دانلود مقاله طراحی بهینه قابهای فولادی سه بعدی به روش ضریب بار و مقاومت با روشهای تقریبی با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله طراحی بهینه قابهای فولادی سه بعدی به روش ضریب بار و مقاومت با روشهای تقریبی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طراحی بهینه قابهای فولادی سه بعدی به روش ضریب بار و مقاومت با روشهای تقریبی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1384
محل انتشار: دومین کنفرانس سازه های جدار نازک
تعداد صفحات: 9
چکیده:
در این مقاله ، فرایندی برای بدست اوردن حداقل وزن طراحی، در قابهای خمشی سه بعدی بر طبق مقررات سازه های فلزی آمریکا (AISC) به روش ضریب بار و مقاومت (LRFD) ارائه شده است. متغیرهای طراحی از نوع پیوسته و شامل عرض بال، ضخامت بال، ارتفاع جان و ضخامت جان د رمقاطع I شکل بوده است. سازه در معرض بار جانبی باد بر طبق آئین نامه UBC همراه با بارهای قائم (بارهای مرده و زنده) قرار داشته و تغییر مکان و تنش بر طبق آئین نامه AISC LRFD قیدهای طراحی می باشند. ازآنجا که استفاده از یک روش تحلیل دقیق در سازه هایی مانند قابها که دارای تعداد زیادی عضو و محدودیت می باشند، مستلزم صرف وقت وهزینه های زیادی است، لذا از یک روش تقریبی به نام روش ترکیبی مرتبه و (HQA) که مبتنی به سری تیلور است، جهت تقریب سازی تحلیل قاب ، بکار گرفته شده است. درپایان نتایج حاصل از بهینه سازی دقیق و تقریبی مقایسه شدند که نتایج مطلوبی حاصل شده است.