مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله دانشگاه کارآفرین، آموزش عالی و اشتغال با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله دانشگاه کارآفرین، آموزش عالی و اشتغال با word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله دانشگاه کارآفرین، آموزش عالی و اشتغال با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله دانشگاه کارآفرین، آموزش عالی و اشتغال با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله دانشگاه کارآفرین، آموزش عالی و اشتغال با word :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: دومین همایش اشتغال و نظام آموزش عالی کشور

تعداد صفحات: 1

نویسنده(ها):

سیدمحمد نوع پسنداصیل – استادیار دانشگاه گیلان، مدیر گروه مدیریت دانشگاه گیلان و رییس شورای آ

چکیده:

در عصر دانایی می بایستی اذعان نمود که دانشگاه کارآفرین از زمره موسسات آموزشی پیشرو است. دانشگاه کارآفرین زمانی معنا پیدا می کند که تعلیم دهندگانی بعنوان دارایی های هوشمند (نرم افزارهای ذهنی) خلاق و نوآور را در دل خود جای داده باشد. این دارایی ها یفکر یباید قادر باشند با خلاقیت و نوآوری به مثابه هجمه ای بنیان کن هر گونه رکود و ایستایی در محیط کسب و کار ار از میان بردارند.
هزاره سوم آغاز خود را با واژه بنیان برافکن اقتصاد دانش محور اعلام نموده است. بنابر ویژگی عصر دانایی دانشگاهی کارآفرین است که بتواند پاسخگوی احساس نیاز جامعه به گونه ای خلاق و نوآور باشد. این وظیفه خطیر زمانی عملیاتی می گردد که دانشگاه بتواند پارادایم های پاسخ گویی به فرایند توسعه را دارا باشد. جهت حصول به این هدف متعالی یگانه راه پیش رو بهره مندی همزمان از اساتید دانشگاه و مدیران برجسته کسب و کار است. دانشگاه های برجسته جهان در کناراساتید دانشگاه از مدیران موفق جامعه خود نیز بصورت مربی استفاده شایان می کنند و در این زمینه به هدفهای بزرگی نیز دست یافته اند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.