مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله ارزیابی فعالیت ضد اکسایشی پوشش خوراکی کیتوزان روی بادام زمینی خام بدون غلاف طی دوره نگهداری با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی فعالیت ضد اکسایشی پوشش خوراکی کیتوزان روی بادام زمینی خام بدون غلاف طی دوره نگهداری با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی فعالیت ضد اکسایشی پوشش خوراکی کیتوزان روی بادام زمینی خام بدون غلاف طی دوره نگهداری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی فعالیت ضد اکسایشی پوشش خوراکی کیتوزان روی بادام زمینی خام بدون غلاف طی دوره نگهداری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی فعالیت ضد اکسایشی پوشش خوراکی کیتوزان روی بادام زمینی خام بدون غلاف طی دوره نگهداری با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی بهینه سازی زنجیره تولید، توزیع و مصرف در صنایع غذایی
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
منا والاتبار – دانشجوی کارشناسی ارشد گروه علوم و صنایع غذایی، مؤسسه آموزش عالی و غیرانتفاعی تجن
علی معتمدزادگان – استادیار گروه علوم و صنایع غذایی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

چکیده:
هدف از انجام این پژوهش، بررسی تدثیر پوشش خوراکی کیتوزان بر فساد اکسیداتیو بادام زمینی خام در طول سه ماه نگهداری در دمای اتاق (26-24 درجه سانتی گراد) می باشد. بدین منظور غلظت 1/5 درصد (W/V کیتوزان با استفاده از اسید استیک 1 درصد تهیه شد. بادام ها پس از پوشش دهی، در کیسه های پلی اتیلنی بسته بندی و در دمای اتاق نگهداری شدند و هر ماه یکبار آزمون پراکسید بر روی بادام زمینی خام پوشش داده شده انجام شد. آزمایشات در قالب فاکتوریل به صورت طرح بلوک کاملاً تصادفی با سطح اطمیینان 95 درصد انجام و به منظور مشخص کردن اثر ضد اکسایشی استیک اسید و کیتوزان علاوه بر تیمارهای فوق نتایج با یک تیمار کنترل نیز مقایسه شدند (بدون محافظت کننده). نتایج نشان داد که کیتوزان دارای فعالیت ضد اکسایشی در بادام زمینی می باشد و بنابراین نمونه های پوشش داده شده با کیتوزان عمر ماندگاری طولانی تری را نسبت به تیمار کنترل نشان دادند. با توجه به نتایج بدست آمده از این پژوهش، پوشش کیتوزان به عنوان پوششی مناسب برای کاهش اکسیداسیون و در نتیجه افزایش عمر ماندگاری دانه های روغنی از جمله بادام زمینی پیشنهاد می شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.