مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 16
چکیده:
برنامهریزی استراتژیک فرایندی است که اکثر شرکتهای صاحبنام دنیا از آن برای پیشبرد برنامهها و فعالیتهای خود با افق دید بلندمدت و در جهت دستیابی به اهداف و تحقق مأموریت سازمانی بهره میگیرند و اگر بهدرستی تدوین شود، به انتخاب استراتژیهایی منجر میشود که در صورت اجرای صحیح و بهموقع، تعالی و پیشتازی سازمان را به ارمغان میآورد . دراینبین هوشمندی رقابتی به شرکتها این امکان را میدهد که از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات درباره محیط، رقبا، مشتریان، عرضهکنندگان قبل از آنکه تحت تأثیر محیط پیرامون قرار گیرند، نسبت به پیشبینی و توسعه بازار خود اقدام کنند که این امر در بلندمدت به بهبود فرایند برنامهریزی استراتژیکسازمان کمک خواهد کرد. هدف از این تحقیق بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک در شرکت اگزوز خودرو خراسان میباشد. جهت جمعآوری اطلاعات در قسمت نظری از منابع کتابخانهای و سایتهای معتبر و در قسمت میدانی از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مدیران ارشد، مدیران میانی و سرپرستان شرکت اگزوز خودرو خراسان میباشد. برای طبقهبندی و تفسیر داده ها از روش های آمار توصیفی و برای آزمون فرضیات از روشهای آمار استنباطی، نظیر آزمون همبستگی اسپیرمن، استفاده شد. یافته های تحقیق حاکی از آن است که هوشمندی رقابتی بر کلیه مراحل تدوین برنامه استراتژیک اعم از تبیین مأموریت، ارزیابی محیط، تدوین اهداف و تدوین استراتژیها مؤثر است و بیشترین تأثیر را بر مراحل ارزیابی محیط و تدوین استراتژیها دارد؛ به عبارت دیگر افزایش هوشمندی رقابتی سبب افزایش توانایی شرکت در برنامهریزی استراتژیک بهخصوص شناسایی قوتها و ضعفها و فرصتها و تهدیدات محیطی و ارائه راهکارها و استراتژیهایی جهت دستیابی به اهداف بلندمدت شرکت خواهد شد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.