مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی رابطه بازارمحوری و ارزش مشتری:مروری بر ادبیات موضوع با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی رابطه بازارمحوری و ارزش مشتری:مروری بر ادبیات موضوع با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی رابطه بازارمحوری و ارزش مشتری:مروری بر ادبیات موضوع با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی رابطه بازارمحوری و ارزش مشتری:مروری بر ادبیات موضوع با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی رابطه بازارمحوری و ارزش مشتری:مروری بر ادبیات موضوع با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات: 6
چکیده:
جهانی شدن تجارت و پوی اتر شدن محیط های رقابتی، نقش مشتریان را در سازمان ها تغییر داده است. هر چه سازمان بتواند شناخت بیشتری از نیاز های مشتریان و هم چنین فعالیت های رقبا و عوامل تأثیرگذار بر شرایط بازار بدست آورد و این اطلاعات را در کلیه سطوح سازمانپراکنده کند، از توانایی بیشتری برای بقا در بازار رقابتی برخوردار خواهد بود. بنابراین بازارمحوری قادر است با خلق ارزش برتر برای مشتریعملکرد سازمان را ارتقا بخشیده و موجب مزیت رقابتی شود. مقاله حاضر ادبیات موضوعی بازار محوری و خلق ارزش برتر را مورد بررسی قرار می دهد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.