مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بکارگیری مهندسی ارزش در بهینه سازی طراحی خط پروژه و مولفه قائم راهها با ارائه راهکار نوین با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بکارگیری مهندسی ارزش در بهینه سازی طراحی خط پروژه و مولفه قائم راهها با ارائه راهکار نوین با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بکارگیری مهندسی ارزش در بهینه سازی طراحی خط پروژه و مولفه قائم راهها با ارائه راهکار نوین با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بکارگیری مهندسی ارزش در بهینه سازی طراحی خط پروژه و مولفه قائم راهها با ارائه راهکار نوین با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بکارگیری مهندسی ارزش در بهینه سازی طراحی خط پروژه و مولفه قائم راهها با ارائه راهکار نوین با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
تعداد صفحات: 13
چکیده:
به طور کلی استاندارد و دستورالعملی جامع مبنی بر تعیین بهینه‌ترین خط پروژه جهت استفاده مهندسین طراج وجود نداشته و طراحیها بر پایه اصولی مهندسی و تجربه طراح صورت می‌پذیرد. لذا ارائه راهکارهایی در جهت بهینه‌سازی خط پروژه ضروری می‌باشد. طراحی قوس‌های قائم نیز به عنوان یکی از مولفه‌های طراحی خط پروژه و برای اتصال شیب‌های طولی متفاوت به یکدیگر، استفاده شده ه در نظر گرفتن رأس قوس و شیب‌های ورودی، خروجی قبل از تعیین قوس و جانمایی در مسیر طولی راه از جمله محدودیت‌های آن می‌باشد. تاکنون مطالعات انجام شده بر روی قوس‌های قائم با فرض داشت شیب‌های ورودی، خروجی وترسیم رأس قوس بوده که نیاز به تعیین بهینه‌ترین خط پروژه و قوس‌های قائم مطابق شرایط هندسی و فیزیکی پروژه را امری ضروری می‌سازد. در این مقاله به ارائه راهکاری جدید با بکاریگری مهندسی ارزشی در بهینه سازی طراحی خط پروژه پرداخته شده تا بتوان با استفاده از آن مسیر طولی راه را تا حد امکان و در کنار تأمین اصول علمی و عملی بهینه طراحی کرد، به نحوی که ب طراحی بهینه قوس‌ها و با بهینه‌ کردن شیب‌هاب ورودی و خروجی ،‌تعادلی را میان حجم عملیات خاکی و تأمین فواصل دید ایجاد نماید. نتایج حاصله می‌تواند در تعمیم و تکمیل «نشریه 415 آیین‌نامه طرح هندسی راه‌های ایران» و به عنوان فرآیندی پیشنهادی جهت طراحی مولفه قائم راه‌ها در نظر گرفته شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.