مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار ها


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی با word دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی با word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران

تعداد صفحات : 22

چکیده مقاله:

هدف پژوهش بررسی عوامل موثربرنحوه ورودشرکتهای کوچک ومتوسط استان تهران)شهرک صنعتی پرند( به بازارهای صادراتی می باشد. از آن جهت که پژوهش در مقطع زمانی خاص و معینیانجام می گیرد، از نوع پژوهش های مقطعی بوده و از نظر شیوهگردآوری داده ها، میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها و تعمیم پذیری نیز، از نوع پیمایشی میدانی - است و به لحاظ هدف، پژوهشیاکتشافی است. در این پژوهش، متغیر وابسته عوامل داخلیشرکت،بازار هدف،بازار محلی و متغیر مستقل مهارت بازاریابی،فشار رقابتی،نفوذ دولت،ساختار بازار،رقابت بین المللی،منابع موجود،اندازه شرکت مادر،محصولات تولیدشده،رقابت بازار هدف میباشد جامعه آماری از بین شهرک های صنعتی استان تهران، شهرک صنعتی پرند انتخاب و شرکت های مستقر در این شهرک بعنوان نمونه آماری انتخاب وپرسشنامه ها بین مدیران شرکت ها توزیع گردید. در مجموع 242 عدد پرسشنامه توزیع که پس از انقضای مهلت تعیین شده 141 عدد پرسشنامه دریافت شد. باتوجه به نتایج به دست آمده میتوان نتیجه گرفت تمامیعوامل عوامل مربوط به بازار محلی )فشار رقابتی،روند بازار،نفوذ دولت در بازار محلی(در نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران به بازارهای صادراتی تاثیر مثبتدارد اما عوامل مربوط به بازار هدف )ساختار بازار هدف،رقابت در بازار هدف،نفوذ دولت در بازار هدف(در نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران به بازارهای صادراتی تاثیر مثبتی ندارد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.