دانلود تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
یکی از ویژگی های بارز عصر حاضر، تغییر و تحولات سریع در ابعاد گوناگون جوامع می باشد و فنآوری اطلاعات، موتور تغییراتجاری بشمار می رود. این پژوهش به بررسی تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوریاطلاعات و ارتباطات می پردازد. روش تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش تحقیق توصیفی می باشد. جامعه آماری اینتحقیق کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران و به تعداد 3000 نفر می باشد. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و به روشنمونه گیری تصادفی جمعآوری شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون ks ، t تک نمونه و فریدمن که با استفاده از نرم-افزار SPSS 20 انجام گرفت. متغیرهای اصلی این تحقیق فرآیندهای داخلی، رضایت مشتری و فنآوری اطلاعات و ارتباطات می-باشد . نتایج حاصل از تحقیق نشان داد بیشترین تأثیر فنآوری اطلاعات مربوط به فرآیندهای داخلی و کمترین تأثیر آن مربوط بهرضایت مشتریان می باشد.