مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله توزیع مکانی خصوصیات خاک با روش های زمین آماری در مراتع رینه با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله توزیع مکانی خصوصیات خاک با روش های زمین آماری در مراتع رینه با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله توزیع مکانی خصوصیات خاک با روش های زمین آماری در مراتع رینه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله توزیع مکانی خصوصیات خاک با روش های زمین آماری در مراتع رینه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله توزیع مکانی خصوصیات خاک با روش های زمین آماری در مراتع رینه با word :

دانلود مقاله توزیع مکانی خصوصیات خاک با روش های زمین آماری در مراتع رینه با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1388 در مرتع از صفحه 107 تا 120 منتشر شده است.
نام: توزیع مکانی خصوصیات خاک با روش های زمین آماری در مراتع رینه
این مقاله دارای 14 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تغییرپذیری مکانی
مقاله ویژگی های خاک،‌ آنالیز زمین آماری
مقاله مرتع رینه

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: جعفریان جلودار زینب
جناب آقای / سرکار خانم: ارزانی حسین
جناب آقای / سرکار خانم: جعفری محمد
جناب آقای / سرکار خانم: کلارستاقی عطااله
جناب آقای / سرکار خانم: زاهدی امیری قوام الدین
جناب آقای / سرکار خانم: آذرنیوند حسین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
آنالیز تغییرپذیری مکانی خصوصیات خاک برای تفسیر اکوسیستم ها و برای پیشرفت مدلسازی اهمیت دارد. خاک محیط ناهمگنی به شمار می رود که ویژگی های آن در زمان و مکان تغییر می کند. خاک و پوشش گیاهی با هم ارتباط متقابل داشته و بر هم تاثیر می گذارند. لذا بررسی تغییرات مکانی ویژگی های خاک در کنار دیگر تغییرات محیطی امری ضروری است. بمنظور بررسی تغییرپذیری ویژگی های خاک در مراتع رینه استان مازندران تعداد 300 نمونه خاک از عمق 0-30 سانتی متری جمع آوری و به آزمایشگاه انتقال یافت. در آزمایشگاه ویژگی های خاک شامل pH، آهک، وزن مخصوص ظاهری (Bd) و حقیقی (Pd)، فسفر کل، نیتروژن کل، پتاسیم قابل جذب، ماده آلی (OM)، رطوبت اشباع (SM)، بافت خاک (درصد سیلت، رس و شن)، ظرفیت زراعی (FC)، نقطه پژمردگی (PWP)، آب قابل دسترس خاک (AW) و قدرت نگهداری آب در خاک (WC) اندازه گیری شد. سپس داده ها نرمال گردیده و آنالیزهای مقدماتی آماری برای توصیف ویژگی های خاک و آنالیز زمین آماری برای نشان دادن وابستگی مکانی این ویژگی ها صورت گرفت. در نهایت با استفاده از روش درون یابی و نرم افزار ILWIS نقشه توزیع مکانی این ویژگی ها صورت گرفت. نتایج نشان داد که در منطقه مورد مطالعه، ویژگی های مورد بررسی وابستگی مکانی داشته و بالاترین وابستگی مکانی در pH و کمترین وابستگی مکانی در پتاسیم وجود داشت.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.