مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله پیش بینی خرج ویژه در معدن مس سرنگون بر اساس خواص فیزیکیدر ژئومکانیکی توده سنگ و شاخص انفجار پذیری با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله پیش بینی خرج ویژه در معدن مس سرنگون بر اساس خواص فیزیکیدر ژئومکانیکی توده سنگ و شاخص انفجار پذیری با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله پیش بینی خرج ویژه در معدن مس سرنگون بر اساس خواص فیزیکیدر ژئومکانیکی توده سنگ و شاخص انفجار پذیری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله پیش بینی خرج ویژه در معدن مس سرنگون بر اساس خواص فیزیکیدر ژئومکانیکی توده سنگ و شاخص انفجار پذیری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله پیش بینی خرج ویژه در معدن مس سرنگون بر اساس خواص فیزیکیدر ژئومکانیکی توده سنگ و شاخص انفجار پذیری با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی فناوریهای معدنکاری ایران
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
سیدمحمد سیدعلیزاده گنجی – عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان
سیدنجم الدین الماسی – عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان

چکیده:
یکی از پارامترهای مهم عملیات انفجار معادن سطحی خرج ویژه است و بنابراین بهینه سازی آن می تواند در کاهش هزینه ی واحد عملیات انفجا و بهبود وضعیت عملیات استخراج مفید واقع شود. اگر خرج ویژه کم گردد ممکن است سنگ از جا کنده نشود و یا بلوک های بزرگ حاصل گردد که این خود منجر به افزایش هزینه ی معدن کاری به علت افزایش هزینه های عملیاتی و باربری و آتشباری های ثانویه خواهد د. حال اگر خرج ویژه زیاد گردد علاوه بر خردشدگی بیش از اندازه ی مواد معدنی، لرزش زمین، پرتاب سنگ در هوا و آلودگی صوتی را نیز در پی خواهد داشت. شرایط ژئوتکنیکی ناحیه، خواص فیزیکی- ژئومکانیکی توده ی سنگ با پارامترهای طراحی و نتایج عملیات انفجار در ارتباط بوده و بخصوص در پیش بینی خرج ویژه عملیات انفجار سطحی مؤثر می باشد. خرج ویژه ی این معدن بر اساس خواص فیزیکی- ژئومکانیکی توده ی سنگ حدود 0/22-0/18 کیلوگرم بر تن و بر ا ساس شاخص انفجار پذیری 0/15 کیلوگرم بر تن بدست آمد. این در حالی است که خرج ویژه ی عملی مورد استفاده در معدن مس سرنگون برای سنگ تراکیت 0/42 کیلوگرم بر تن است که حداقل 2 برابر خرج ویژه ی محاسباتی است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.