مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله تولید هیدروژن بوسیله انرژی هسته ای با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تولید هیدروژن بوسیله انرژی هسته ای با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تولید هیدروژن بوسیله انرژی هسته ای با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تولید هیدروژن بوسیله انرژی هسته ای با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تولید هیدروژن بوسیله انرژی هسته ای با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس ملی بهینه سازی مصرف انرژی در علوم و مهندسی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
انرژی هسته ای علاوه برتولید برق میتواند درتولید هیدروژن برای مصرف مستقیم مشتریان انرژی استفاده شود تولید هیدروژن بااستفاده ازانرژی هسته ای مزایای مهم بالقوه دیگری دارد به عنوان مثالی ازمزایای تولید هیدروژن میتوان به عدم نیاز به هیچ سوخت فسیلی که این منجر به انتشار کمتر گازهای گلخانه ای و دیگر آلاینده ها میشود اشاره کرد هیدروژن را میتوان درمقیاس بزرگ تولید کرد مزیت دیگر تولید هیدروژن نسبت به انرژی الکتریکی این است که قابلیت ذخیره دارد تا درزمان دلخواه بامصرف کردن هیدروژن انرژی مطلوب را تولید کرد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word دارای 226 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word :

دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word

تفکر استراتژیک مهم دیدن چیزی است که که دیگران نمی بینند،کشف یک نیاز نهفته به معنای کشف یک فرصت جدید است و این مفهوم اساس نوآوری در کسب وکار به شمار می آید.منافع اصلی یک نوآوری به کسی تعلق دارد که نیازهای نهفته در محیط را زودتر از دیگران کشف کند و بهتر از دیگران به آن پاسخ گوید.تفکر استراتژیک عبارت است از: استفاده از چهارچوبهای مختلف ذهنی،که هنوز بسیاری از آنها برای بررسی و تحلیل و در نهایت تصمیم گیری موقعیتهای استراتژیک ناشناخته اند.جهان امروزی دنیای کسب و کار و تغییر است. با بررسی متون مدیریتی، می توان گرایش عمومی به تغییر مستمر را مشاهده کرد. تغییر مستمر نشانه بارز قرون بیست و بیست و یک می باشد. آلوین تافلر این روند را مرگ ثبات لقب داده است و آن را با شوک آینده در ارتباط می داند. لازمه بقاء در کسب و کار امروزی داشتن چیزی برای ارائه یا همان مزیت رقابتی است. دنیای رقابت بی رحم است و هرکس که نتواند در کمترین زمان ممکن خود را با روند تحولات سازگار نماید محکوم به فنا در محیط رقابتی امروز می باشد. اینچنین اموری، مورگان، نظریه پرداز معروف را به بحث در مورد چگونگی ایجاد و توسعه مزیتهای رقابتی جدید در کسب و کار، وا داشته است. در حالت کلی می توان گفت، مزیت رقابتی عامل بقاء و در مرحله بعدی موفقیت می باشد. تفکر استراتژیک نیز کلید دستیابی به مزیت رقابتی است.

هدف اصلی این تحقیق، بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران بانک تجارت و تاثیر آن بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی (منبع محور)در بانک تجارت می باشد. مدلی که در این تحقیق از آن استفاده شد مدلی ترکیبی می باشد که از ترکیب دو مدل براساس نظریات جین لیدکا و مایکل پورتر می باشد که بر پایه آن سعی گردیده که میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تاثیر آن را بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت سنجیده شود. روش تحقیق حاضر از نظر روش ،پیمایشی واز حیث هدف، کاربردی می‌باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران ارشد بانک تجارت می باشد که تعداد آنها 46 نفر است .از 46 نفر حاضر 3نفر امکان جوابگویی نداشتندو بخاطر این وضعیت جامعه آماری 43 نفر می باشد، با توجه به محدود بودن حجم جامعه آماری ، کل جامعه آماری به عنوان جامعه مورد بررسی در نظر گرفته شده است. جهت جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه تفکر استراتژیک و مزیت رقابتی(منبع محور) استفاده شد. در این تحقیق برای تعیین روایی ابزار جمع آوری اطلاعات از روایی نمادی یا صوری استفاده گردید. برای آزمون پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است. براساس این روش با یک مطالعه مقدماتی روی 30 کارمند در حوزه جامعه مورد بررسی و با استفاده از نرم افزار آماری spss میزان پایایی سؤالات تفکر استراتژیک و عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی (منبع محور) بترتیب 867/0 و 933/0 بدست آمد. برای آزمون تاثیر هر متغیر مستقل بر متغیر وابسته این فرضیه­ها از آزمون رگرسیون استفاده شده است. نتایج حاصل بیانگر آن است که اغلب ابعاد تفکر استراتژیک بر روی برخی از ابعاد عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت تأثیر مثبت داشتند.

واژگان کلیدی : تفکر استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژیک ، خلاقیت و شهود ، مزیت رقابتی و عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی.

دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word
فهرست مطالب

چکیده: 1

فصل اول: کلیات ‌تحقیق

مقدمه. 3

بیان مسئله. 4

اهمیت و ضرورت تحقیق.. 6

اهداف تحقیق.. 7

چارچوب نظری تحقیق.. 7

مدل تحلیلی تحقیق.. 8

فرضیه های تحقیق.. 11

.قلمرو تحقیق.. 12

محدودیت تحقیق.. 13

تعریف مفهومی متغیرها 13

تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق.. 14

فصل دوم: ادبیات تحقیق

بخش اول : تفکر استراتژیک..... 17

مقدمه. 17

تعریف تفکر استراتژیک: 18

مدلی برای آموزش استراتژیک....... 19

عناصر تفکر استراتژیک....... 23

تفکر استراتژیک خاستگاه برنامه ریزی استراتژیک....... 24

تعریف برنامه ریزی استراتژیک..... 24

فرآیند برنامه ریزی استراتژیک: 25

خصوصیات و فواید برنامه ریزی استراتژیک..... 26

اجزاء مورد نیاز جهت برنامه ریزی استراتژیک..... 27

ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک..... 28

تفکر و برنامه ریزی استراتژیک..... 28

تفکراستراتژیک در مقابل برنامه ریزی استراتژیک..... 30

وابستگی و هم ترازی اساسی.. 32

برخی کمبودها و محدودیتهای تفکر و برنامه ریزی استراتژیک..... 33

یک راه کار مناسب جهت عملکرد بهتر. 34

برنامه ریزی استراتژیک طی زمان های متمادی در قالب تفکر استراتژیک تکامل یافته است... 34

برنامه ریزی استراتژیک یک تفاوت اساسی را به وجود می آورد. 35

چارچوب رابیک کیوب مدلی از برنامه ریزی استراتژیک با محوریت تفکر استراتژیک..... 36

آیا تفکر استراتژیک با برنامه ریزی استراتژیک سازگار است؟. 37

دلایل اهمیت برنامه ریزی و تفکر استراتژیک جهت کاربرد مکملی باهمدیگر. 39

فاکتورهای اساسی موفقیت دربرنامه ریزی و تفکر استراتژیک و به کارگیری آنها 40

بازنگری درباره مدیریت استراتژیک جدید.. 41

جایگاه خلاقیّت و شهود در تفکر استراتژیک..... 42

خلاقیت استراتژیک: 43

انواع تفکر و متفکران: 46

تفکر خلاقانه و آنالیزگرا: 48

خلاقیت یک عامل کلیدی در شکل گیری استراتژی می باشد: 51

تفکر شهودی و نقش و اثرات آن در تفکر استراتژیک..... 51

راهکارهای شهودی کلاسیک می باشند: 55

تفکر استراتژیک بستر توسعه استراتژیک منابع انسانی در سده 21. 56

تعریف توسعه استراتژیک منابع انسانی.. 57

مفهوم توسعه استراتژیک منابع انسانی و کاربردآن.. 58

فرضیات و فلسفه توسعه استراتژیک منابع انسانی.. 59

رابطه بین برنامه های کسب وکار، برنامه های منابع انسانی و توسعه منابع انسانی 59

تفاوتهای بین آموزش سنتی و توسعه استراتژیک منابع انسانی.. 61

خصوصیات توسعه استراتژیک منابع انسانی.. 61

ارتباط دهی توسعه منابع انسانی واستراتژی.. 62

نقش فرهنگ سازمانی در توسعه تفکر استراتژیک..... 63

فرهنگ و مکاتب فرهنگی مدیریت استراتژیک 64

ضرورت ارتباط بین استراتژی و فرهنگ و ساختار. 67

فرهنگ سازمانی و تفکر استراتژیک : 68

تاثیر فرهنگ بر روی الگوهای شناختی : 69

ساخت فرهنگی که مشوق تفکر استراتژیک باشد.. 69

بخش دوم: مزیت رقابتی.. 71

مقدمه: 71

مزیت رقابتی و منشأ آن.. 72

انواع مزیت رقابتی.. 80

جایگاه و مدل رقابتی.. 87

اساس ماهیت رقابت: 88

منابع یک سازمان یا شرکت چه چیزهایی می باشد؟. 89

کاربرد فناوری اطلاعات در ایجاد مزیت رقابتی.. 91

مزیت رقابتی پایدار در بازارهای اینترنتی.. 92

روشهای شناسایی عوامل راهبردی در ایجاد مزیت رقابتی: 98

روشهای شناسایی عوامل داخلی راهبردی: 99

الف:رویکرد زنجیره ارزش: 99

ب)رویکرد وظیفه ای: 99

دلیل توجه به منابع انسانی به عنوان عاملی برای مزیت رقابتی.. 100

کسب مزیت رقابتی با ایجاد سازمان یادگیرنده: 106

بانک،بازاریابی و مزیت رقابتی.. 108

مروری بر 5 نیروی موثر بر رقابت در صنعت بانکداری.. 111

بخش سوم: تاثیرتفکر استراتژیک بر مزیت رقابتی.. 114

مقدمه. 114

چشم انداز سیستمی و مزیت رقابتی.. 114

فرضیه های محرک(فرضیه محور بودن)و مزیت رقابتی.. 114

تمرکز بر قصد(نیت)و مزیت رقابتی.. 115

بخش چهارم: پیشینه تحقیق.. 115

الف) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 115

ب) تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 115

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق.. 118

جامعه و نمونه آماری.. 119

ابزار جمع آوری اطلاعات... 119

مقیاسهای پرسشنامه. 122

روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات... 122

روش تجزیه و تحلیل داده های آماری.. 124

بررسی نرمال بودن دادهها 124

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات

مقدمه. 127

بخش اول: 128

توصیف آماری سؤالات پرسشنامه. 128

بخش دوم: 133

تجزیه و تحلیل استباطی داده های آماری( آزمون آماری فرضیه های تحقیق). 133

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

مقدمه. 199

بحث و نتیجه گیری.. 199

پیشنهادها 201

منابع و مآخذ

Abstract: 219

پیوست ها 220

دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word
فهرست جدول ها

جدول شماره 2-1: فرآیند برنامه ریزی استراتژیک. 26

جدول 2-3مقایسه تفکر استدلالی و شهودی 54

جدول 2-4 اعمال رهبری که منجر به ایجاد یک فرهنگ استراتژیک می شود 70

جدول 2-5هفت مدل کسب کار اینترنتی 98

جدول شماره 3-1: ابعاد تفکر استراتژیک و تعداد سؤالات مربوط به هر مولفه در پرسشنامه 120

جدول شماره 3-2: ابعاد عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی و تعداد سؤالات مربوط به هر بعد در پرسشنامه 121

جدول شماره 3-3: مقیاس رتبه ای داده های مربوط به سؤال پرسشنامه تفکر استراتژیک. 122

جدول شماره 3-4 مقیاس رتبه ای داده های مربوط به سؤالات پرسشنامه عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع 122

جدول شماره 3-5 : آزمون پایایی سؤالات پرسشنامه تفکر استراتژیک. 123

جدول شماره 3-6 : آزمون پایایی سؤالات پرسشنامه عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی 123

جدول شماره 3-7 نتایج آزمون نرمال بودن مربوط به متغیر تفکر استراتژیک و ابعاد آن 124

جدول شماره 3-8 نتایج آزمون نرمال بودن مربوط به متغیر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی و ابعاد آن 125

جدول شماره 4-1: توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت 128

جدول شماره 4-2: توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤالات تفکر استراتژیک. 129

جدول شماره 4-3: توزیع فراوانی و درصد پاسخ های نمونه آماری به سؤالات ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) 130

جدول شماره 4 – 4 : آماره های توصیفی مربوط به متغیرهای تحقیق 131

جدول شماره4-5 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر استراتژیک با شایستگیهای منحصربه فرد 134

جدول 4-6: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد 135

جدول4-7: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد 136

جدول شماره4-8 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با شایستگیهای منحصربه فرد 137

جدول 4-9: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد 138

جدول4-10: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد 139

جدول شماره4-11 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تمرکز برقصد با شایستگیهای منحصربه فرد 140

جدول 4-12: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز برقصد و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد 141

جدول4-13: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد 142

جدول شماره4-15 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با شایستگیهای منحصربه فرد 143

جدول 4-16: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد 144

جدول4-17: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد 145

جدول شماره4-18 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکردر زمان با شایستگیهای منحصربه فرد 146

جدول 4-19: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد 147

جدول4-20: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد 148

جدول شماره4-21 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با شایستگیهای منحصربه فرد 149

جدول 4-22: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصربه فرد 150

جدول4-23: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکرفرضیه محور و تاثیر آن بر شایستگیهای منحصر به فرد 151

جدول شماره4-24 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکراستراتژیک با قابلیت دوام و پایداری 152

جدول 4-25: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری 153

جدول4-26: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابیلت دوام و پایداری 154

جدول شماره4-27 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با قابلیت دوام و پایداری 155

جدول 4-28: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری 156

جدول4-29: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری 157

جدول شماره4-30 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تمرکز بر قصد با قابلیت دوام و پایداری 158

جدول 4-32: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری 159

جدول4-33: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت دوام و پایداری 160

جدول شماره4-34 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با قابلیت دوام و پایداری 161

جدول شماره4-37 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر در زمان با قابلیت دوام و پایداری 162

جدول شماره4-40 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با قابلیت دوام و پایداری 163

جدول شماره4-43 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکراستراتژیک با قابلیت حفظ(نگهداری) 164

جدول 4-44: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) 165

جدول4-45: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکراستراتژیک و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) 166

جدول شماره4-46 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با قابلیت حفظ(نگهداری) 167

جدول 4-47: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) 168

جدول4-48: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) 169

جدول 4-50: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) 171

جدول4-51: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) 172

جدول شماره4-52 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با قابلیت حفظ(نگهداری) 173

جدول 4-53: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) 174

جدول4-54: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر فرصت طلبی هوشمند و تاثیر آن قابلیت حفظ(نگهداری) 175

جدول شماره4-55 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر در زمان با قابلیت حفظ(نگهداری) 176

جدول 4-56: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) 177

جدول4-57: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر قابلیت حفظ (نگهداری) 178

جدول شماره4-58 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با قابلیت حفظ(نگهداری) 179

جدول 4-59: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) 180

جدول4-60: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر قابلیت حفظ(نگهداری) 181

جدول شماره4-61 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر استراتژیک با فرصت شناسی/وقت شناسی 182

جدول 4-62: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 183

جدول4-63: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 184

جدول شماره4-64 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی چشم انداز سیستمی با فرصت شناسی/ وقت شناسی 185

جدول 4-65: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 186

جدول4-66: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر چشم انداز سیستمی و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 187

جدول شماره4-67 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تمرکز بر قصد با فرصت شناسی/وقت شناسی 188

جدول 4-68: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 189

جدول4-69: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تمرکز بر قصد و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 190

جدول شماره4-70 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی فرصت طلبی هوشمند با فرصت شناسی/وقت شناسی 191

جدول شماره4-73 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر در زمان با فرصت شناسی/وقت شناسی 192

جدول 4-74: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 193

جدول4-75: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر در زمان و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 194

جدول شماره4-76 : آزمون r پیرسون برای تعیین همبستگی تفکر فرضیه محور با فرصت شناسی/وقت شناسی 195

جدول 4-77: تحلیل واریانس مربوط به مدل رگرسیونی متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 196

جدول4-78: ضرایب پارامتر فرضیه اول مربوط به متغیر تفکر فرضیه محور و تاثیر آن بر فرصت شناسی/وقت شناسی 197

دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word
فهرست نمودارها

نمودار شماره 4 128

نمودار شماره 4- 1: رگرسیون خطی فرضیه 1تحقیق 136

نمودار شماره4-2: رگرسیون خطی فرضیه1-1 تحقیق 139

نمودار شماره4-3: رگرسیون خطی فرضیه1-2 تحقیق 142

نمودار شماره4-4: رگرسیون خطی فرضیه1-3 تحقیق 145

نمودار شماره4-5: رگرسیون خطی فرضیه 1-4تحقیق 148

نمودار شماره4-6: رگرسیون خطی فرضیه1-5 تحقیق 151

نمودار شماره4-7: رگرسیون خطی فرضیه2 تحقیق 154

نمودار شماره4-8: رگرسیون خطی فرضیه 2-1تحقیق 157

نمودار شماره4-9: رگرسیون خطی فرضیه2-2 تحقیق 160

نمودار شماره4-13: رگرسیون خطی فرضیه3 تحقیق 166

نمودار شماره4-14: رگرسیون خطی فرضیه3-1 تحقیق 169

نمودار شماره4-15: رگرسیون خطی فرضیه3-2 تحقیق 172

نمودار شماره4-16: رگرسیون خطی فرضیه3-3 تحقیق 175

نمودار شماره4-17: رگرسیون خطی فرضیه3-4 تحقیق 178

نمودار شماره4-18: رگرسیون خطی فرضیه3-5 تحقیق 181

نمودار شماره4-19: رگرسیون خطی فرضیه4 تحقیق 184

نمودار شماره4-20: رگرسیون خطی فرضیه 4-1تحقیق 187

نمودار شماره4-21: رگرسیون خطی فرضیه4-2 تحقیق 190

نمودار شماره4-23: رگرسیون خطی فرضیه4-4 تحقیق 194

نمودار شماره4-24: رگرسیون خطی فرضیه4-5 تحقیق 197

دانلود بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن برعوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) در بانک تجارت با word
فهرست شکلها

شکل 1-1 مدل تحلیلی تحقیق 8

شکل 1-2 مدل عملیاتی 9

شکل 1-3 مدل عملیاتی تحقیق 10

شکل شماره2-1: تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک. 33

شکل شماره2-2: رابطه تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک با مدیریت استراتژیک. 42

شکل 2-8 عوامل زمینه ای 116

جدول شماره 3-6 مقیاس رتبه ای داده های مربوط به سؤالات پرسشنامه عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی(منبع محور) 122


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله شناسایی نقطه تغییر درپروفایل های رگرسیون پواسون با روند خطی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله شناسایی نقطه تغییر درپروفایل های رگرسیون پواسون با روند خطی با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله شناسایی نقطه تغییر درپروفایل های رگرسیون پواسون با روند خطی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شناسایی نقطه تغییر درپروفایل های رگرسیون پواسون با روند خطی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله شناسایی نقطه تغییر درپروفایل های رگرسیون پواسون با روند خطی با word :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

تعداد صفحات: 6

چکیده:

نمودارهای کنترل یکی از مهمترین ابزارهای کنترل فرایند آماری میب اشد که جهت کنترل میزان تغییرات مورد استفاده واقع می شود درنمودار کنترل زمانی که یک انحراف با دلیل مشاهده می شود پی بردن به علل اصلی تغییر در فرایند و شناسایی زمانی که این انحراف آغاز شده امری مهم و تاثیر گذار است که به آن نقطه تغییر گویند دربرخی از مسائل کنترل فرایندآماری کیفیت یک محصول یا عملکرد یک فرایند به وسیله رابطه بین یک متغیر پاسخ و یک یا چندمتغیر مستقل توصیف می شود که به آن پروفایل گویند دربسیاری از کاربردها همچون کالیبراسیون رابطه مذکور به وسیله یک پروفایل خطی توصیف می شود درحالیکه درموقعیت های دیگر مدلهای پیچیده تری همچون پروفایل های رگرسیون پواسون موردنیاز است دراین مقاله از روش MLE به منظور کشف نقطه تغییر درفاز 2 پایش پروفایلهای رگرسیون پواسون استفاده شده و عملکرد آن با استفاده از شبیه سازیمورد بررسی قرارمیگیرد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی بهسازی به روش تزریق بر نشست ماسه انزلی تحت بارگذاری لرزه ای با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی بهسازی به روش تزریق بر نشست ماسه انزلی تحت بارگذاری لرزه ای با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی بهسازی به روش تزریق بر نشست ماسه انزلی تحت بارگذاری لرزه ای با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی بهسازی به روش تزریق بر نشست ماسه انزلی تحت بارگذاری لرزه ای با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی بهسازی به روش تزریق بر نشست ماسه انزلی تحت بارگذاری لرزه ای با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
بندر انزلی از جمله شهرهای ساحلی پر جمعیت است که خاکهای تحت الارضی در آن عموماً از ماسه های ریزدانه اشباع تشکیل شده است. با وجود قرارگیری این منطقه در شرایط زلزله خیزی زیاد، توجه چندانی به بررسی نشست در برابر بارهای دینامیکی و سیکلی انجام نگرفته است. با توجه به آثار سیمنتاسیون بر بهبود خواص مکانیکی ماسهها، یکی از روشهای مقابله با کاهش نشستهای بیش از حد، بهسازی خاکها در عمق از طریق تزریق با دوغاب سیمان است. در این مطالعه سایتی در قسمت غربی این شهر با آرایش مثلثی با استفاده از تزریق دوغاب سیمان تحت فشار تزریقی 0/5 تا یک مگاپاسکال تا عمق حدود 10 متری از سطح زمین بهسازی شده است. نتایج آزمایشهای انجام شده بر روی نمونه های اخذ شده از اعماق مختلف قبل و پس از بهسازی با یکدیگر مقایسه شده است. نتایج مقایسه نشان داده است که بهسازی از طریق تزریق سیمان ضمن افزایش سختی ماسه ها، تاثیری جدی در کاهش نشست تحت بارگذاری لرزه ای به مراتب بیشتر از شرایط بارگذاری استاتیکی خواهد داشت.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود Barriers in Trade in Financial Services in BRICS Countries with Special Reference to India با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود Barriers in Trade in Financial Services in BRICS Countries with Special Reference to India با word دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود Barriers in Trade in Financial Services in BRICS Countries with Special Reference to India با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود Barriers in Trade in Financial Services in BRICS Countries with Special Reference to India با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود Barriers in Trade in Financial Services in BRICS Countries with Special Reference to India با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری

تعداد صفحات : 22

چکیده مقاله:

The Objective of this paper is to find out the Existing Barriers in Trade in Financial Services based on the commitments made by India in the General Agreement on Trade in Services (GATS), 1998. We have created Mode-wise Index for India and have found that Mode 2 is highly restricted and Mode 3 is less restricted. Also, this paper looked at the barriers placed in practice in BRICS countries and has found that South Africa is most open followed by China, Brazil and Russia. Compared to the barriers placed in practice, India is the most restricted nation among the BRICS countries.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید