دانلود مروری بر جانمایی مراکس توزیع یا خدمات در بازار با هدف بهینه سازی پوشش مشتریان با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مروری بر جانمایی مراکس توزیع یا خدمات در بازار با هدف بهینه سازی پوشش مشتریان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مروری بر جانمایی مراکس توزیع یا خدمات در بازار با هدف بهینه سازی پوشش مشتریان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
شرکتها و سازمانها باید نیاز سلیقه و انتظارات مشتریان خود را به درستی شناسایی و درک کنند تا بتوانند محصولی با حداکثر ارزشمندی برای مصرف کننده، تولید کرده و آن را به طور موثری قیمت گذاری توزیع و ترفیع نمایند ود رنهایت نیز آن محصول را به راحتی به فروش برسانند. مدیران باید در انتخاب محل مراکز توزیع کالا و خدمات دقت کنند چون دیگر آمیخته های بازاریابی قابل تغییر هستند ولی مکان زمانی که انتخاب شد به آسانی قابل تغییر نمی باشد امروزه با اصلاح دیدگاه مدیران و گسترش مساله توزیع و شاخه های آن مفهوم توزیع فیزیکی و مدیریت بر آن مهمتر می شود تجزیه و تحلیل برنامه ریزی و هزینه وتعادل بین آنها از جمله وظایف مدیریت توزیع فیزیکی است در این مقاله ضمن توجه به رضایت مشتری که به علت در دسترس بودن کالا یا خدمات ایجاد می شود مساله پوشش مجموعه و روشهای حل آن به منظور بهینه نمودن هزینه تعدد تاسیس مراکز توزیع و خدمات مطرح خواهد شد.