در سطح منطقه و ارائه راهکارهای توسعه گردشگری پایدار با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی وضعیت گردشگری شهرستان نوشهر در سطح منطقه و ارائه راهکارهای توسعه گردشگری پایدار با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی وضعیت گردشگری شهرستان نوشهر در سطح منطقه و ارائه راهکارهای توسعه گردشگری پایدار با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی وضعیت گردشگری شهرستان نوشهر در سطح منطقه و ارائه راهکارهای توسعه گردشگری پایدار با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی وضعیت گردشگری شهرستان نوشهر در سطح منطقه و ارائه راهکارهای توسعه گردشگری پایدار با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی جغرافیا، گردشگری، منابع طبیعی و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 11
نویسنده(ها):
سیده آمنه موسوی – کارشناس ارشد شهرسازی- برنامهریزی منطقه ای دانشگاه تهران
سیده فاطمه موسوی – کارشناس ارشد شهرسازی- برنامه ریزی شهری و منطقه ای دانشگاه علم و صنعت
محمد دادگر – کارشناس ارشد شهرسازی- برنامه ریزی منطقه ای دانشگاه تهران

چکیده:
در طرح توسعه صنعت گردشگری در محدوده ساحلی دریای مازندران تقویت شهرستان نوشهر به عنوان یکی ازکانونهای گردشگری این محدوده مورد توجه ویژه قرار گرفته است. از طرف دیگر شهرستان های نوشهر یکی از مناطقزیبا و بندری غرب مازندران می باشند که از وجود جاذبههای گردشگری فراوان و مواهب خاص طبیعی و طبیعت بکر ودست نخورده بهره میبرد و همان طور که گفته شد در اسناد فرادست (طرح توسعه صنعت گردشگری) نیز به این مهمتوجه شده است. از این رو توجه ویژه به توسعه فعالیت های گردشگری با مد نظر قراردادن توان طبیعی و محیطی می تواندموجبات توسعه منطقه را فراهم آورد.بر همین اساس در مقاله حاضر با توجه به شاخصهای بدستآمده و تاثیرگذار بر صنعت گردشگری به مقایسه مزیتنسبی و توان بالقوه شهرستان نوشهر نسبت به باقی شهرستانهای استان پرداخته شده است. سپس با توجه به اماکنگردشگری موجود در سطح شهرستان و همینطور توان طبیعی و اکولوژیکی که شهرستان دارد به ارائه پیشنهاداتی بهمنظور توسعه گردشگری در سطح شهرستان پرداخته شده است.براساس نتایج بدست آمده شهرستان نوشهر یکی از شهرستان های با توان تقریبا بالای توسعه گردشگری در سطحاستان میباشد بطوریکه نواحی شمالی شهرستان که شامل نوار ساحلی می باشد کاملا به منظور توسعه گردشگری مناسبهستند. از طرف دیگر نواحی مرکزی شهرستان نوشهر به دلیل جنگلی و همینطور کوهستانی بودن نیز مناسب توسعهگردشگری هستند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.