مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله مطالعه و بررسی انرژی جزر و مدی و روش های مختلف استخراج آن با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مطالعه و بررسی انرژی جزر و مدی و روش های مختلف استخراج آن با word دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مطالعه و بررسی انرژی جزر و مدی و روش های مختلف استخراج آن با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مطالعه و بررسی انرژی جزر و مدی و روش های مختلف استخراج آن با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مطالعه و بررسی انرژی جزر و مدی و روش های مختلف استخراج آن با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی انرژی های نو و پاک
تعداد صفحات: 26
چکیده:
انرژی جزر و مدی یکی از انواع مختلف انرژی موجود می باشد. جریان های جزر و مدی برخلاف بسیاری از فرم های انرژی تجدید پذیر، یک منبع انرژی پایدار به صورت جنبشی و پتانسیل می باشند که به علت تاثیر تیروی جاذبه ماه بر زمین به وجود می آینده. وجود تناوب مشکلی برای باد، موج و انرژی خورشیدی محسوب می شود چراکه خورشید همیشه نمی درخشد، باد همیشه نمی وزد و موج همیشه در دریاها و اقیانوس ها به وجود نمی آید. ضمن انکه قابلیت پیش بینی ذاتی موجود در جزر و مد جذابیت بالایی برای بخش های مدیریتی دارد. رفتار جزر و مد به سادگی قابل پیش بینی است و این بدان معناست که در صورت مهار آن، انرژی جزر و مد می تواند در زمان های مشخص و از قبل تعیین شده تولید شود. در این زمان ها ، انرژی تولید شده می تواند برای جبران و پشتیبانی انواع دیگر تولید انرژی مانند سوخت های فسیلی و هسته ای که پیامدهای زیست محیطی زیادی دارند استفاده شود. البته نمی توان تمام تقاضای انرژی را تامین کرد ولی جبران و پشتیبانی از شکل های تولید انرژی مضر، نقطه شروع خوب و مهمی برای این نوع از منابع انرژی تجدیدپذیر می باشد. در این مقاله به بررسی روش های مختلف تولید انرژی جزر و مدی، مزایا و معایب آن می پردایم.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی دینامیک سیالات محاسباتی راکتور بستر ثابت در حذف آنزیمی اکسیژن محلول در آب با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی دینامیک سیالات محاسباتی راکتور بستر ثابت در حذف آنزیمی اکسیژن محلول در آب با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی دینامیک سیالات محاسباتی راکتور بستر ثابت در حذف آنزیمی اکسیژن محلول در آب با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی دینامیک سیالات محاسباتی راکتور بستر ثابت در حذف آنزیمی اکسیژن محلول در آب با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی دینامیک سیالات محاسباتی راکتور بستر ثابت در حذف آنزیمی اکسیژن محلول در آب با word :


نام کنفرانس یا همایش : سومین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در شیمی و مهندسی شیمی

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

آب ماده ای مهم در صنعت می باشد تجهیزاتی که در صنایع استفاده می شوند غالبا فلز هستند و در تماس با آب می باشند که باید دراز نظر خوردگی کنترل شوند عوامل مهمی در خوردگی فلزات موثر هستند یکی از این عوامل وجود اکسیژن محلول در آب است که وجود آن در آب به صورت محلول موجب خوردگی بیشتر فلز می شود روشهای زیادی برای حذف اکسیژن محلول از آب وجود دارد. یکی از این روشها که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته است روش بیولوژیکی است که در آن اکسیژن محلومل از اب وجود دارد یکی از این روشها که اخیرا مورداستفاده قرار گرفته است روش بیولوژیکی است که در ان اکسیژن محلول توسط انزیم گلوکز اسیکداز بر روی پایه ی منگنز دی اکسید، با مکانیسم میکائلیس – منتن حذف می شود. آنزیمها با داشتن مزایای چون افزایش سرعت واکنش، انجام واکنش در شرایط محیط و.. دارای معایبی چون عدم پایداری و تغییر ساختار در شرایط غیر عادی دما و PH هستند و همچنین قیمت بسیار بالایی دارند جهت انجام آزمایشها نیاز صرف هزینه ی زیاد می باشد در این پروژه به دلیل کاهش هزینه وبررسی دقیق به عنوان یک ایده ی نوآورانه بررسی دینامیک سیلات محاسبات CFD راکتور آنزیمی بستر ثابت با استفاده از مدل چند فازی در دو دبی حجمی m1/min 40 و 120 انجام شد. با مقایسه نتایج شبیه سازی با نتایج تجربی موجود و بررسیه مشخص شد که تطابق مدل به حالت تجربی بسیار نزدیک است با بررسی میزان اکسیژن موجود در خروجی به خطای 7% درصد در دبی m1/min 40 و خطای 6/8% برای دبی m1/min 120 منجر شود.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله پیشبینی ورشکستگی شرکتهای موجود در بورس با استفاده از سیستم خودکار فاز ی دریلماک با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله پیشبینی ورشکستگی شرکتهای موجود در بورس با استفاده از سیستم خودکار فاز ی دریلماک با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله پیشبینی ورشکستگی شرکتهای موجود در بورس با استفاده از سیستم خودکار فاز ی دریلماک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله پیشبینی ورشکستگی شرکتهای موجود در بورس با استفاده از سیستم خودکار فاز ی دریلماک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله پیشبینی ورشکستگی شرکتهای موجود در بورس با استفاده از سیستم خودکار فاز ی دریلماک با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی محاسبات نرم و فن آوری اطلاعات

تعداد صفحات: 6

چکیده:

سرمایه گذاری و اطمینان به سرمایه گذاران یکی از موضوعات مهمی است که سال ها در زمینه مالی مطرح است.یکی از مسایلی که می تواند به نحوه تصمیم گیری سرمایه گذاران کمک نماید, وجود ابزارهای مناسب برای ارزیابی سرایط مالی و وضعیت شرکت ها است . یکی از ابزارهای مورد استفاده برای تصمیم بهسرمایه گذاری , مدل های ÷یش بینی ورشکستگی است. داده کاوی , تکنیک و ابزار متداولی است که امروزه در زمینه های مختلفی کاربرد پیدا کرده است . ÷یش بینی ورشکستگی شرکتها , یکی از زمینه های اقتصادی پرکار داده کاوی محسوب می شود.در این مقاله پیش بینی خودکار ورشکستگی شرکت ها ÷رداخته و از سیستم های دسته بندیفازی برای این منظور استفاده می شود. روش پیشنهادی مطرح شده ، به کمک سیستم های فازی مبتنی بر قانون که مجموعه ای از قوانین if-then فازی می باشند، دانش مورد نیاز را واکشی نموده و عمل دسته بندی را انجام می دهد.دانش مورد نظر می تواند به صورت یک پایگاه قانون فازی در نظر گرفته شود که در طول فرایند داده کاوی و به کمک یک الگوریتم بهینه سازی نظیر الگوریتم ژنتیک که یکی از الگوریتم های تکاملی است ، بهبود می یابد.نتایج حاصل از پیاده سازی نرم افزاری این روش بر روی مجموعه داده بورس از مخزن داده UCI نشان می دهد که روش پیشنهادی در مقایسه با روش های معروف در این زمینه از کارایی مطلوبی برخوردار است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اثرات سطوح متفاوت ال درکارنیتین بر خصوصیات لاشه جوجه های گوشتی ماده تا سن ده روزگی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اثرات سطوح متفاوت ال درکارنیتین بر خصوصیات لاشه جوجه های گوشتی ماده تا سن ده روزگی با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اثرات سطوح متفاوت ال درکارنیتین بر خصوصیات لاشه جوجه های گوشتی ماده تا سن ده روزگی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اثرات سطوح متفاوت ال درکارنیتین بر خصوصیات لاشه جوجه های گوشتی ماده تا سن ده روزگی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اثرات سطوح متفاوت ال درکارنیتین بر خصوصیات لاشه جوجه های گوشتی ماده تا سن ده روزگی با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی مباحث نوین در کشاورزی
تعداد صفحات: 5
چکیده:
این آزمایش به منظور تاثیر سطوح متفاوت ال – کارنیتین(300، 200، 100، 0) میلیگرم در کیلوگرم خوراک حاوی 3 درصد روغن سویا بر خصوصیات لاشه جوجه ها ی گوشتی ماده بصورت طرح کاملا تصادفی با چهار تیمار و سه تکرار و بیست قطعه جوجه گوشتی ماده سویه راس 308 در هر تکرار که در مجموع شامل 240 قطعه جوجه گوشتی ماده سویه راس 308 بود طراحی و انجام گرفت خصوصیات لاشه در پایان ده روزگی، مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.با بررسی نتایج آزمایشات حاضر می توان نتیجه گرفت، که با افزایش سطح ال -کارنیتین در طی ده روز اول بر وزن زنده بدن، لاشه، سینه، روده، کیسه زرده بطور معنیداری کاهش می یابد (0/05>p) و افزایش سطح ال کارنیتین بر وزن کبد، سنگدان، پیش معده و قلب تاثیر معنیداری را نداشت و افزایش مقدار ال کارنیتین کاهش معنیداری وزن قلب را نشان نمیدهد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی عملکرد فنی و زیست محیطی بیل مکانیکی Komatsu P.C 200در ساخت پروفیل عرضی استانداردمطالعه موردی : (حوزه شنرود


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی عملکرد فنی و زیست محیطی بیل مکانیکی Komatsu P.C 200در ساخت پروفیل عرضی استانداردمطالعه موردی : (حوزه شنرود – سیاهکل) با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی عملکرد فنی و زیست محیطی بیل مکانیکی Komatsu P.C 200در ساخت پروفیل عرضی استانداردمطالعه موردی : (حوزه شنرود – سیاهکل) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی عملکرد فنی و زیست محیطی بیل مکانیکی Komatsu P.C 200در ساخت پروفیل عرضی استانداردمطالعه موردی : (حوزه شنرود – سیاهکل) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی عملکرد فنی و زیست محیطی بیل مکانیکی Komatsu P.C 200در ساخت پروفیل عرضی استانداردمطالعه موردی : (حوزه شنرود – سیاهکل) با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: پنجمین همایش تخصصی مهندسی محیط زیست

تعداد صفحات: 10

چکیده:

این تحقیق به منظور ارزیابی عملکرد بیل مکانیکی Komatsu P.C 200 در ساخت پروفیل عرضی استاندارد در کلاسه های شیب مختلف، و بررسی اثر شیب دامنه بر مشخصات پروفیل عرضی و همبستگی بین مشخصات پروفیل عرضی صورت گرفت. برای انجام این کار 30 نمونه پروفیل عرضی که در سه کلاسه شیب (30-10، 50-30 و 70-50 ) که در جنگل های سری 7 حوزه شنرود واقع شده بود، برداشت شد. این کار به کمک شاخص و شیب سنج انجام شد. نتایج آزمون Tukey نشان داد که بین عرض بستر، شیب و طول شیروانی خاکریزی در کلاسه شیب مختلف اختلاف معنی داری وجود نداشت. نتایج آزمون t نشان داد که عرض بستر و زاویه خاکبرداری و خاکریزی جاده های احداث شده با بیل مکانیکی در تمامی کلاسه های شیب بیشتر از حد استاندارد (5/5 متر) بوده است و در کلاسه شیب (30-10) درصد اختلاف معنی داری بین عرض بستر است و در کلاسه شیب (70-50) درصد اختلاف معنی داری بین زاویه خاکبرداری و خاکریزی جاده های احداث شده با بیل مکانیکی وجود داشت. در مقایسه بین مشخصات پروفیل عرضی ساخته شده توسط بیل مکانیکی و پروفیل عرضی استاندارد مشخص شد که متوسط میزان استاندارد بودن پروفیل عرضی ساخته شده توسط بیل مکانیکی 12/90 درصد بوده است


برای دریافت اینجا کلیک کنید