مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود بررسی اثرات بکارگیری میله های کنترلی روی جریان سیال و انتقال حرارت جابه جایی اجباری از یک سیلندر دایروی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی اثرات بکارگیری میله های کنترلی روی جریان سیال و انتقال حرارت جابه جایی اجباری از یک سیلندر دایروی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی اثرات بکارگیری میله های کنترلی روی جریان سیال و انتقال حرارت جابه جایی اجباری از یک سیلندر دایروی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی اثرات بکارگیری میله های کنترلی روی جریان سیال و انتقال حرارت جابه جایی اجباری از یک سیلندر دایروی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی اثرات بکارگیری میله های کنترلی روی جریان سیال و انتقال حرارت جابه جایی اجباری از یک سیلندر دایروی با word :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : هفتمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

در این مطالعه، جریان سیال و انتقال حرارت جابه جایی اجباری برای یک سیلند دایروی احاطه شده توسط سه میله کنترلی با استفاده از روش برهم نهی شبکه ها مورد بررسی قرار می گیرد. شبیه سازی در عدد رینولدز 200 و اعداد پرانتل 0/7 و 7/0 انجام شده است. روش حل بر مبنای گسسته سازی حجم محدود معادلات نویر استوکس می باشد. اثر بکارگیری میله های کنترلی روی تغییرات ضرایب لیفت و درگ وارد شده بر سیلندر اصلی در نسبت های فاصله مختلف (G/D) بررسی شده است. همپنین به منظور بررسی خصوصیات انتقال حرارت سیلندر اصلی، خطوط جریان کانتورهای دما و اعداد ناسلت متوسط ارائه شده اند. نتایج بدست آمده نشان می دهد میله های کنترلی در کاهش نیروهای وارد شده بر سیلندر اصلی کارایی قابل توجهی دارند. همچنین نرخ انتقال حرارت سیلندر اصلی به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است که این رفتار، عمدتاً با کاهش نسبت فاصله آشکارتر می شود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.