دانلود باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی 10 هتل انتخابی در تهران با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی 10 هتل انتخابی در تهران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی 10 هتل انتخابی در تهران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
صنعت هتل یک بازار بسیار شکوفا، سودآور و رقابتی است. برای رقابت در چنین بازاری، هتل ها باید در حفظ روابطی خوب با مشتریان و جلب رضایت مشتریان تمرکز کنند. به طور فزاینده، سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری CRM برای کمک به افزایش فروش درآمد بر حفظ و وفاداری مشتری تمرکز می کنند. پژوهش حاضر در شیوه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتل انجام شد. به منظور مطالعه، نمونه ها به طور تصادفی از 10 هتل از لیست رستوران و هتل تهران انتخاب شدند. با مدیران هتل برای برآوردن هدف مطالعه تماس گرفته شد. مشخص شد که بسیاری از مدیران نگرش مثبتی نسبت به شیوه های CRM و فعالیت های رایج به عهده گرفته شده پایگاه داده های موجود مشتریان دارند. از مزایای CRM افزایش رضایت مشتری و وفاداری مشتری است