مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله ارزیابی مدل های طراحی حوضچه های رسوبگیر آبیاری با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی مدل های طراحی حوضچه های رسوبگیر آبیاری با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی مدل های طراحی حوضچه های رسوبگیر آبیاری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی مدل های طراحی حوضچه های رسوبگیر آبیاری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی مدل های طراحی حوضچه های رسوبگیر آبیاری با word :

دانلود مقاله ارزیابی مدل های طراحی حوضچه های رسوبگیر آبیاری با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1388 در آب و خاک (علوم و صنایع کشاورزی) از صفحه 110 تا 121 منتشر شده است.
نام: ارزیابی مدل های طراحی حوضچه های رسوبگیر آبیاری
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله راندمان تله اندازی
مقاله حوضچه ی رسوبگیر
مقاله رسوبات معلق

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
حوضچه های رسوبگیر از جمله سازه های ضروری است که به منظور جدا کردن رسوبات معلق همراه جریان ورودی در ابتدای آبگیرهای منشعب از رودخانه ها احداث می شوند. مدل های زیادی برای طراحی این حوضچه ها وجود دارند که بعضا با اختیار کردن فرضیات ساده کننده منجر به نتایج غیرواقعی می شوند. تعدادی از این روش ها نیز چنان پیچیده اند که یا تمایل به استفاده از آنها نیست و یا اینکه نیاز به داده های زیادی برای اجرا دارند. در این میان روش های دیگری برای کاستن مشکلات فوق توسط تعدادی از محققین ارایه شده که مبتنی بر کارهای آزمایشگاهی و یا تحلیلی است. بدلیل وجود مدل های متنوع و متفاوت تعیین مناسب ترین مدل مشکل می باشد. از اینرو در این مطالعه با معرفی این روش ها، عملکرد آنها با استفاده از داده های آزمایشگاهی و صحرایی مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای رسیدن به این هدف در فلومی به ابعاد 8 متر طول در 3/0 عرض و 5/0 متر ارتفاع برای سه غلظت متفاوت ورودی سه دبی و سه عدد فرود مختلف آزمایشات انجام شد. و نیز اندازه گیری هایی در کانال بتنی با ابعاد 200 متر طول و عرض و عمق 1 متر برای سه دبی و غلظت های مختلف انجام گرفت و سپس راندمان های تله اندازی روش های مختلف با این داده ها محاسبه و با مقادیر اندازه گیری مقایسه شدند. نتایج نشان می دهند که مدل سومی و تیاقی راندمان حوضچه را زیاد نشان می دهد. ضمن اینکه مشخص شد تخمین های راندمان این مدل حساسیت زیادی به پارامتر های ورودی دارد. بررسی شاخصه های آماری، مشخص می کند که راندمان تله اندازی محاسباتی با مدل های کاوشنیکو و جین تطابق مناسب و بهتری نسبت به مدل های راجو و گارد، با داده های اندازه گیری شده دارند. همچنین در این مطالعه ضریب بکار گرفته شده در مدل جین به منظور حداقل نمودن خطای براورد راندمان تله اندازی در حوضچه های رسوبگیر آبیاری تعیین گردید.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تجارت الکترونیکی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تجارت الکترونیکی با word دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تجارت الکترونیکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تجارت الکترونیکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تجارت الکترونیکی با word :

تجارت الکترونیکی

تعریف تجارت الکترونیکی(e- commerce)
– تجارت الکترونیکی جابه جایی همه داده های بازرگانی میان خریدار، فروشنده و دیگر سازمانها به کمک فناوری اطلاعات است.
– تجارت الکترونیکی فعالیتهای بازرگانی است که به روش دیجیتالی و از راه شبکه‌های رایانه‌ای انجام می‌گیرد. امروزه بسیاری از داد و ستدهای میان شرکتها با مشتریان، بدینگونه است.

تفاوت کسب و کارالکترونیکی و تجارت الکترونیکی
کسب و کار الکترونیکی همان تجارت الکترونیکی است. با این تفاوت که فرآیندهای داخلی، از قبیل تولید، مدیریت انبار، توسعه محصول، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه، مدیریت دانش و منابع انسانی هم در کسب در کار الکترونیکی پوشش داده می‌شوند. پس دامنه کسب و کار الکترونیکی وسیع‌تر از تجارت الکترونیکی است.

سیستمهای اطلاعاتی تجاری وظیفه ای در سازمان
سازمانها به طور سنتی براساس حوزه‌‌های عملیاتی یا وظیفه‌ای مستقل از یکدیگر تقسیم‌بندی و سازماندهی شده‌اند. واحدهای سازمانی به یک سیستم و نظام خاص مانند تولید، بازاریابی، فروش و مالی مرتبط هستند. براساس همین دیدگاه و به منظور هماهنگی بین IT و بخشهای مختلف سازمان سیستمهای اطلاعاتی تجاری و وظیفه‌ای نظیر سیستمهای اطلاعاتی تولید، بازاریابی، منابع انسانی، مالی و حسابداری بوجود آمده‌اند؛ که هرکدام باعث بهره‌وری بیشتر سازمان سرعت و دقت بالاتر و ایجاد فرصتهای جدید شده‌اند. این سیستمها در هردو شرکتهای بزرگ و کوچک استفاده می‌شوند. با استفاده از این سیستمها، فناوری اطلاعات در هر بخش ساختار وظیفه‌ای وارد شده و تحولی شگرف ایجاد کرده است.

سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی
سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی تکنولوژی اطلاعات را برای حمایت از اجزاء اصلی وظیفه بازاریابی به کار می‌گیرد.
وظیفه تجاری بازاریابی شامل برنامه‌ریزی، تبلیغات و فروش کالاهای موجود در بازارهای موجود و توسعه تولیدات جدید و بازارهای جدید برای جذب بهتر مشتریان موجود و مشتریان بالقوه است. شرکتهای تجاری امروزه همزمان با تغییرات سریع محیطی از تکنولوژی اطلاعات در انجام بهتر و سریع تر وظایف بازاریابی کمک می‌گیرند. برای مثال اینترنت و اینترانت و سایتهای وب فرآیند بازاریابی تعاملی را فراهم می‌کنند به این ترتیب که مشتریان می‌توانند درایجاد، بازاریابی، خرید و بهتر کردن کالاها و خدمات با شرکتهای تجاری شریک شوند.

بازاریابی تعاملی نوعی از بازاریابی است که بر پایه نیازها و علایق مشتریان استوار است در این نوع از بازاریابی مشتریان همانند شرکایی هستند که موسسات تجاری در برنامه‌ریزی، فروش، نحوه و نوع تولید کالاها، خدمات پس از فروش از آنها نظر خواهی می‌‌کنند، اما امروزه با کمک فناوری اطلاعات این کار سریع‌تر وسهل‌تر انجام می‌شود مثلا از طریق تکنولوژیهای اینترنت شامل چت، گروههای مباحثه، فرمهای پرسشنامه‌های وب، پست الکترونیکی می‌توان با مشتریان ارتباط برقرار کرد و کالاهای جدید خود را به آنها معرفی کرد یاحتی از آنها ایده‌هایی در مورد تولید کالاهای جدید یا تغییر در کالاهای موجود بدست آورد.

مدیریت روابط با مشتری
از CRM برای شناخت دقیق‌تر مشتریها و ترسیم شفاف‌تر ارتباط با مشتری استفاده می‌شود. مفاهیمCRM یا مدیریت ارتباط با مشتری جدید نیست. امروزه براساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در درازمدت را جهت کسب و سودآرویهای بیشتر فرا می‌گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذای وسیعی را پذیرفته و هزینه می‌‌کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می‌کند آگاه است و براساس تجارب و اطلاعات خود با پول و موجودیش آن را انتخاب می‌کند.

CRM یک محصول یا خدمات نیست؛ بلکه یک استراتژی کلی تجاری است که شرکتها را قادر به مدیریت موثر ارتباط با مشتری می‌کند.CRM یک دید و شمای کلی از مشتریهای هر سازمان را برای اعضای آن سازمان به تصویر می‌کشد. براساس مفاهیم CRM، هرکس بایستی روی مشتری و اطلاعات مشتری متمرکز باشد. برای این منظور بایستی اطلاعات مشتری به طور کامل و یکسان در تمام سازمان در اختیار تمام ارکان مرتبط با مشتری قرار گیرد. در این رابطه، بخش بازاریابی درهر شرکت با تلاشی سازمان یافته و مداوم اطلاعات مشتری را جمع‌آوری و در سیستم‌ اطلاع‌رسانی و شبکه‌سازمان نگهداری می‌کند. عوامل فروش با استفاده از این اطلاعات با مشتری تماس گرفته و کالا یا خدمات مورد نیاز وی را عرضه می‌کنند. خدمات مشتری نیز با استفاده از همین اطلاعات به هر سوال و نیاز مشتری پاسخ می‌دهند.

پشتیبانی وطراحی تولید نیز با استفاده از همین اطلاعات پی به نیاز مشتریها برده و فعالیتهای خود را مطابق این نیازها تنظیم می کند. در تکمیل مفاهیم CRM هر بخش از سازمان ضمن استفاده از اطلاعات یکسان درباره مشتری، عملکرد و ارتباط خود با مشتری را دقیقا در همان بانک اطلاعاتی وارد می‌کنند تا آخرین تماسها و نظرات مشتری در دسترس همه ارکان سازمان قرار گیرد. هیچ بخشی از سازمان حق ندارد ارتباط و اطلاعات خود با مشتری را محرمانه و مخفی از دیگران نگهداری کند. بلکه منطق این راهکار این است که اطلاعات مشتری بایستی به طور جامع، کامل و مشابه در اختیار همه ارکان مرتبط با مشتری در سازمان قرار گیرد و درعین حال این اطلاعات به عنوان اسرار مهم سازمان نباید از ارکان مربوطه به خارج از سازمان منتقل گردد.

روشهای تبلیغات و بازاریابی در اینترنت
پس از طراحی سایت تجاری بایستی با مراحل زیر سایت را در اینترنت فعال کنید تا برنامه های تبلیغات و بازاریابی در اینترنت موثر و نتیجه بخش گردند.
• انتخاب یک نام به عنوان آدرس سایت و ثبت آن در اینترنت
• ارسال فایل طراحی شده سایت با فرمت HTML همراه با مشخصات نام ثبت شده به مکانی که به عنوان یک پایگاه (Server) اینترنتی فعال است. این عمل را اصطلاحا Hasting می‌گویند. با این عمل سایت شما با آدرس ثبت شده در مرحله قبل، در اینترنت قابل دسترس خواهد بود. پس از مراحل فوق، نوبت به ثبت و معرفی سایت و جستجوگرها و برنامه‌های تبلیغ و بازاریابی در اینترنت می رسد. علاوه بر ثبت سایت در جستجوگرها از روشهای دیگری برای توسعه سایت و تبلیغات و بازاریابی می‌توان استفاده نمود که در اینجا به آنها اشاره می‌ شود:

تبلیغ با استفاده ازبنر (Banner)
وقتی به سایتهای پر بیننده رجوع می کنید، کادرهای تبلیغی فراوانی رامشاهده می‌کنید که با روشهای جذاب بیننده‌های سایت را وادار به تایید علامت ماوس روی آنها می‌کنند. این کادرهای تبلیغی را بنر می گویند. با تایید هر نقطه از این کادرها، نشانی اینترنتی متصل به آنها نیز فعال می‌شود و روی صفحه‌ مانیتور ظاهر می‌گردد.

بازاریابی ویروسی
شرکتهای Yahoo، Hot mail و AoL از روش بازاریابی ویروسی استفاده می کنند. این شرکتها از طریق پیامهایی در نامه‌های پست الکترونیکی، برای خود تبلیغ می‌کنند. براساس این شیوه، هر نامه که توسط خدمات پست الکترونیک این شرکتها صادر می‌شود حاوی یک پیام مختصر و مفید تبلیغاتی است؛ یعنی به تعداد نامه‌هایی که مردم با استفاده از خدمات این شرکتها بین هم مبادله می کنند این پیامها نیز توزیع می گردد. از آنجا که این پیامها بدون فعالیت یا دخالت بیشتر این شرکتها توزیع می گردد و در تمام مکاتبات بین مردم که نشانی پست الکترونیک خود را از این نوع شرکتها اخذ کرده‌اند منتشر می‌گردد، به این شیوه بازاریابی ویروسی گفته می‌شود.

سیستمهای اطلاعاتی تولید
سیستمهای اطلاعاتی تولید از بخش تولید و عملیات که شامل وظایف مربوط به فرایندهای تولید کالا ها و خدمات است حمایت می کنند.
یک نوع از سیستمهای اطلاعاتی تولید CIM یا سیستمهای تولید یکپارچه کامپیوتری هستند. CIM یک مفهوم جامع و کلی است که بر انجام وظایف و فعالیتهای بخش تولید بر پایه سیستمهای کامپیوتری تاکید می کند و بر ساده کردن، اتوماتیک کردن و هماهنگی و یکپارچگی فرآیندهای تولید توجه دارد.

(Simplify (re – engineer : ساده سازی فرآیندهای تولید، طراحی کالا و سازماندهی کارخانه به عنوان یک پایه حیاتی برای اتوماسیون و یکپارچگی.
Automate: اتوماسیون فرایندهای تولید و وظایف تجاری که از طریق کامپیوترها، ماشینها و رباتها انجام می شود.

Integrate: هماهنگی بین همه فرایندهای تولید و بخش تولید ودیگر قسمتها از طریق کامپیوترها، شبکه‌های ارتباط تلفنی و تکنولوژیهای جدید اطلاعات.
هدف CIM و سیستمهای اطلاعاتی تولید نظیر آن ایجاد فرآیندهای تولید انعطاف پذیر و چابک برای تولید اثر بخش و با کیفیت محصولات است. بنابراینCIM مفاهیمی همچون سیستمهای تولید انعطاف‌پذیر و تولید چابک و مدیریت کیفیت جامع رادربرمی‌گیرد.

اجرای این مفاهیم باعث می‌شود تا شرکت به نیازهای مشتریان با سرعت بیشتری پاسخ دهد و کالاها و خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه کند. سیستمهای اطلاعاتی تولید به شرکتها کمک می‌کنند تا از طریق ساده‌سازی، اتوماسیون و یکپارچگی فرآیندها فعالیتهای مربوط به تولید انواع مخلتفی از کالاها را با موفقیت به انجام رسانند. برای مثال کامپیوترها به مهندسان کمک می‌کند تا تولیدات بهتری را از طریق مهندسی به کمک کامپیوتر طراحی کنند

سیستمهای CAD نیز کار طراحی به کمک کامپیوتر را انجام می‌دهند. MRP برای سفارش مواد و دریافت آنها در زمانی که برنامه تولید به‌آنها نیاز دارد ایجاد شده است، به منظور هماهنگی بین MRP و دیگر بخشهای سازمانی از سیستمی نظیرERP استفاده می شودERP سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان می‌باشد که تمامی واحدهای سازمان از مالی و اداری گرفته تا خط تولید و انبارها و عملیات آنها را در کنترل خود دارد پس ERP برای هماهنگی و سازگاری سیستم های اصلی در تمام سطح داخلی سازمان و پشتیبانی دسترسی به اطلاعات از راه دور به منظور تصمیم‌گیری و نظارت برعملکردها ایجاد شده است.

برنامه ریزی مواد مورد نیاز (MRP)
برنامه‌ریزی مواد مورد نیاز روشی است که با یک پیش بینی برای تقاضای محصول ساخته شده شروع می شود و وابستگی تقاضا را به (1) انواع اجزاء مورد نیاز، مواد، قطعات و … )، (2) نیازهای کمی دقیق و (3) زمانبندی سفارشات جهت تامین یک برنامه تولید، تعیین می‌کند.
سیستمهای کنترل موجودی برای اقلام تقاضای مستقل مورد استفاده می باشند اما سیستم برنامه ریزی مواد برای اقلام تقاضای وابسته به کار می رود. لازم به ذکر است که در تقاضای مستقل، تقاضا برای یک قطعه، جدا از تقاضا برای قطعات دیگر است ولی در تقاضای وابسته، تقاضا برای یک قطعه، وابسته به تقاضا برای قطعات دیگرمی‌باشد.

مجموعه اجرای تولید: مجموعه ای است از یک سیستم ERP که وظیفه کنترل و پایش صحن کارخانه‌ را به عهده دارد. این مجموعه سیستم اطلاعات و ارتباطات صحن کارخانه را توسط عملکردهای گوناگون مدیریت می ‌کند و مناسبات الکترونیکی بین مراکز فعالیت صحن کارخانه و سیستم ERP را برقرار می سازد. مجموعه‌ اجرایی تولید، اطلاعات لحظه‌ به لحظه عملیات تولید را به سیستم ERP منتقل می کند با استفاده از این مجموعه است که مقدار اختلاف مواد و یا نیروی کار مصرفی با آنچه که برنامه‌ریزی شده است بدست می‌آید، همچنین چنانچه دستگاهی بیش از اندازه مورد استفاده قرارگرفته باشد خاموش خواهد شد. به طور خلاصه اطلاعات گلوگاهها، برگشت مواد زاید و مسیریابی مجدد نیز انجام می‌شود. گزارش‌های عملیاتی که طولانی تر از برنامه شده اند و تعداد عملیات انجام شده از جمله اطلاعاتی هستند که از این مجموعه بدست می‌آید.

سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی (HRM)
هدایت و مدیریت نیروی انسانی از حساس‌ترین و موثرترین وظایف مدیران سازمانها و موسسات اقتصادی قلمداد می‌شود. از این روی، داشتن اطلاعات به موقع از آخرین وضعیت کارکنان می‌تواند به هدایت و بهبود وضعیت نیروی انسانی سازمانهای یادشده یاری رساند. بدین منظور استقرار و بکارگیری سیستم‌ مدیریت منابع انسانی بستر مناسبی رابرای سازمان دهی، برنامه ریزی و کنترل و در نهایت ارتقای نیروی انسانی فراهم می‌آورد.

وظیفه مدیریت منابع انسانی شامل استخدام، جابجایی، ارزیابی، جبران خدمات و توسعه کارکنان یک سازمان است: هدف مدیریت منابع انسانی استفاده کارا و موثر از منابع انسانی سازمان است. بنابراین سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی طراحی شده‌اند

برای حمایت (1) برنامه ریزی برای رسیدن به نیازهای پرسنلی کسب و کار مورد نظر
(2) توسعه کارکنان تا پتانسیل کاملشان
(3) کنترل همه خط مشی ها و برنامه های پرسنلی
اساسا کسب و کارها از سیستمهای اطلاعاتی برمبنای کامپیوتر استفاده می کنند تا
(1) گزارش صورت حقوق بگیران را تهیه کنند
(2) سوابق پرسنلی را نگهداری کنند
(3) نحوه استفاده از پرسنل در عملیاتهای تجاری را تجزیه تحلیل کنند
تعداد زیادی از شرکتها به ماواری وظایف سنتی مدیریت پرسنل پانهاده‌اند و سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی را برای حمایت کارهایی همچون (1) استخدام، انتخاب، اجاره
(2) گردش شغلی (3) ارزیابی اجرا (4) تجزیه و تحلیل منافع کارکنان
(5) آموزش و توسعه (6) سلامتی، ایمنی و امنیت توسعه داده‌اند.

مدیریت منابع انسانی و اینترنت (HRM and the Internet)
اینترنت یک نیروی اساسی برای تغییر در مدیریت منابع انسانی است. برای مثال سیستمهای HRM در خط به انتخاب و استخدام کارکنان از طریق سایتهای شبکه‌ای کمک می‌کند. می‌توان از طریق اینترنت به آموزش الکترونیکی کارکنان پرداخت و سطح مهارت کارکنان را افزایش داد (E – Learning)

مدیریت منابع انسانی و اینترانت:
همانطوری که اینترانت افراد سازمانهای مختلف را به هم متصل می‌کند با فناوری مشابهی می‌توان افراد داخل سازمان را به هم متصل کرد. در آغاز شبکه‌های داخل سازمانها به عنوان شبکه‌های محلی شناخته می شدند که یک واحد سازمانی را پشتیبانی می‌کردند. امروزه به طور فزاینده‌ای از اینترانت برای پشتیبانی ارتباطات در محل سازمان استفاده می شود. اینترانت از فن آوریهای مشابه اینترنت استفاده می‌کند اما فقط افراد موجود در داخل سازمان به آن دسترسی دارند. احتمالاً اولین اثر اینترانت این است که کاربران می‌توانند به مستندات کاری سازمان دستیابی داشته باشند. مهمترین اثرش این است

که افراد آسانتر با یکدیگر ارتباط برقرار کرده، با یکدیگر کار می‌‌کنند که این خود باعث افزایش بهره وری سازمان می‌شود. از طریق اینترانت مدیر می تواند لحظه به لحظه از کارکنان مطلع شود و آنها را راهنمایی و کنترل نماید. همچنین گلوگاههای سازمان را تشخیص دهد و برای حل آن اقدام کند. کارکنان می‌توانند به سرعت از تخصص‌‌ها و تجارب همدیگر کمک بگیرند.

سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری
سیستمهای اطلاعاتی حسابداری از قدیمی‌ترین و وسیع‌ترین سیستمهای اطلاعاتی تجاری مورد استفاده هستند، این سیستمها مبادلات تجاری و دیگر وقایع بازرگانی و اقتصادی را ثبت، گزارش و تجزیه و تحلیل می‌کنند. سیستمهای اطلاعاتی حسابداری مرسوم عبارتند از پردازش سفارش، کنترل موجودی، دریافت حسابها، پرداخت حسابها، لیست حقوق و دستمزد و سیستمهای کتاب حساب عمومی یا دفتر معین
Order Processing (پردازش سفارش): دریافت و تجزیه و تحلیل و پردازش سفارشات مشتری و ایجاد داده برای کنترل موجودی و دریافت حسابها.
Inventory control (کنترل موجودی): پردازش داده‌ها که تغییرات در موجودی را منعکس می‌‌کند و اطلاعات ارسال و سفارش مجدد را فراهم می‌کند.

Accounts Receivable حساب دریافتنی: حسابی که معمولا در مقابل فروش کالاها و خدمات به مشتریان بوجود می‌آید یا از طریق اعتباری که برای مشتری قائلیم و به طور نسیه کالا را به مشتری داده‌ایم.
Account Payable (حساب پرداختنی): تهیه گزارش‌هایی از مقدار خرید شرکت از تامین کنندگان مواد اولیه و میزان پول پرداختی به آنها و محاسبه میزان نقدینگی شرکت و مقدار بدهی به کسانی که مواد و خدمات اولیه مورد نیاز خود را از آنها تامین کرده‌ایم.
Payroll: فهرست اساسی حقوق بگیران یک سازمان (تهیه گزارش کل وجوه پرداختی یک موسسه به عنوان حقوق)

سیستم‌های مدیریت مالی مبتنی بر کامپیوتر در تصمیم های زیر مدیران مالی را حمایت می کند:
1) تامین بودجه کسب و کار
2) تخصیص و کنترل منابع مالی در کسب کار
سیستم مدیریت مالی شامل مدیریت سرمایه و پول، بودجه بندی سرمایه، پیش بینی مالی و برنامه ریزی مالی است.
سیستم های مدیریتندنقدینگی اطلاعات در مورد دریافتها و پرداختهای پولی شرکت برمبنای زمان واقعی یا دوره ای جمع آوری می کنند.

مدیریت سرمایه گذاری: بسیاری از کسب و کارها نقدینگی مازاد خود را در سپرده های کوتاه مدت، کم ریسک (مثل اوراق قرضه، اوراق تجاری یا گواهی نامه ودیعه) یا در جایگزین های با ریسک بیشتر / بازده بیشتر سرمایه گذاری می کنند بنابراین اینچنین در آمدهای سرمایه ای ممکن است تا زمانیکه بودجه ها اقتضا کنند کسب شوند.
نرم افزاری را می توان در مدیریت این سپرده گذاری بکار برد.
برنامه ریزی و پیش بینی مالی: تجزیه و تحلیل گران مالی صفحه گستره های الکتریکی و نرم افزارهای برنامه ریزی مالی را بکار می برند تا عملکرد مالی حاضر و پروژه شده کسب و کار را تحلیل کنند.

سیستم های متقابل سازمان
کسب و کار الکترونیکی علاوه بر احاطه تجارت الکترونیکی شامل کاربردهای اداری خاص به نام (front – office application) و(back- office application)است که موتور کسب و کار مدرن را شکل می دهد. کسب و کار الکترونیکی فقط معاملات تجاری الکترونیکی نیست، بلکه تعریف دوباره مدلهای کسب و کار قدیم با هدف تکنولوژی، برای ماکزیمم کردن ارزش بیشتری است. این کاربردهای چند وظیفه‌ای سازمان با ترکیب خرده سیستم‌های اطلاعاتی انسجام می‌یابد.
کاربردهای متقابل سازمان

انسجام شرکت بعنوان مساله ای اساسی برای شرکتها در تمام انواع بخشهای کسب و کارها است که می کوشند مزیت رقابتی را حفظ کنند، انسجام کلیدی برای موفقیت است.
سیستم های اطلاعات در دنیای واقعی ترکیبی انسجام یافته از سیستم های کسب و کار چند وظیفه ای هستند. این سیستم ها فرآیندهای کسب و کار راحمایت می کنند با فرایند سیستم هایی چون توسعه محصول، تولید، توزیع، مدیریت سفارشی، حمایت از مشتری و …
بسیاری از شرکتها تکنولوژی اطلاعات را به منظور ایجاد سیستم های انسجام یافته متقابل سازمان بکار می گیرند تا به مدد آن از مرزهای فعالیتهای کسب و کارسنتی عبور کنند و ازاین رهگذر به مهندسی مجدد و گسترش فرآیندهای کسب و کار مربوط به شرکت دست یابند.

بسیاری از سازمانها درابتدا از سیستم های قدیمی مبتنی برmain frome (مین‌فریم) وظیفه‌ای، استفاده می کردند و بعد به سمت کاربردهای متقابل مشتری / خدمت رسان پیش رفتند. بطور معمول این امر دربرگیرنده نصب نرم افزارهایی چون برنامه ریزی منابع شرکت، مدیریت عرضه زنجیره، یا مدیریت روابط با مشتری ازشرکت سپ (SAP) آمریکا است.شرکتها در سراسر دنیا و شبکه اینترنت و اکسترانت خود بعنوان شبکه‌ای تکنولوژی برای سیستم‌های الکترونیکی کسب و کارشرکت و چند جانبه استفاده می‌‌کنند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارائه یک روش احتمالاتی برای جایابی منابع تولید پراکنده با تولیدتصادفی در سیستم های توزیع با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارائه یک روش احتمالاتی برای جایابی منابع تولید پراکنده با تولیدتصادفی در سیستم های توزیع با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارائه یک روش احتمالاتی برای جایابی منابع تولید پراکنده با تولیدتصادفی در سیستم های توزیع با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارائه یک روش احتمالاتی برای جایابی منابع تولید پراکنده با تولیدتصادفی در سیستم های توزیع با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارائه یک روش احتمالاتی برای جایابی منابع تولید پراکنده با تولیدتصادفی در سیستم های توزیع با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی برق

تعداد صفحات: 9

چکیده:

بکارگیری منابع تولید پراکنده با تولید تصادفی که عمدتا مبتنی بر انرژی های نو می باشد، به دلیل ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی، افزایش قیمت منابع انرژی فس یلی و کاهش هزینه های تجهیزات، از گسترش روزافزونی برخوردار است . با توجه به طبیعت متغیر و تصادفی انرژی های اولیه این منابع، مثل سرعت باد و شدت تابش نور خورشید ، استفاده از آنها تاثیرات متفاوتی نسبت به انواع قابل کنترل آنها بر سیستم قدرت دارند. در این مقاله روش ی برای طراحی و توسعه سیستم توزیع در حضور منابع تولید پراکنده با لحاظ نمودن عدم قطعیت در توان تولیدی این منابع ارائه می شود. در این مقاله مسئله جایابی منابع تولید پراکنده با اهداف کاهش تلفات توان و بهبود قابلیت اطمینان شبکه انجام می گردد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ‌حفاظت از المانهای شهری در مقابل آلاینده‌های محیطی با استفاده از فناوری نانو با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ‌حفاظت از المانهای شهری در مقابل آلاینده‌های محیطی با استفاده از فناوری نانو با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ‌حفاظت از المانهای شهری در مقابل آلاینده‌های محیطی با استفاده از فناوری نانو با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ‌حفاظت از المانهای شهری در مقابل آلاینده‌های محیطی با استفاده از فناوری نانو با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ‌حفاظت از المانهای شهری در مقابل آلاینده‌های محیطی با استفاده از فناوری نانو با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: چهارمین همایش تخصصی مهندسی محیط زیست

تعداد صفحات: 10

چکیده:

استفاده از فناوریهای نوین به خصوص فناوری نانو در راستای کاهش اثرات آلودگی‌های زیست‌محیطی، بعنوان یکی از راهکارهای مدیریتی مطرح می‌باشد. یکی از مواردی که این فناوری کاربرد خود را متبلور می‌نماید در ارتباط با ساماندهی نظافت و نگهداری سازه‌های شهری می‌باشد. نانو تکنولوژی دانش نوین تشریح چگونگی ترکیب و کنترل ساختار مواد در سطح مولکولی است. این تکنولوژی را می‌توان به کلیه سطوح بتنی، سنگی و آجری اعمال نمود که در نتیجه آن، مولکول‌ها بر اساس روش Molecular Self Assembly (برگرفته از علم شیمی‌سوپر مولکولار)، با ترتیبی معین و از پیش تعیین شده جا‌به‌جا می‌شوند و مولکول‌های همسان خود را می‌یابند. سپس در آرایش مطلوب قرار گرفته و در زمان کوتاهی موفق به ایجاد سپری مقاوم و محافظ در برابر هر گونه خوردگی، شوره‌زدگی، فرسایش، تغییر شکل ظاهری، اشعه UV، جذب آب و مایعات توسط سطح سازه می‌شوند. بهره‌مندی از این فناوری در چشم انداز بلند مدت موجب صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی و سرمایه ملی کشور خواهد شد و هزینه پروژه‌ها را کاهش خواهد داد. لذا در این تحقیق با استفاده از عایق نانو تکنولوژی که فاقد هرگونه حلال آلی بوده و با محیط‌زیست سازگار است، می‌توان از ساختمانها و نماهای شهری محافظت نمود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثیر مراحل حذف اندام های هوایی بر روی عملکرد و اجزای عملکرد در سیب زمینی رقم سانته و تعیین ضرایب همبستگی بین صفات


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثیر مراحل حذف اندام های هوایی بر روی عملکرد و اجزای عملکرد در سیب زمینی رقم سانته و تعیین ضرایب همبستگی بین صفات مورد مطالعه با word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تاثیر مراحل حذف اندام های هوایی بر روی عملکرد و اجزای عملکرد در سیب زمینی رقم سانته و تعیین ضرایب همبستگی بین صفات مورد مطالعه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تاثیر مراحل حذف اندام های هوایی بر روی عملکرد و اجزای عملکرد در سیب زمینی رقم سانته و تعیین ضرایب همبستگی بین صفات مورد مطالعه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تاثیر مراحل حذف اندام های هوایی بر روی عملکرد و اجزای عملکرد در سیب زمینی رقم سانته و تعیین ضرایب همبستگی بین صفات مورد مطالعه با word :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: همایش ملی محیط زیست و تولیدات گیاهی

تعداد صفحات: 4

چکیده:

جهت مطالعه و بررسی تاثیر مراحل حذف اندام های هوایی بر روی عملکرد و اجزای عملکرد در رقم سانته، و تعیین ضرایب همبستگی بین صفات، آزمایشی در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی با 4 تکرار در ایستگاه کشاورزی گرگان در سال زراعی 90-1389 انجام شد . تیمارهای مورد مطالعه شامل ( حذف اندام های هوایی 2 هفته پس از سبز شدن = b2 حذف اندام های هوایی 5 هفته پس از سبز شدن = b2 حذف اندام های هوایی 8 هفته پس از سبز شدن = b3 حذف اندام های هوایی 11 هفته پس از سبز شدن = b4 حذف اندام های هوایی 14 هفته پس از سبز شدن == b5 بر روی صفات عملکرد هر کرت، تعداد غده در هر کرت، متوسط تعداد غده در تک بوته، متوسط وزن هر غده، تعداد غده در هر متر مربع، متوسط وزن غده در متر مربع و وزن ماده خشک 3 غده مورد مطالعه و بررسی قرار گرفتند . در بین صفات مو رد بررسی عملکرد هر کرت، تعداد غده در هر کرت و متوسط وزن غده در متر مربع تحت تاثیر تیمار در سطح احتمال 5 درصد قرار گرفتند . عملکرد هر کرت دارای همبستگی مثبت و معنی داری در سطح احتمال یک درصد با صفات تعداد غده در هر کرت، متوسط تعداد غده در تک بوته، متوسط وزن هر غده، تعداد غده در هر متر مربع و متوسط وزن غده در متر مربع و همچنین دارای همبستگی مثبت و معنی داری در سطح احتمال پنج درصد با وزن ماده خشک 3 غده بود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید