دانلود مقاله بررسی نقش تلفیق در برنامه های درسی کلاس های چندپایه وارائه مثال موردی دراین زمینه با word دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی نقش تلفیق در برنامه های درسی کلاس های چندپایه وارائه مثال موردی دراین زمینه با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نقش تلفیق در برنامه های درسی کلاس های چندپایه وارائه مثال موردی دراین زمینه با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
تعداد صفحات: 3
چکیده:
امروزه بسیاری از دست اندرکاران آموزش وپرورش ومتخصصان برنامه ی درسی به رویکردتلفیقی توجه ویژه ای داشته اند باتوجه به اینکه محتوای کتاب های درسی به طور معمول باموضوع های مجزا تدوین وسازماندهی شده است ،می توان بااستفاده ازفرایندتلفیق، مطالب رابصورت یک کل واحددرآوردومیان موضوع های درسی پیوند منطقی برقرارکرد. یکی ازمسائل مهمی که درآموزش چندپایه وجوددارد، برنامه ی درسی غیرقابل منعطف وپایه محور است که آموزش این مطالب ومفاهیم یکسان باکلاس های عادی ، درزمان کم وباحجم زیادوکمبود امکانات برای معلمی که آموزش خاصی ندیده، اورا به آزمایش وخطاسوق می دهد.( حاجی اسحاق ، 1378) .تلفیق برنامه ی درسی درحوزه تعلیم وتربیت بر اثرتوسعه علوم امروزه یک نیازتلقی می شود. درواقع می توان گفت، تلفیق برنامه درسی یک نیاز روبه توسعه است( جی کوبز، 1989).لاک( 2001) تلفیق برنامه درسی به معنای ارتباط دادن ودرهم آمیختن محتوای برنامه درسی به منظورانسجام تجربیات یادگیری دانش آموزان است .دراین مقاله نقش برنامه درسی تلفیقی موردبرررسی قرارگرفته است وویژگی ها و شیوه های اجراوهمچنین یک مثال موردی ارائه شده است .