مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی تصویر پارامترهای مختلف بر میز ساختار و خواص مکانیکی آلیاژهای سه‌تایی HDPE/PA6/EVOH با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تصویر پارامترهای مختلف بر میز ساختار و خواص مکانیکی آلیاژهای سه‌تایی HDPE/PA6/EVOH با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تصویر پارامترهای مختلف بر میز ساختار و خواص مکانیکی آلیاژهای سه‌تایی HDPE/PA6/EVOH با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تصویر پارامترهای مختلف بر میز ساختار و خواص مکانیکی آلیاژهای سه‌تایی HDPE/PA6/EVOH با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تصویر پارامترهای مختلف بر میز ساختار و خواص مکانیکی آلیاژهای سه‌تایی HDPE/PA6/EVOH با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سومین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوریهای نوین
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
نادیا جلالی فر – دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر – گروه مهندسی پلیمر
حسین علی خنکدار – تهران – پژوهشگاه پلیمری و پتروشیمی ایران – پژوهشکده فرایند – گروه پلاستیک
زاهد احمدی – تهران – دانشگاه صنعتی امیرکبیر – پژوهشکده رنگ و پلیمر

چکیده:
در این پروژه ارتباط میان خواص مکانیکی و ریز ساختار در آلیاژهای سه‌تایی سازگار نشده HDPE/PA6/EVOH بررسی شست. به این منظور عوامل مؤثر در تشکیل ریز ساختار در این سامان های سه‌تایی، ترکیب در صد از اجزاهای فاز پراکنده PA6/EVOH ( و دمای فرایند مطالعه شد. نتایج نشان داد ریز ساختار حاکم بر سامان سه‌تایی هفت – پوست بوده است که در آن نواحی PA6 توسط جز دیگر EVOH در سن HDPE به خاطر است. با مطالعه ریز ساختار در این سامان دیده شد که با تغییر ترکیب در صد ارزهای فاز پراکنده و همچنین برای فرآیند، نوع ریسمان دار و اندازه قطرات پخش‌شده متغیر می‌باشد. مطالعه نتایج حواس کششی برای سامان HDPE/PA6/EVOH نشان داد که افزایش مقدار PA6 در فاز پراکنده باعث افت خواص مکانیکی در حالی که افزایش 10 درجه سانتی‌گراد و دمای فرایند باعث افزایش خواص مکانیکی شده است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.