مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله مرکز تجاری، محل تبلور حیات اجتماعی (راهکارهایی در جهت دستیابی به مرکز تجاری سرزنده) با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مرکز تجاری، محل تبلور حیات اجتماعی (راهکارهایی در جهت دستیابی به مرکز تجاری سرزنده) با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مرکز تجاری، محل تبلور حیات اجتماعی (راهکارهایی در جهت دستیابی به مرکز تجاری سرزنده) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مرکز تجاری، محل تبلور حیات اجتماعی (راهکارهایی در جهت دستیابی به مرکز تجاری سرزنده) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مرکز تجاری، محل تبلور حیات اجتماعی (راهکارهایی در جهت دستیابی به مرکز تجاری سرزنده) با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی جغرافیا، شهرسازی و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 10
چکیده:
فضاهای عمومی در طول تاریخ به خاطر نیازهای روانی و اجتماعی انسان ها و بر اساس فرهنگ، ملیت، اقتصاد، اجتماع، سیاست و مذهب ملل مختلف شکل گرفته اند. اما همه ی فضاهای عمومی موفق، جنبه های مشترکی دارند، آنها بستری برای تعاملات اجتماعی جوامع هستند و از نظر فعالیتی می توانند جهت تأمین یک فعالیت ویژه طراحی و برنامه ریزی شوند و یا آنکه دارای تنوع کالبدی و فعالیتی و در نتیجه اجتماع پذیی بیشتر باشند. یکی از مهمترین فضاهای عمومی در جوامع مراکز تجاری هستند. از سویی دیگر امروزه با افزایش خیابان کشی ها و بالارفتن حرکت سواره، با کاهش فضاهای اجتماعی در شهرها روبرو هستیم و نیاز به این گونه فضاها بیش از گذشته احساس می شود. این پژوهش در جهت شناسایی عوامل مؤثر بر سرزندگی فضاهای عمومی به ویژه مراکز تجاری و ابعاد یک فضای عمومی سرزنده ا نجام گرفته است. در این پژوهش تلاش بر این بوده که ارتباط مؤثری میان فعالیت خرید، رضایتمندی افراد و سرزندگی این مراکز یافت. تمرکز بر تجزیه و تحلیل این موارد در راستای پاسخگویی به، «چگونه میت وان حیات اجتماعی و سرزندگی را به مراکز تجاری امروزی بازگرداند؟» و «فضای عمومی موفق چگونه فضایی ا ست؟» می باشد. در این راستا از دو روش توصیفی- تحلیلی و روش میدانی طی مراحل پژوهش استفاده شده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.