مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله تأثیر نحوه اتصال بدنه و مخزن ترانسفورماتور توزیع بر میزان انتقال حرارت و خن ککاری آن با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تأثیر نحوه اتصال بدنه و مخزن ترانسفورماتور توزیع بر میزان انتقال حرارت و خن ککاری آن با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تأثیر نحوه اتصال بدنه و مخزن ترانسفورماتور توزیع بر میزان انتقال حرارت و خن ککاری آن با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تأثیر نحوه اتصال بدنه و مخزن ترانسفورماتور توزیع بر میزان انتقال حرارت و خن ککاری آن با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تأثیر نحوه اتصال بدنه و مخزن ترانسفورماتور توزیع بر میزان انتقال حرارت و خن ککاری آن با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی برق
تعداد صفحات: 6
چکیده:
در مقاله حاضر طرح جدیدی برای نحوه اتصال منبع انبساط به مخزن اصلی روغن ترانسفورماتور توزیع ارائه شده و تاثیر این طرح بر انتقال حرارت و خنک کاری ترانسفورماتور توزیع ب هصورت تجربی بررسی شده است.خنک کاری ترانسفورماتور نقش مهمی در کارایی الکتریکی و عمر آن ایفا م یکند. یکی از عوامل مهم در خنک کاری ترانسفورماتور طراحی مناسب بدنه ترانسفورماتور و نحوه اتصال آن به منبع انبساط روغنبوده که تأثیر مستقیم بر انتقال حرارت و خنک کاری ترانسفورماتور دارد. برای تعیین تاثیر نحوه اتصال منبع انبساط به مخزن اصلی روغن بر میزان خنک کاری ترانسفورماتور آزمای شهای تجربی بر روی دو ترانسفورماتور با رنگ های سفید، انجام گرفته و دمای روغن درون آ نها در شرایط یکسان بار الکتریکی و دمای % محیط اندازه گیری شده است. آزمایش ها برای حالت 84تلفات نامی ترانسفورماتور، انجام گرفته تا تأثیر نحوه اتصال منبع انبساط به مخزن اصلی روغن بر میزان خنک کاری ترانسفورماتور مشخص گردد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی چهار روش برای کنترل آبشستگی موضعی در مجاورت پایه های پل با استفاده از نرم افزارFLOWدر3D با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی چهار روش برای کنترل آبشستگی موضعی در مجاورت پایه های پل با استفاده از نرم افزارFLOWدر3D با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی چهار روش برای کنترل آبشستگی موضعی در مجاورت پایه های پل با استفاده از نرم افزارFLOWدر3D با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی چهار روش برای کنترل آبشستگی موضعی در مجاورت پایه های پل با استفاده از نرم افزارFLOWدر3D با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی چهار روش برای کنترل آبشستگی موضعی در مجاورت پایه های پل با استفاده از نرم افزارFLOWدر3D با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

در این پژوهش چهار روش رایج برای کاهش عمق آبشستگی انتخاب ودر نرم افزار FLOW-3D مدلسازی شدند این روشها عبارتند از استفاده از گروه پایه ایجاد شکاف در پایه استفاده از طوقه واجرای سنگین حفاظتی تحت شرایط مشخصی ، درهر چهار شاهد کاهش عمق آبشستکی بودیم با استفاده از گروه پایه ها بجای تک پایه ، کاهش عمق آبشستگی بکاهد با ایجاد شکاف درپایه های پل ، بسته بین طول شکاف به ارتفاع شکاف از کف ، مقادیر متفاوتی از کاهش عمق آبشستگی مشاهده شد در برخی شبیه سازیها که از سنگ چین با چگالی نسبی دانه ها برابر با 65/2 استفاده شد ، آبشستگی منفی مشاهده گردید. همچنین نتایج مدلسازی ها با کارهای آزمایشگاهی نیز صحت سنجی شدند که مطابقت های خوبی مشاهده گردید.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثیر اقلیم بر معماری: مقایسه تطبیقی بین معماری همساز با اقلیم ایران وشمال کشور مصر با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثیر اقلیم بر معماری: مقایسه تطبیقی بین معماری همساز با اقلیم ایران وشمال کشور مصر با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تاثیر اقلیم بر معماری: مقایسه تطبیقی بین معماری همساز با اقلیم ایران وشمال کشور مصر با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تاثیر اقلیم بر معماری: مقایسه تطبیقی بین معماری همساز با اقلیم ایران وشمال کشور مصر با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تاثیر اقلیم بر معماری: مقایسه تطبیقی بین معماری همساز با اقلیم ایران وشمال کشور مصر با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در عمران، معماری و مدیریت شهری
تعداد صفحات: 6
چکیده:
معماری بومی کویری نه تنها با توجه به فاکتورهای آب و هوایی و زیست محیطی توسعه پیدا کرده است بلکه به فرهنگ، مواد و مصالح سنتی و مورفولوژی (ریخت شناسی) نیز توجه داشته است. علیرغم فاصله زیادی که در بین کشور ایران و مصر وجود دارد، شناسایی استراتژی های بومی مشابه، تحت تأثیر آب و هوای کویری و فرهنگ های ایرانی و عربی امکان پذیر است. این مقاله یک مقایسه تطبیقی با توجه به الگوهای معماری پایدار و با توجه به استراتژیهای غیر فعال در معماری کویری دو کشور انجام میدهد. این مقایسه شامل طراحی و برنامه ریزی ساخت، شناسایی محیط، مصالح ساختمانی، تحلیل مکانی و تاثیرات تاریخ و فرهنگ می باشد. نتیجه های این تحقیق به شناخت استراتژی های غیرفعال خورشیدی کمک می کند.علاوه بر آن، مجموعه ای از پیشنهادات جهت بررسی میزان بازده انرژی در محیط های هر دو کشور ارائه شده است


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی و مطالعه نحوه طراحی سیستم های ایمنی و مقابله با حریق در شبکه های حمل و نقل ریلی درون شهری با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی و مطالعه نحوه طراحی سیستم های ایمنی و مقابله با حریق در شبکه های حمل و نقل ریلی درون شهری با word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی و مطالعه نحوه طراحی سیستم های ایمنی و مقابله با حریق در شبکه های حمل و نقل ریلی درون شهری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی و مطالعه نحوه طراحی سیستم های ایمنی و مقابله با حریق در شبکه های حمل و نقل ریلی درون شهری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی و مطالعه نحوه طراحی سیستم های ایمنی و مقابله با حریق در شبکه های حمل و نقل ریلی درون شهری با word :

چکیده

در حوزه مطالعاتی روش ها و تکنیکهای ساخت و طراحی بسترها و زیرساخت ها در شبکه ریلی درون شهری، یکی از ابزارهای مهم برای کنترل و مدیریت ریسک؛ فراهم نمودن سیستم های کارا و مقرون به صرفه برای ایمنی در برابر حریق خطوط، ناوگان و ساختمان ریلی است. در اجرای پروژه های مرسوم و متداول برای خطوط قطار شهری که هدف از پیاده سازی آن بهره برداری و ایجاد یک شبکه حمل و نقل عمومی کارا و اثربخش است، یکپارچگی کل شبکه و مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، از الزامات استقرار و توسعه پایدار این سیستم های در مناطق شهری و حومه آن است.

در این مقاله با توجه به اهمیت و جایگاه ایمنی در سیستم های قطار شهری، به مطالعه و بررسی الزامات و نیازمندی های مدیریت شهری برای تجهیز شبکه ریلی درون شهری با استفاده از نتیج تکنیک های ” هزینه – فایده” به منظور تجزیه و تحلیل روش های کنترل و اطفای حریق و نیز بکارگیری سامانه های ایمنی در برابر آتش سوزی در شبکه قطار شهری پرداخته می شود. از سوی دیگر توسعه ابزارهای سنجش و مقایسه میزان اثربخشی اقدامات پیشگیری و مقابله با حریق در سیستم های مختلف حمل و نقل ریلی،که از روش های مختلف مهندسی ایمنی در بخش طراحی سیستم های حمل و نقل انبوه و سبک نظیر LRT یا تراموا بسیار سودمند بوده و در تحلیل ایمنی در برابر حریق سیستم های آن می تواند موثر باشد.

کلید واژه ها

ایمنی، حریق، شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری، قطار، ایستگاه، تونل .

مقدمه

عموماً هدف از طراحی، ساخت، و بهره برداری از سیستم های حمل و نقل سریع در کلان شهرهای دنیا و نیز مدرنیزه کردن آنها، ایجاد یک شبکه حمل و نقل کارا و اثربخش در سطح شهرها است، به گونه ای که در حالتی یکپارچه و کارا نیازهای شهروندان را در حوزه حمل و نقل درون شهری برآورده نماید[1] و.[2] از سویی تحقق این هدف مستلزم آن است که تامین کنندگان، سازندگان، سهامداران و بهره برداران سیستم های حمل و نقل سریع1از ایمنی مسافران در شبکه ریلی اطمینان حاصل نمایند. مهمی که از طریق طراحی و استقرار یک سیستم هوشمند و دقیق اطفای حریق با توجه استانداردهای یکپارچه

1Rapid transit system

1

بین المللی حاصل می گردد. از سویی یکی از استراتژی های مهم واصلی ایمنی در برابر وقوع حریق به حداقل رساندن زیان ها و ضررهای مالی و جانی مسافران و نیز اتخاذ تمهیداتی بمنظور تخلیه سریع آنان و انتقال ایشان به محل های امن ایستگاه،
همچنین تسهیل و تسریع در عملیات امدادرسانی آتش نشان ها و تیم های امداد در هنگام بروز حوادث و سوانح حریق و

اتش سوزی است.[4] در نجای لازم است توجه گردد که معمولاً در مراحل ابتدایی احداث و راه اندازی سیستم قطار شهری، به علت کمبود یا فقدان وجود منابع در دسترس در زمینه طراحی سیستم های ایمنی در برابر آتش و نیز تکمیل تدریجی تجارب به تدریج طراحی مفهومی ایستگاه ها و سیستم های مقابله با چالش های ایمنی فراروی ایستگاه ها تکمیل می شود و دستورالعمل های مرتبط با آتش سوزی تنظیم و تدوین می گردد از سوی دیگر باید توجه داشت ماهیت و طبیعت کارهای خدماتی در ایستگاه های مترو و قطار شهری قدری متفاوت از سایر ساختمان های تجاری و خدماتی در شهرها است. نگاره شماره 1 اجزای ایستگاه در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری را نشان می دهد.

نگاره شماره (1 معماری و اجزای ایستگاه در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری.

.1 معماری و آرایش ایستگاه های شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری

در حالت کلیدر شبکه حمل و نقل ریلی درون شهرییک ایستگاه شامل؛ سالن و سکوی مسافری است. سالن اصلی به دو بخش سالن فروش و سالن تقسیمبخش بندی می گردد،در سالن فروش علاوه ماشین های خودکار فروش بلیت( (TVM، گیت های جمع آوری کرایه و اتاق کنترل ایستگاه مستقر شده است. از سوی دیگر در فضای ایستگاه اتاق فنی و اتاق تجهیزات نیز قرار دارد.[1]از سوییمعمولاً در هر دو سمت سالن فروش بلیت،عموماً امکان ارایه برخی خدمات عمومی از طریق استقرار ATM ها، تلفن های عمومی، فروشگاه های کوچک وغیره فراهم می شود، که به نوعی امکانات و تجهیزات آن در فضای سالن اصلی ایستگاه مستقر است.در طراحی سیستم ایمنی می بایست آرایش راهروهای منتهی به سالن فروش بلیت و سکو را نیز لحاظ نمود، ضمن آنکه در ایستگاه های قطار شهریمعمولاًطول قطار هم اندازه طول سکوی مسافری است. البته در برخی خطوط و شبکه های ریلی درون شهری از دربهای لبه سکو ( ( PSD بمنظور تفکیک حریم ریلی و سکوی ایستگاه، استفاده می شود.

معمولاً عرض سطح سکو ،کمتر از فضای سالن است و مسافران تا رسیدن قطار در آنجا منتظرمی مانند.بطور عمده اتاق های فنی و تجهیزات نیز در هر دو سمت این منطقه یا در کنار مسیر ریلی جانمایی می شوند. سالن اصلی ایستگاه و دیگر فضاهای سطح سکو نیز در شبکه ریلی مترو از طریق راهروهای ارتباطی به هم متصل هستند. راهروها و راه پله ها در ایستگاه ابزاری

2

است که این دو قسمت را به هم متصل می کند. راهروها و راه پله های اضطراریکه معمولاً در دو انتهای سکو تعبیه می شوند، می تواند در مواقع اضطراری امکان خروج مسافران از ایستگاه را فراهم آورند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل تصادفات وانت باردراستان زنجان با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل تصادفات وانت باردراستان زنجان با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحلیل تصادفات وانت باردراستان زنجان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل تصادفات وانت باردراستان زنجان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحلیل تصادفات وانت باردراستان زنجان با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: دومین کنفرانس ملی تصادفات جاده ای، سوانح ریلی و هوایی

تعداد صفحات: 12

چکیده:

درسراسر جهان هرروزه درجاده ها 3000 نفر کشته می شوند و 30000 نفر به طور جدی آسیب می بینند در سال 89 درمجموع تعداد 23249 نفر از هموطنان دراثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند که از این میان 16382 نفر در راه های برون شهری و روستایی جان باخته اند از میان کل متوفیان 1231 نفر راننده با سرنشین وانت بوده اند که بعد از سواری که به دلیل ازدیار این گونه وسایل نقلیه بیشترین میزان تلفات با 486 درصد و موتورسیکلت و عابر پیاده با به ترتیب 193 درصد و 123 درصد از متوفیان به دلیل بی حفاظ بودن تشکیل می دادند درمقام چهارم از لحاظ بالا بودن میزان تلفات قرار داشت با 87 درصد این امر ما را بر آن داشت تابا تحلیل موشکافانه رفتار رانندگان وانت بار علت تصادف و سن متوفیان وانت بار و وضعیت تاهل آنها و نحوه انتقال متوفی و سطح تحصیلات متوفی و علت نهایی فوت و محل فوت و نحوه وقوع تصادف ونوع فعالیت متوفی و نام محور تصادف ونوع معبر و ; به بررسی علل بالا بودن میزان متوفیان در تصادفات وانت بار بپردازیم.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید