مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی در موفقیت صنعت هتل داری ارائه دهنده (نویسنده مسئول): مهدی طحانی زاده ،دانشجوی کارشناسی ارش


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی در موفقیت صنعت هتل داری ارائه دهنده (نویسنده مسئول): مهدی طحانی زاده ،دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی تهران ، ایران با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی در موفقیت صنعت هتل داری ارائه دهنده (نویسنده مسئول): مهدی طحانی زاده ،دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی تهران ، ایران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی در موفقیت صنعت هتل داری ارائه دهنده (نویسنده مسئول): مهدی طحانی زاده ،دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی تهران ، ایران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی در موفقیت صنعت هتل داری ارائه دهنده (نویسنده مسئول): مهدی طحانی زاده ،دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی تهران ، ایران با word :


نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

اینترنت و وب سایت ها در دنیای کنونی یک ابزار بسیار قوی و کاربردی در تجارت الکترونیک محسوب می شوند و اثر زیادی در عرصه جذب گردشگر و هتل داری دارند. صنعت هتل داری امروزه بخش مهمی از اقتصاد هر کشوری را به خود اختصاص می دهد. در بازار رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه سازمان ها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمان ها است. وب سایت ها ابزاری قوی برای جذب گردشگران محسوب می شوند و ویژگی های متناسب با مشتری مداری و سلیقه آنها در میزان بهره وری یک وب سایت نقش اساسی دارد ، در این پژوهش ویژگی های وب سایت های هتل های ایران با رتبه بندی متفاوت مورد بررسی قرار گرفت و نتایج داده ها نشان می دهد که میزان سهم هتل های ایران در تجارت الکترونیک نسبت به رقبای خود بسیار کم است و یک رویکرد عملی که بتوانند وفاداری مشتری را افزایش دهد را برای مدیران این صنعت ارائه می کند.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.