مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی سازه های موثربراثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورزپیرامون توانمندسازی تولیدکنندگان خیارگلخانه ای درزمینه مدی


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی سازه های موثربراثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورزپیرامون توانمندسازی تولیدکنندگان خیارگلخانه ای درزمینه مدیریت آبیاری با word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی سازه های موثربراثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورزپیرامون توانمندسازی تولیدکنندگان خیارگلخانه ای درزمینه مدیریت آبیاری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی سازه های موثربراثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورزپیرامون توانمندسازی تولیدکنندگان خیارگلخانه ای درزمینه مدیریت آبیاری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی سازه های موثربراثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورزپیرامون توانمندسازی تولیدکنندگان خیارگلخانه ای درزمینه مدیریت آبیاری با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی
تعداد صفحات: 1
چکیده:
باتوجه به افزایش جمعیت جهان وهمچنین محدودیت منابع موجوددربخش کشاورزی تقاضا برای غذاواهمیت بهره برداری ازاین منابع روزافزون گر دید. با پیشرفتعلم، راه های تولید غذا هر روز وارد مرحله جدیدی گردیده به گونه ای که با حذف روش های سنتی و تلفیق فناوری های مدرن با نیازهای نوین بشر، امروزه انواع واقسام گیاهان موردنیازرا می توان در هر شرایط آب و هوایی ، با استفاده از سیستم های نوین کشت گلخانه ای تولید کرد. اصلا ح رفتار حرفه ای کشاورزان وانتقالدانش وفناوری نوین وکارآمددرراستای توسعه پایدار کشاورزی امروزه یکی ازمهمترین ارکان برنامه های توسعه کشاورزی محسوب شده وتاکیدویژه ای برابزاروشیوههای صحیح استفاده ازروش های مشارکت محور داشته ودراین بین،یکی ازروش های مشارکتی و اثرب خش شیوه مدرسه در مزرع ه می باشد. باتوجه به اهمیت این موضوعتحقیقی باهدف واکاوی سازه های موثربر اثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورز پیرامون توانمندسازی تولیدکنندگان خیارگلخانه ای درزمین ه مدیریت آبیاریدرمنطقه سیستان استان سیستان وبلوچستان صورت پذیرفته است. نوع تحقیق توصیفی همبستگی است که ازطریق فن پیمایش صورت پذیرفته است. جامعه آماری این تحقیق، متشکل ازگلخانه داران شرکت کننده درر هیافت مدرسه درمزرعه منطقه سیستان به روش سرشماری به تعداد 102 نفربوده است. ابزاراندازه گیری پژوهش پرسشنامه بودکه روایی آن توسط اساتی دوکارشناسان تاییدگردید. با استفاده ازآزمون کرونباخ (مقدارآلفای 0/847) پایایی آن نیزتاییدشد. نتایج تحقیق نشان می دهدکه میزان اثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورزدرزمینه مدیریت آبیاری درحدخوب بوده است. تحلیل همبستگی تحقیق نشان می دهدکه بین اثربخشی رهیافت مدرسه درمزرعه کشاورز(پیرامون مدیریت آبیاری) ومتغیرهای میزان تولید،سطح تحصیلات،میزان درآمدغیرکشاورزی وگلخانه داری، گفتگوباسایرکشاورزان،ترجیح دادن فعالیتهای آموزشی گروهی، میزان همکاری با(شرکت تعاونی روستایی،دهیاری،مدیریت ومرکزجه ادکشاورزی)،مشارکت درکارهای عام المنفعه، التزام به نظرات جمع،سخنرانی ترویجی،فیلم ونشریات آموزشی،دسترسی به نهاده،تامین شدن فناوری وتسهیل شدن فعالیت بین اداری رابطه مثبت ومعنی داروجوددارد. تحلیل مقایسه میانگین نشان می دهدکه بین میزان اثربخشی مدرسه درمزرعه کشاورز (پیرامون مدیریت آبیاری) بادیدگاه ساکنین شهروروستا باسطوح سوادمتفاوت، شغل اصلی (گلخانه داری،کشاورزی ودامپروری،کارمند،شغل آزادوسایر) آنهاتفاوت معنی داری مشاهده گردید.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.