دانلود بررسی تأثیر نقش رابطه بازاریابی داخلی بر هوش اخلاقی کارکنان(مطالعه موردی: کارکنان بانک های شهر ایلام) با word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی تأثیر نقش رابطه بازاریابی داخلی بر هوش اخلاقی کارکنان(مطالعه موردی: کارکنان بانک های شهر ایلام) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی تأثیر نقش رابطه بازاریابی داخلی بر هوش اخلاقی کارکنان(مطالعه موردی: کارکنان بانک های شهر ایلام) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف مقاله حاضربررسی تأثیرنقش بازاریابی داخلی برهوش اخلاقی کارکنان در بانک های شهر ایلام می باشد .دراین پژوهش تأثیربازاریابی داخلی وابعادآن شامل امنیت شغلی، رضایت از حقوق و مزایا، توانمند سازی، اطلاع رسانی،حمایت کاری و خانوادگی، رابطه رهبر-پیرو، کاهش تبعیض بین پست ها بر هوش اخلاقی کارکنان مورد بررسی قرار گرفته است.جامعه ی آماری پژوهش حاضرکارکنان بانک های شهر ایلام می باشد که بالغ بر 900 نفر هستند .حجم نمونه آماری با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده 312 نفر میباشد . ، پرسشنامه ها به صورت تصادفی ساده در بینکارکنان پخش شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .ابزارجمع آوری اطلاعات درپژوهش حاضر پرسشنامه میباشد .پایایی ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه تحقیق برای 63 سوال بازاریابی داخلی و هوش اخلاقی برابر 0/97 می باشد، که بیانگر پایایی بسیار خوب برای ابزار تحقیق است. برای تضمین روایی دو پرسشنامه ازدیدگاه کارشناسان واساتید حوزه مدیریت استفاده شده است.برای آزمون فرضیه های پژوهش از نرم افزار لیزرل استفاده شده که نشان می دهد بازاریابی داخلی با ضریب 0/97 بر هوش اخلاقی کارکنان تاثیر مثبت معنا داری دارد.