دانلود مقاله غنی سازی آبمیوه با فیبرهای رژیمی اینولین و فروکتوالیگوساکارید(فروکتوالیگوساکارید) به عنوان ترکیبات فراسودمند و پریبیوتیک با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله غنی سازی آبمیوه با فیبرهای رژیمی اینولین و فروکتوالیگوساکارید(فروکتوالیگوساکارید) به عنوان ترکیبات فراسودمند و پریبیوتیک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله غنی سازی آبمیوه با فیبرهای رژیمی اینولین و فروکتوالیگوساکارید(فروکتوالیگوساکارید) به عنوان ترکیبات فراسودمند و پریبیوتیک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی
تعداد صفحات: 5
چکیده:
غذای فراسودمند به غذایی گفته میشود که حاوی اجزایی باشد که بر روی یک یا چندین عملکرد در بدن انسان اثر مثبت می گذارد. فعالیتهایبسیاری در زمینه غذاهای فراسودمند بر پایه لبنیات و غلات صورت گرفته است. از آن جایی که محدودیتهایی چون کلسترول بالای شیر و عدم تحمللاکتوز در رابطه با مواد لبنی، و بیماری سیلیاک در مورد صرف غلات در برخی از مصرف کننذگان وجود دارد، مصرف این اجزای غذایی را به مواد غذایی غیر لبنی و غله ای از جمله نوشیدنیها هم تعمیم داده اند. یکی از موادی که میتوان از آنها به عنوان یک ترکیب فراسودمند در نوشیدنیهااستفاده کرد فیبرهای غذایی به خصوص الیگوساکاریدهای غیر قابل هضم اینولین و فروکتوالیگوساکارید (فروکتانها) هستند که علاوه بر خصوصیاتتغذیه ای و پریبیوتیک از جمله افزایش جذب کلسیم و بهبود وضعیت استخوان ها، کاهش تری گلیسریدها و کلسترول خون، کاهش سرطان روده وسینه و بیماری های قلبی و کنترل دیابت، خواص تکنولوژیک مناسبی هم به همراه خواهند داشت. با غنی سازی آبمیوه ها با فروکتان ها علاوه برافزایش رشد و فعالیت میکروبهای پروبیوتیک روده، میتوان آب میوه های رژیمی تولید کرد زیرا که فروکتانها به خصوص فروکتوالیگوساکارید دارایطعم ملایم شیرین و حلالیت مناسبی هستند، همچنین یک نوع افزایش دهندهی طعم به حساب میآیند. بنابراین میتوان از آنها به عنوان جایگزینشکر استفاده کرد. از سوی دیگر این آب میوهها باعث احساس سیری در مصرف کننده میشوند. در این مقاله خصوصیات شیمیایی فیبرهای اینولین وفروکتوالیگوساکارید، نحوهی استخراج و تولید آنها، فواید تغذیه ای و خواص تکنولوژیکی و درنهایت روشهای آنالیز آن ها مورد بررسی قرار خواهدگرفت.
دانلود مقاله تحلیل عددی شکست سد بر اثر حملات نظامی با مطالعه موردی سد ارداک با word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله تحلیل عددی شکست سد بر اثر حملات نظامی با مطالعه موردی سد ارداک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل عددی شکست سد بر اثر حملات نظامی با مطالعه موردی سد ارداک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1390
محل انتشار: نخستین همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان، شریانهای حیاتی و سازه های زیر زمینی
تعداد صفحات: 1
چکیده:
در مقاله حاضر مساله شکست سد در اثر تهدیدات نظامی به صورت عددی مورد بررسی قرار گرفته و مشخصات مربوط به سیلاب ناشی از آن با استفاده از روش پیشنهادی بدست آمده است. همچنین نتایج حاصل از مطالعه موردی شکست سد ارداک و پیامدهای ناشی از آن در مورد روستای ارداک (به عنوان یک نمونه) با استفاده از روش مورد بحث ارائه شده است. در این روش ابتدا سه نوع بازشدگی فرضی مستطیلی برای دیواره سد منظور شده و با استفاده از منحنی حجم-ارتفاع مخزن و انداز هگیری دبی خروجی از بازشدگی ها به ازای سطوح مختلف آب در مخزن، هیدروگراف شکست سد برای هر سه نوع بازشدگی بدست آمد. در ادامه معادلات هذلولوی مربوط به جریان غیردایم در کانالهای منشوری با استفاده از روش منحنیهای مشخصه حل شده است. در هر نقطه از پایین دست سد، مدت زمان لازم برای رسیدن سیلاب حداکثر و نیز بیشینه ارتفاع آب به عنوان نتیجه آنالیز قابل حصول می باشد
دانلود مقاله بررسی موانع استقرار و توسعه مدیریت دانش از دیدگاه حسابرسان، ذیحسابان ومدیران دستگاههای دولتی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی موانع استقرار و توسعه مدیریت دانش از دیدگاه حسابرسان، ذیحسابان ومدیران دستگاههای دولتی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی موانع استقرار و توسعه مدیریت دانش از دیدگاه حسابرسان، ذیحسابان ومدیران دستگاههای دولتی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
تعداد صفحات: 11
چکیده:
پروژه استقرار مدیریت دانش در سازمانها خود با چالشها و پیچیدگیهایی روبرو است که عدم شناسایی و رفع موانع پیش رو حین استقرار، پروژه مدیریت دانش را با شکست مواجه خواهد ساخت که علیرغم صرف منابع و زمان، سازمان نم ی تواند از مزایای استقرار پروژه مدیریت دانش بهرهمند شد. بطورکلی جهت موفقیت در نیل به اهداف و استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان، به همنوایی و یکپارچگی چهار عامل اصلی (نیروی انسانی، ساختار سازمانی ، فنآوری اطلاعات و محیطی) و زیرمجموعههای آنها میباشد. ایجاد انگیزه، تشویق، و تحریک افراد در سازمان به نحوی که بصورت هدفمند به کسب، توزیع، انتقال و بکارگیری دانش، بویژه دانش ضمنی بپردازند. ساختار سازمانی باز و تخت که جریانهای روشن دانش را تسهیل کند، فرایندها و منابعی که فرهنگ سازمانی یادگیری مداوم را ایجاد کند. ابلاغ واضح اهداف و استراتژ یهای سازمان درخصوص فعالیتهای تسهیم دانش و فواید آن، و وجود رهبرانی که از طریق ایجاد فرایندهای راهنمایی و بازخورد مناسب،کارکنان را هدایت کنند، ایجاد یک محیط مؤثر تسهیم دانش و یادگیری سازمانی و در نهایت استفاده و بکارگیری فناوریهای مدرن در راستای اهداف و نیازها و ملزومات کاری کارکنان و ارائه آموزشهای لازم از جمله مواردی است که می تواند متضمن موفقیت مدیریت دانش درسازمان باشد. در این پژوهش سعی شده است ابتدا موانع اصلی مدیریت دانش از طریق منابع کتابخانه ای مصاحبه و پرسشنامه مشخص شود و سپس با استفاده از روشAHP یا فرآیند تحلیل سلسله مراتبی اولویت و اهمیت موانع مشخص شود تا با داشتن دید مناسب و واقع گرایانه و با توجه به شرایط فعلی سازمانهای مورد مطالعه پیشنهاداتی جهت رفع این موانع ارئه گردد تا احتمال موفقیت پروژه استقرار مدیریت دانش افزایش یابد
دانلود مقاله الگوریتم ابداعی دسته بندی عملیات های بازرسی بر پایه فیچر برای کاهش تعداد مراحل باز و بسته کردن قطعه کار بر روی ماشینهای CMM با هد ثابت با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله الگوریتم ابداعی دسته بندی عملیات های بازرسی بر پایه فیچر برای کاهش تعداد مراحل باز و بسته کردن قطعه کار بر روی ماشینهای CMM با هد ثابت با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله الگوریتم ابداعی دسته بندی عملیات های بازرسی بر پایه فیچر برای کاهش تعداد مراحل باز و بسته کردن قطعه کار بر روی ماشینهای CMM با هد ثابت با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1388
محل انتشار: دهمین کنفرانس ملی مهندسی ساخت و تولید
تعداد صفحات: 9
چکیده:
از مهمترین مسائل در بخش تعیین حداقل تعداد مراحل بارگذاری و تنظیم قطعه کار بر روی ماشینهای CMM بررسی امکان بازرسی همزمان یک یا چند عملیات بازرسی است که این مسئله متاثر از محدودیتهای حرکتی هد پروب در طی فرآیند اندازه برداری می باشد. در این تحقیق، روشی برای دسته بندی جهتهای دسترسی فیچرهای موثر در عملیاتهای بازرسی بر اساس محدودیتهای حرکتی هدهای ثابت و در راستای کاهش مراحل بارگذاری قطعه، ارائه گردیده است. این روش بر اساس اطلاعات کسب شده از فیچرهای اولیه موجود در قطعه بوده و شامل دو مرحله اصلی است. مرحله اول کسب اطلاعات مربوط به فیچرهای اولیه از قطعه برای انجام عملیات اندازهبرداری و مرحله دوم دسته بندی عملیات ها براساس راستای دسترسی فیچرهای موثر در آنهاست. الگوریتمها به طور مجزا توضیح داده شده و در زبان ویژوال بیسیک وبا استفاده از نرم افزارSolidWorks تست و اجرا گردیدهاند.
دانلود بررسی روابط بین تدریس و یادگیری با word دارای 273 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی روابط بین تدریس و یادگیری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
مقدمه
میتوان با عمل تدریس کمیت و کیفیت و سرعت یادگیری را افزایش داد و یا شرایط را برای یادگیری اموری که در شرایط معمولی امکان پذیر نیت فراهم نمود.
تفاوت بین تدریس و یادگیری:
1- یادگیری در همه جا و همیشه و فنی بدون تدریس صورت خواهد گرفت یا در حالی که هر تدریسی یاد داده نمیشود.
2- نظریههای دیگری، صرفاً به پدیدههای یادگیری توجه دارد و همیشه معطوف به شاگرد است؛ به عبارت دیگر، نظریههای یادگیر، تبیین کنندهی چگونگی یادگیری و توصیف کنندهی شرایطی است که با حصول آنها یادگیری صورت میگیردو در حالی که نظریههای تدریس باید به بیان کننده، پیشبینی کننده و کنترل کننده موقعیتی باشد که در آن، رفتار معلم موجب تغییر رفتار آن ؟؟ میشود. نظریههای یادگیری راه های یادگیری شاگرد را بیان میکند. در صورتی که نظریههای ما تدریس توصیف کننده روشهایی است که برای، وسیله معلم شاگرد را تحت تأثیر قرار میدهد و سبب میشود که او یاد بگیرد.
3- نظریههای یادگیری بر اثر تحقیقات کشف شده است و توصیف کننده روابط تغییرهای مختلف یادگیری است، در حالی که نظریههای تدریس به وسیله علمای تعلیم و تربیت وضع میشود.
4- وقتی که تدریس میکنیم، فعالیتهایی را انجام میدهیم؛ اما وقتی یاد میدهیم ما شاگردان را به انجام فعالیتهایی وادار میکنیم.
5- اگر بخواهیم آن چه درس میدهیم یاد بدهیم، باید قادر باشیم شاگردان را درک کنیم و از آن چه در رفتار آنان اثر میگذارد آگاهی یابیم. نتیجه این که اگر فعالیتی منجر به یادگیری نشود تدریس نیست.
روش تدریس در مکاتب فلسفی:
1- آرمان گرایی: روش تدریس با تأکید بر خودکاری شاگرد، به تشویق محصلان به تفکر و راهنمایی آنها در انتخاب موضوعهای تفکر میپردازند و فرصتهایی فراهم میآورند که محصلان معرفتهای آموختهشان را در حل مسائل اخلاقی و اجتماعی مورد استفاده قرار دهند و ارزشها و تمدن انسانی را بپذیرند. در نتیجه روش دیالکتیک مخصوصاً در موضوعاتی که تفکر در آن دخالت دارد ترجیح دارد.
روش پروژه که در آن شاگردان به صورت انفرادی یا گروهی، ضمن برخورد با مسئله، از روی طرح و نقشه به آزمایش و مطالعه میپردازند جزء روشهای آموزشی میباشد.
اهمام روش عدم، در تحریک یادگیری مانند روش منطقی، روش مشمول و زیبا شناسی، روش ؟؟؟ و زیباشناسی، روش به کاربردن مجاز و روش آزمایشی قابل قبول است. به طور کلی موضوع درس از روش تدریس جدا میباشد.
2- واقع گرایی: چون واقع گرایی علم محور است، روشهای تدریس آن حالت آمرانه دارد. معلم باید روش را که برای ؟؟ دانشآموز و موقعیت آموزشی تناسب دارد به کار بندد و از دانش آموزان بخواهد که حقایق را به یاد بسپارند، مقایسه کنند و توضیح دهند. همچنین با کشف و تعبیر و تفسیر روابط، معانی و مفاهیم تازهای پیدا کنند. روش تدریس معلم بر محسوسات مبتنی است و به جای تلقین معلومات به دانشآموزان فرصتهایی فراهم میآورد که ایشان شخصاً به بررسی و اکتشاف بپردازند و حقایق را دریابند. بنابراین از روش سخنرانی، بحث و گفتگو و آزمایش استفاده میشود. همچنین ارزشیابی بسیار مهم و ضروری است و باید در هر گونه آموزش با معیارهای عینی انجام گیرد.