مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله تحلیلی جامعه شناختی بر نقش خانواده در میزان برخورداری از سرمایه اجتماعی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیلی جامعه شناختی بر نقش خانواده در میزان برخورداری از سرمایه اجتماعی با word دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحلیلی جامعه شناختی بر نقش خانواده در میزان برخورداری از سرمایه اجتماعی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیلی جامعه شناختی بر نقش خانواده در میزان برخورداری از سرمایه اجتماعی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحلیلی جامعه شناختی بر نقش خانواده در میزان برخورداری از سرمایه اجتماعی با word :

دانلود مقاله تحلیلی جامعه شناختی بر نقش خانواده در میزان برخورداری از سرمایه اجتماعی با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان 1387 در علوم اجتماعی (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد) از صفحه 189 تا 218 منتشر شده است.
نام: تحلیلی جامعه شناختی بر نقش خانواده در میزان برخورداری از سرمایه اجتماعی
این مقاله دارای 30 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خانواده
مقاله سرمایه انسانی
مقاله سرمایه اجتماعی
مقاله آگاهی
مقاله اعتماد و مشارکت

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی، همواره نوجه بسیاری از اندیشمندان و جامعه شناسان را به خود جلب کرده است. به جهت اهمیت و گستردگی نقش خانواده، بسیاری از تحلیل گران و نظریه پردازان سرمایه اجتماعی، خانواده را به عنوان یک منبع مهم تولید یا فرسایش سرمایه اجتماعی ذکر کرده اند.
این پژوهش باهدف تعیین چگونگی تاثیر خانواده بر سرمایه اجتماعی صورت گرفته است. به منظور دستیابی به این هدف از بین عوامل و متغیرهای گوناگونی که در خانواده بر سرمایه اجتماعی تاثیر گذار است، متغیرهای خانواده دموکراتیک، خانواده استبدادی، سرمایه انسانی خانواده ها و میزان وقت صرف شده برای فرزندان به عنوان متغیرهای مستقل انتخاب شده است. مبانی نظری متغیرها و پارامترهای این پژوهش، برمبنای نظریات پاتنام، کلمن، وینتر، فوکویاما و بوردیو تدوین شده است.
روش تحقیق در این پژوهش پیمایش و ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه دارای قابلیت اعتماد و اعتبار است. جامعه آماری پژوهش، دانش آموزان دبیرستان های نواحی پنج گانه شهر اصفهان در سال 1387 می باشد. حجم نمونه 384 نفر است که با استفاده از فرمل کوکران و با روش خوشه ای چند مرحله ای به دست آمده است. روش اصلی در تحلیل داده ها، رگرسیون و مدل سازی معادله ساختاری است.
تاریخ نشان می دهد بین حجم سرمایه انسانی، نوع خانواده و میزان وقت صرف شده والدین برای فرزندان رابطه معناداری وجود دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.