مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در انطباق بیشتر برنامه های آموزشی و تربیتی با ویژگیهای روانی دانش


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در انطباق بیشتر برنامه های آموزشی و تربیتی با ویژگیهای روانی دانش آموزان با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در انطباق بیشتر برنامه های آموزشی و تربیتی با ویژگیهای روانی دانش آموزان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در انطباق بیشتر برنامه های آموزشی و تربیتی با ویژگیهای روانی دانش آموزان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در انطباق بیشتر برنامه های آموزشی و تربیتی با ویژگیهای روانی دانش آموزان با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس سراسری توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 11
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین میزان اثربخشی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در انطباق بیشتر برنامه های آموزشی و تربیتی با شرایط سنی و ویژگیهای روانی دانش آموزان از دیدگاه مدیران، معلمان و دانش آموزان نواحی 5گانه شهر تبریز در سال تحصیلی 92-1391 میباشد. پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی بوده و گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته انجام پذیرفت. جامعه آماری شامل کلیه مدیران، معلمان و دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی در نواحی 5گانه شهر تبریز که تعداد مدیران 662 نفر، تعداد معلمان 9718 نفر و تعداد دانش آموزان 263694 نفر می باشد. برای نمونه آماری تحقیق 30 مدرسه(از هر ناحیه 6 مدرسه و از هر مقطع(ابتدایی، متوسطه دوره او و دوم) 1 مدرسه دخترانیه و 1 مدرسه پسرانه) انتخاب شد و در هر مدرسه با توجه به تعداد مورد نیاز، 10 الی 17 نفر دانش آموز با توجه به تعداد مورد نیاز به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. مطابق با آن تعداد 30 نفر مدیر و 180 نفر معلم به روش تصادفی طبقه ای نسبتی انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفتند. روایی سئوالات مربوط به متغیر پژوهش، از طریق روش تعیین اعتبار محتوایی و با راهنمایی ها و نظرات چند تن از اساتید مجرب بدست آمد و برای تعیین پایایی پرشنامه نیز از شاخص آلفای کرونباخ استفاده شد که مورد تأیید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزارSPSS استفاده گردید. نتایج آزمیون آماری t تک نمونه ای نشان داد که از دیدگاه مدیران، معلمان و دانش آموزان مقاطع سه گانه تحصیلی شهر تبریز ، تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در تقویت انگیزش و فراهم آوردن زمینه ارتقای تحصیلی و شایستگی های حرفه ای ، شغلی ، و پژوهشی معلمان در حد زیاد نقش داشته است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.