مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله برآوردارزش تفرجی دریاچه نئور بااستفاده ازروش ارزش گذاری مشروط CV با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله برآوردارزش تفرجی دریاچه نئور بااستفاده ازروش ارزش گذاری مشروط CV با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله برآوردارزش تفرجی دریاچه نئور بااستفاده ازروش ارزش گذاری مشروط CV با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله برآوردارزش تفرجی دریاچه نئور بااستفاده ازروش ارزش گذاری مشروط CV با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله برآوردارزش تفرجی دریاچه نئور بااستفاده ازروش ارزش گذاری مشروط CV با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: نخستین کنفرانس بین المللی اکولوژی سیمای سرزمین
تعداد صفحات: 12
چکیده:
ارزشهای اقتصادی منابع زیستی شامل ارزشهای مصرفی و غیرمصرفی بوده و تالابها با دارا بودن طیف وسیعی ازکارکردهاوخدمات دارای ارزشهای بالای مذکورهستنددرمطالعه حاضرجهت ارزش گذاری تفرجی دریاچه حفاظت شده نئوراردبیل ازروش ارزشگذاری مشروط استفاده گردیده است هدف آن براورد ارزش تفرجی دریاچه نئور ومحاسبه تمایل به پرداخت بازدید کنندگان بااستفاده ازروش ارزش گذاری مشروط است دریاچه نئور به مساحت 42هکتار درمحدوده شهرستان اردبیل به عنوان مکانی تفرجی ازارزش بالایی برخوردار است لذا بررسی ارزش تفرجی آن میتواند درپیش بینی نیازها و رفع محدودیت های توسعه اکوتوریسم پایداردرمنطقه موثرباشد به منظور بررسی عوامل موثربرمیزان تمایل به پرداخت افراد ازالگوی لاجیت استفاده گردید داده ها ازطریق تکمیل پرسشنامه توسط 245 نفربازدید کننده ازدریاچه درتابستان 1391 جمع اوری گردید نتایج نشان داد که 81/63 درصد ازبازدیدکنندگان حاضر به پرداخت مبلغی به منظور استفاده ازدریاچه هستند همچنین میانگین تمایل به پرداخت 4853 ریال و ارزش تفرجی سالانه دریاچه نئور 897/805/000 ریال براورد شد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مروری بر تمثیل های دریایی فرهنگ عامه جوامع صیادی بخش شمالی خلیج فارس با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مروری بر تمثیل های دریایی فرهنگ عامه جوامع صیادی بخش شمالی خلیج فارس با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مروری بر تمثیل های دریایی فرهنگ عامه جوامع صیادی بخش شمالی خلیج فارس با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مروری بر تمثیل های دریایی فرهنگ عامه جوامع صیادی بخش شمالی خلیج فارس با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مروری بر تمثیل های دریایی فرهنگ عامه جوامع صیادی بخش شمالی خلیج فارس با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: ششمین همایش ملی فرهنگی گردشگری خلیج همیشه فارس

تعداد صفحات: 16

چکیده:

تمثیل حیوانی Fable که شخصیت های آن جانورانی می ب اشند که هرکدام ممثل یک تیپ از افراد جامعه به شمار می روند بخشی از فرهنگ عامه Folklor هرجامعه ای را تشکیل میدهد کارکرد Function این گونه تمثیل ها از یک سو بیان و تقویت ارزشها باورها و نگرشهای مردم هرجامعه ای می باشد و از سوی دیگر طیف وسیعی از تجربیات و راه و رسم های اموزنده زندگی را در چارچوب اموزش غیررسمی informal Education از نسلی به نسل دیگر منتقل می کنند در فرهنگ عامه جوامع صیادی فعال درابهای بخش شمالی خلیج فارس کشور ایران نیز تمثیلهای حیوانی وجود داردکه از گذشته های دور به یادگار مانده است و شخصیت های آنها را ابزیان خلیج فارس تشکیل میدهند بطوریکه نام ، ریخت شناسی ،ویژگیهای تشریحی، رفتارها و برخی باورها پیرامون آنها الهام بخش: بیان ارزشها ارزوها تعاملات اجتماعی درون جوامع صیادی می باشد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله حذف رنگ مستقیم قرمز 23 اسکارلت از فاضلاب صنعتی به وسیله ی ساقه ی ذرت با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله حذف رنگ مستقیم قرمز 23 اسکارلت از فاضلاب صنعتی به وسیله ی ساقه ی ذرت با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله حذف رنگ مستقیم قرمز 23 اسکارلت از فاضلاب صنعتی به وسیله ی ساقه ی ذرت با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله حذف رنگ مستقیم قرمز 23 اسکارلت از فاضلاب صنعتی به وسیله ی ساقه ی ذرت با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله حذف رنگ مستقیم قرمز 23 اسکارلت از فاضلاب صنعتی به وسیله ی ساقه ی ذرت با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: سومین همایش ملی تحقیقات نوین در شیمی و مهندسی شیمی

تعداد صفحات: 6

چکیده:

حذف رنگ قرمز مستقیم 23 اسکارلت توسط فرایند جذب با استفاده از ساقه ی ذرت که از ضایعات ارزان قیمت کشاورزی است به روش اسپکتوفتومتری مطالعه از روش جذب دسته ای جهت حذف رنگ استفاده شد و جذب در 503 نانومتر توسط یک طیف سنج اندازه گیری شد دراین پژوهش مهمترین عامل تاثیر گذار PH بوده و پارامتری مثل اثر هم زدن نیز مورد بررسی قرارگرفت که در شرایط بهینه PH=3 و زمان تماس 11 دقیقه بود برای درک روند پارامترهای سینتیکی و ترمودینامیکی بررسی هایی انجام گرفت مکانیسم جذب از سینتیک مرتبه ی دوم پیروی می کندو مدل فریندلیچ نسبت بهمدل لانگمویر برای داده های معادله مناسب تر است که مشخص شد ظرفیت جذب ساقه ی ذرت برای رنگ قرمز مستقیم 20/44mg/g23 بود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارتباط مؤثر با بازار هدف با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارتباط مؤثر با بازار هدف با word دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارتباط مؤثر با بازار هدف با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

بخشی از فهرست مطالب پروژه دانلود مقاله ارتباط مؤثر با بازار هدف با word

 چکیده

تعریف تبلیغات

تهیه و اداره‌ یک برنامه تبلیغاتی

1- تعریف ماموریت و هدف

2- تصمیم درباره بودجه تبلیغات

3- انتخاب یک پیام تبلیغاتی

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

نتیجه گیری

منابع

بخشی از منابع و مراجع پروژه دانلود مقاله ارتباط مؤثر با بازار هدف با word

1 Bingham, Gomes, Knowles, Business Marketing, 3rd edition, International edition, Mc GrowHill,

2. Meluinl Defleur, Everettee Deniss, Understanding Mass Communication, 6th Edition. USA, Houghton Mifflin Co

3. Lamb, Charles & Hair, Joseph & McDaniel, Carl (1998). “Marketing”, Fourth Edition, South-Western College Publishing

4. Courtloud L. Bovee et al, Marketing, 2nd edition, International edition, Mc GrowHill,
5. Joseph R. Dominic, The Dynamic of Mass Communication, 2nd edition, International edition, Mc GrowHill,

6. Allen, Cliff, Kania, Deborah, and Yaeckel, Beth. 1998. Internet World Guide to One-To-One Web Marketing. New York: John Wiley & Sons

7. PriceWaterhouseCoopers. 2004. IAB Internet Advertising Revenue Report, 2004 Second-Quarter and First Six-Month Results, September

8. Gao, Jerry, et. al. 2002. Online Advertising: Engineering Perspectives and A Taxonomy

9- کاتلر، فیلیپ: ترجمه بهمن فروزنده، مدیریت بازاریابی: تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل، چاپ اول، نشر آتروپات، تهران، 1382

10- روستا، احمد، ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید: مدیریت بازاریابی، چاپ اول، انتشارات سمت، تهران، 1375

11- رضاییان، علی: مبانی سازمان و مدیریت، چاپ سوم، انتشارات سمت، تهران، 1380

12- محمدیان، محمود: مدیریت تبلیغات، دوم، انتشارات حروفیه، تهران، 1382

13- رنجبریان، بهرام: بازاریابی و مدیریت بازار، چاپ اول، شرکت چاپ و نشر بازرگانی، تهران،

چکیده

در کشور ما ، با وجود اینکه تبلیغات مذهبی از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است، اما باید اذعان کرد که در گذشته‌های نه‌چندان دور، نگاه افراد به تبلیغات تجاری، مناسب نبوده، از آن به عنوان یکی از ابزارهای دنیای سرمایه‌داری یاد می‌کردند. اگر این موضوع، یکی از دلایل عدم پیشرفت مناسب صنعت تبلیغات خوانده شود، سخنی به گزاف گفته نشده است. به هر حال گذشت زمان، نیاز صنایع مختلف به تبلیغات را، روز به روز آشکارتر کرده و این امر باعث تغییر ذهنیت جامعه نسبت به تبلیغات شده است. در حال حاضر در جامعه ایران، تبلیغات یکی از نخستین و اساسی‌ترین ابزارهای رشد و توسعه‌ صنایع به‌شمار می‌آید، به گونه ای که بارها مشاهده می‌شود که به هنگام ایجاد یک کسب و کار جدید، پیش از فراهم ساختن ملزومات سخت‌افزاری، برنامه‌های تبلیغاتی آن را تدوین می کنند.

متاسفانه مشاهده می‌شود که این احساس نیاز مبرم به تبلیغات، به صورت مناسب پاسخ داده نمی‌شود. به این صورت که صنایعی مانند: گرافیک، IT، فیلم‌سازی، خطاطی و ; به اشتباه به عنوان صنعت تبلیغات تعبیر شده‌اند، غافل از اینکه این صنایع، تنها ابزارهایی در دست صنعت تبلیغات بوده، هسته‌ اصلی صنعت تبلیغات را متخصصان بازاریابی، به عنوان هدایت‌کننده سایر متخصصان و ابزارهای گروه تبلیغاتی، تشکیل می‌دهند

نادیده گرفتن این هسته‌ اصلی و رهبر اقدامهای تبلیغاتی باعث شده که برنامه‌های بازاریابی به صورت موثر و متناسب با شرایط صنایع و ویژگی‌های مخاطبان طراحی نشده و حتی به خوبی به اجرا در نیاید

بنابراین به نظر می‌رسد ضعف عمده‌ اقدامهای بازاریابی که در کشور به انجام می‌رسد، همانا عدم استفاده‌ جدی از متخصصان بازاریابی به معنای واقعی کلمه و به دنبال آن عدم طراحی اثربخش برنامه‌های تبلیغات و اجرای مناسب آنهاست. بر این اساس در این مقاله سعی شده است تا به صورت مختصر تئوری‌های لازم برای طراحی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی به عنوان ابزار برون‌رفت اقدامهای تبلیغاتی صنایع کشور از وضعیت فعلی و حرکت آنها به سمت تبلیغات موثر و کارآمد، بیان شود

به طور کلی تبلیغات یکی از ابزارهای برنامه‌های ترویجی (Promotional Plans) به حساب می‌آید. ابزارهای دیگر برنامه‌های ترویجی عبارتند از: فروش شخصی، روابط عمومی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم. در این مقاله از بین ابزارهای پنج‌گانه برنامه‌های ترویجی، تنها به ابزار تبلیغات پرداخته شده است

تعریف تبلیغات

تبلیغات یکی از متداول‌ترین ابزارهایی است که شرکت‌ها برای هدایت ارتباطات تشویق‌کننده‌ خود به سوی خریداران و جوامع هدف خود، از آن استفاده می‌کنند

تبلیغات هر گونه ارایه و ترویج غیرشخصی ایده، کالا یا خدمات توسط یک تبلیغ‌کننده است که انجام آن مستلزم پرداخت هزینه باشد

تبلیغ به معنای رساندن پیام، شناساندن امری به دیگران، یا امری را خوب یا بد وانمودکردن است و پیامهای دیداری و گفتاری را شامل می‌شود که برای ترویج عقیده یا محصولی از طرف یک منبع به وسیله‌ کانالهای تبلیغی به گروه‌های ویژه‌ای یا به کل جامعه منتقل و برای آن پول پرداخت می‌شود

در تعریف تبلیغات، باید تبلیغات صنعتی را از تبلیغات بازار مصرف‌کننده متمایز کرد. تبلیغات صنعتی به صورت قابل ملاحظه‌ای با تبلیغات بازار مصرف‌کننده متفاوت است. اولاً تبلیغات صنعتی در مقایسه با تبلیغات مصرف‌کننده، نقش کوچکی در برقراری ارتباط با بازار هدف ایفا می‌کند. ثانیاً تبلیغات صنعتی بر جذابیتهای منطقی و اطلاعاتی مانند محصول و دلایل خرید آنها تاکید دارد. (برای مثال جذابیت ویژگیها، مزایای رقابتی و همچنین جذابیت‌های خبری و شهرت محصولات). در حالی که تبلیغات بازار مصرف‌کننده بر جذابیت‌های مربوط به نیازهای روانی و اجتماعی مصرف‌کننده، تاکید می‌کند. علاوه بر این، بازار هدف در تبلیغات بازار صنعتی بسیار کوچکتر از بازارهای انبوهی است که تبلیغات بازار مصرف‌کننده، هدف‌گیری کرده است

تهیه و اداره‌ یک برنامه تبلیغاتی

مدیران بازاریابی به هنگام تهیه یک برنامه‌ تبلیغاتی، باید همواره کار را با شناسایی و تعریف بازار هدف و انگیزشهای خریدار آغاز کنند. آن‌گاه برای تهیه‌ برنامه تبلیغاتی باید پنج تصمیم عمده اتخاذ کنند. این تصمیم‌ها که به پنج ام (5M) معروف هستند، از این قرارند

_ ماموریت (Mission): هدفهای تبلیغات کدام‌اند؟

_ پول (Money): چه مقدار پول می‌توان به این کار اختصاص داد؟

_ پیام (Message): چه پیامی فرستاده شود؟

_ رسانه (Media): از چه وسیله ارتباطی استفاده شود؟

_ ارزیابی (Measurement): نتایج را چگونه می‌توان ارزیابی کرد؟

 1- تعریف ماموریت و هدف

نخستین گام در تهیه یک برنامه تبلیغاتی، تعیین هدفهایی است که باید دنبال شود. این هدفها باید تحت تاثیر و به تبعیت از تصمیم‌گیری‌های پیشین درباره بازار هدف، جایگاه‌یابی در بازار و ترکیب عناصر بازاریابی تعیین شوند. استراتژی جایگاه‌یابی و استراتژی ترکیب عناصر بازاریابی، کاری را تعریف می‌کنند که در کل برنامه بازاریابی، انجام آن بر عهده‌ تبلیغات گذاشته می‌شود

برای تبلیغات، هدفهای ارتباطی و فروش ویژه‌ای می‌توان در نظر گرفت

هدفهای ارتباطی شامل افزایش آگاهی، متقاعدکردن و یادآوری‌کردن به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه درباره‌ محصول یا شرکت است. هنگامی که محصول جدیدی به بازار معرفی می‌شود و هدف ایجاد تقاضای اولیه است، تبلیغات آگاه‌کننده بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که رقابت افزایش می‌یابد و هدف ایجاد تقاضای انتخابی است، آگهی متقاعدکننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که محصولی در منحنی عمر خود در مرحله بلوغ خود قرار می‌گیرد و هدف این است که مصرف‌کننده درباره آن محصول به گونه‌ای مداوم فکر کند، آگهی یادآوری‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد

2- تصمیم درباره بودجه تبلیغات

پس از تعیین هدفهای تبلیغات شرکت، باید برای هر یک از کالاهای خود بودجه تبلیغاتی تعیین کنیم. شرکت برای نیل به هدفهای فروش خود، بودجه لازم را اختصاص خواهد داد. اما پرسش این است که شرکت از کجا می‌تواند بداند آیا مبلغی که خرج می‌کند، مبلغ درستی است یا نه؟ اگر چه بودجه‌ تبلیغات جزو هزینه‌های جاری تلقی می‌شود، ولی واقعیت این است که بخشی از آن سرمایه‌گذاری‌ای است که موجد یک ارزش نامرئی است که می‌توان آن را سرقفلی (یا ارزش ویژه نام تجاری) خواند

هنگام تعیین بودجه تبلیغات، پنج عامل ویژه باید موردنظر قرار گیرد

_ مرحله‌ عمری که کالا در آن قرار دارد: اغلب کالاهای جدید، بودجه تبلیغاتی زیادی می‌طلبند، چرا که نیاز به اعلام موجودیت دارند و مصرف‌کنندگان هم باید امکان آزمودن آن را داشته باشند. نامهای تجاری جا افتاده در بازار، معمولاً با بودجه تبلیغاتی کم‌تری (نسبت تبلیغات به فروش) مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرند

_ سهم بازار و پایگاه مصرف‌کننده: آن نامهای تجاری که سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، درصد کمتری از فروش خود را صرف تبلیغات می‌کنند. تصاحب سهم بازار از راه افزایش اندازه بازار مستلزم اختصاص بیشتر بودجه به تبلیغات است

_ رقابت و شلوغی: در بازاری با رقبای بسیار که مبالغ زیادی به امر تبلیغات اختصاص می‌دهند، تبلیغ درباره یک نام تجاری به بودجه بیشتری نیاز دارد تا بتواند صدای خود را به گوش رساند

_ فراوانی تبلیغات: تعداد دفعات پخش برای ارسال پیام مربوط به نام تجاری تاثیر بسزایی بر بودجه‌ تبلیغاتی می‌گذارد

_ جانشین‌پذیری کالا: نامهای تجاری واقع در طبقه‌کالاهایی که جانشینان زیادی دارند‍، نیاز به بودجه‌ بیشتری برای تبلیغات دارند

اغلب روشهای بودجه‌گذاری که در دنیای واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از: روش درصدی از فروش پیش‌بینی شده، روش در حد توان، روش توازن رقابتی/سهم بازار، و روش هدف و وظیفه

سازمانهای واقع در بازار صنعتی (B2B) به طورعمده روشهای هدف و وظیفه و در حد توان را برای تنطیم بودجه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌دهند

3- انتخاب یک پیام تبلیغاتی

 

دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله روشی نوین در مدل مدیریتی امن تراکنش های پایگاه داده های سیار با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله روشی نوین در مدل مدیریتی امن تراکنش های پایگاه داده های سیار با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله روشی نوین در مدل مدیریتی امن تراکنش های پایگاه داده های سیار با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله روشی نوین در مدل مدیریتی امن تراکنش های پایگاه داده های سیار با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله روشی نوین در مدل مدیریتی امن تراکنش های پایگاه داده های سیار با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس ملی علوم مهندسی، ایده های نو (8)
تعداد صفحات: 5
چکیده:


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید