مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله طراحی یک روش تحمل پذیر خطا برای فیلترهای رقمی خطی با استفاده از تکنیک های کدگذاری و کدبرداری با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طراحی یک روش تحمل پذیر خطا برای فیلترهای رقمی خطی با استفاده از تکنیک های کدگذاری و کدبرداری با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طراحی یک روش تحمل پذیر خطا برای فیلترهای رقمی خطی با استفاده از تکنیک های کدگذاری و کدبرداری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی یک روش تحمل پذیر خطا برای فیلترهای رقمی خطی با استفاده از تکنیک های کدگذاری و کدبرداری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طراحی یک روش تحمل پذیر خطا برای فیلترهای رقمی خطی با استفاده از تکنیک های کدگذاری و کدبرداری با word :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: همایش ملی علوم و مهندسی کامپیوتر

تعداد صفحات: 13

نویسنده(ها):

حجت الله حمیدی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود

چکیده:

یک سیستم فیلتر دیجیتال ، یک سری محاسبات را بر روی رشته اطلاعات ورودی انجام داده و خروجی مرتبط را ایجاد می نماید. دراینصورت صرفنظر از فرایند داخلی ، آنچه مهم است صحت اطلاعات خروجی سیستم می باشد . در این مقاله ما یک ساختار تحمل پذیر خطا رابرای حمایت فیلترهای رقمی ، در مقابل خطاهای گذرا ، توسط به کار بردن انعطاف پذیری در طراحی اجراهای افزونه توسعه داده ایم. و در ساختار تحمل پذیر خطای مبتنی بر الگوریتم ((Algorithm Based Fault Tolerance :ABFT) از کدهای کانولوشن سیستماتیک و کدبرداری حداکثر منطق (آستانه ای) بر اساس رشته سندروم، برای حمایت فیلتر های رقمی خطی استفاده کرده ایم.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.