دانلود مقاله بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان (مطالعه موردی: مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه) با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان (مطالعه موردی: مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان (مطالعه موردی: مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1389
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و نوآوری
تعداد صفحات: 11
چکیده:
با رقابتی شدن بازارهای مالی و گسترش فعالیت بانکهای خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری توجه به امر بازاریابی و بکارگیری تکنیک ها و استراتژیهای بازاریابی در جذب مشتریان و افزایش سپرده از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. استفاده از برخی عوامل آمیخته بازاریابی از قبیل دسترسی و عرضه مناسب خدمات و سرعت در انجام خدمات به مشتریان و تنوع خدمات ارایه شده و تبلیغات مناسب در جذب مشتریان میتواند باعث افزایش سپردهگذاری در مؤسسات خصوصاً مؤسسه مالی و اعتباری گردد. با توجه به اهمیت این موضوع؛ هدف این پژوهش بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازرایابی در جذب مشتریان در مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته 30 سؤالی می باشد؛ پایایی این پرسشنامه که با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده و مقدار 0882 به دست آمد چون آلفای کرونباخ بیش از 07 می باشند، بنابراین پرسشنامه از پایایی لازم برخوردار می باشد. جامعه آماری مورد استفاده در این تحقیق عبارت است از مشتریان مؤسسه مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه که دارای حداقل یک حساب قرضالحسنه، جاری و یا پسانداز هستند می باشد. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای می باشد که در نهایت 250 پرسشنامه جمع آوری گردید. این پژوهش دارای یک فرضیه اهم و 5 فرضیه اخص می باشد که فرضیات تحقیق با انجام آزمون همبستگی پیرسون به بوته آزمون قرار داده شدند و تأثیر معنی دار و مثبت آن ها به اثبات رسید، به این معنی که عوامل آمیخته بر بازاریابی بر فرآیند جذب مشتریان در مؤسسات مالی و اعتباری انصار تأثیر مثبت و معنی دار دارد.